Minua on alkanut huvittaa koirankusettajat :D
Alkoi yhtäkkiä näyttää ihan hiton typerältä se, kun ihmisten pitää raahata jotain vieläpä täysin eri lajia olevaa orjaa narussa perässään. Wtf oikeasti? :D
Kommentit (26)
Ainut asia mikä mua koirissa haittaa on vapaanapito julkisilla paikoilla koska pelkään niiden ohitusta huonojen kokemuksien vuoksi. Onko se niin vaikeaa muiden ihmisten lähettyvillä pitää sitä koiraa kiinni?
Ja ei, en ole koiranvihaaja vaan jopa kasvattaja. Ottaa vaan niin aivoihin kun omien koirien kimppuun on hyökännyt belgi, ranskis, saksanpaimenkoira, staffi, dobberi, dalmis, husky ja kultsu. Toivottavasti lista ei paljoa enää jatkuisi.
Koirat kiinni! Hankkikaa egon boostausta joillain muilla keinoilla kuin typerällä "hähhää munpas koira pysyy irti" pelleilyllä. Olette naurettavia näin kasvattajankin näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orjaa? Koirani on paras ystäväni, ja ainoa. Jos joku on orja niin minä, koska teen paljon asioita jotta koiralla olisi mahdollisimman mukava elämä.
No siis juuri tuo, että kuvitellaan jonkun eläimen olevan "paras ystävä" on jotenkin niin...sairasta...
Käy sääliksi ihmisiä jotka ei ymmärrä eläimiä ja niiden olemassaoloa. Jäätte paljosta paitsi.
Meillä on ollut perheessä useita koiria ja olen kasvanut niiden kanssa.
AP
Et ole. Kukaan koirien kanssa kasvanut ei puhuisi koirista noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orjaa? Koirani on paras ystäväni, ja ainoa. Jos joku on orja niin minä, koska teen paljon asioita jotta koiralla olisi mahdollisimman mukava elämä.
No siis juuri tuo, että kuvitellaan jonkun eläimen olevan "paras ystävä" on jotenkin niin...sairasta...
Käy sääliksi ihmisiä jotka ei ymmärrä eläimiä ja niiden olemassaoloa. Jäätte paljosta paitsi.
Koirathan eivät ole virallisesti eläimiä, vaan ne ovat ihmisten keinotekoisia elinmuotoja.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut perheessä useita koiria ja olen kasvanut niiden kanssa.
AP
Et ole. Kukaan koirien kanssa kasvanut ei puhuisi koirista noin.
Ja miksen voi? Onko tämä sitä samaa, että omaa automerkkiä ei voi haukkua? Kuvastaa juuri koirankusettajien asennetta tuo, että mitään negatiivista ei asiassa itse nähdä.
Tänään on kaksi kertaa kysytty koirani rotua ja ihasteltu kuinka sievä se on. Päivittäin saa juosta myös irti.
Älkää antako koirien pissiä kaupunkien kaduille ja sokkeleihin.