Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua on alkanut huvittaa koirankusettajat :D

Vierailija
10.06.2020 |

Alkoi yhtäkkiä näyttää ihan hiton typerältä se, kun ihmisten pitää raahata jotain vieläpä täysin eri lajia olevaa orjaa narussa perässään. Wtf oikeasti? :D

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ukko narussa.

Vierailija
2/26 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orjaa? Koirani on paras ystäväni, ja ainoa. Jos joku on orja niin minä, koska teen paljon asioita jotta koiralla olisi mahdollisimman mukava elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisethän ovat koirien orjia. Annetaan niitten ilmatteeks maata sohvalla piereskellen ja haukkuen, kun ainut kiitos tästä on ilman epäpuhtaudet, meluhaitat ja sitten itse ulkona ympäristön paskoaminen ja luonnon tuhoaminen (hyökkäävät usein myös lapsien kimppuun).

M-m-mutta koirat ovat enkeleita... EI ole!

Vierailija
4/26 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pidetään koira vapaana, ihme kyllä kukaan ei vaikuta tästä huvittuneelta. Mutta ei ainaskaan näytetä hiton typerältä. Eiks je?

Vierailija
5/26 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se huvittavaa. Kissa kulkee itsenäisesti.

Vierailija
6/26 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman ihmisiä ei olisi koiria.

Vierailija
7/26 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se huvittavaa. Kissa kulkee itsenäisesti.

Kissojen irtipito on kiellettyä.

Kyllä koirakin kulkee itsenäisesti.

Vierailija
8/26 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meidän koiria tarvitse erityisemmin perässä vetää, kyllä se kävelee rinnalla ihan omatoimisesti.

Vierailija
9/26 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ukko narussa.

White slavery?

Vierailija
10/26 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orjaa? Koirani on paras ystäväni, ja ainoa. Jos joku on orja niin minä, koska teen paljon asioita jotta koiralla olisi mahdollisimman mukava elämä.

No siis juuri tuo, että kuvitellaan jonkun eläimen olevan "paras ystävä" on jotenkin niin...sairasta...

Vierailija
11/26 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan yhtäkkiä? Missä olet ollut kaikki nämä vuodet? Ei koiria kuitenkaan tänään ole kesytetty.

Vierailija
12/26 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vielä kaikki haitta mikä noista tulee. Päästöt, karmeat eläinkokeet ruokateollisuudessa, melu, uloste, raatelutapaukset, vapaana pito laittomasti jne jne jne.

Vierailija
13/26 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis juuri tuo, että kuvitellaan jonkun eläimen olevan "paras ystävä" on jotenkin niin...sairasta...

Käy sääliksi ihmisiä jotka ei ymmärrä eläimiä ja niiden olemassaoloa. Jäätte paljosta paitsi.

Moni koiranomistaja ei oikeasti ymmärrä eläinten käyttäytymistä ja inhimillistää eläintä vaikka eläin käytöksellään tarkoittaakin ihan muuta. Kuvitellaan, että koira ajattelee kuten ihminen.

Vierailija
14/26 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy sääliksi ihmisiä jotka ei ymmärrä eläimiä ja niiden olemassaoloa. Jäätte paljosta paitsi.

Koirathan eivät ole virallisesti eläimiä, vaan ne ovat ihmisten keinotekoisia elinmuotoja.

Vierailija
15/26 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut perheessä useita koiria ja olen kasvanut niiden kanssa.

AP

Vierailija
16/26 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me pidetään koira vapaana, ihme kyllä kukaan ei vaikuta tästä huvittuneelta. Mutta ei ainaskaan näytetä hiton typerältä. Eiks je?

Siinä tapauksessa näytätte rikollisilta.

Vierailija
17/26 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan ymmärrä jotain pentutehtailua! Se on eläimillä leikkimistä.

Vierailija
18/26 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat muuten levittää tehokkaasti koronaa. Virushan voi levitä ulosteiden kautta, mitä kadut ovat täynnä. Tämän lisäksi niiden uloste "höyrystyy" paljon enemmän kuin ihmisen, mikä helposti levittää virusta.

Vierailija
19/26 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En samaistu. Minusta se näyttää hellyttävältä :)

Vierailija
20/26 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ukko narussa.

White slavery?

Eiku punakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä