Minua on alkanut huvittaa koirankusettajat :D
Alkoi yhtäkkiä näyttää ihan hiton typerältä se, kun ihmisten pitää raahata jotain vieläpä täysin eri lajia olevaa orjaa narussa perässään. Wtf oikeasti? :D
Kommentit (26)
Orjaa? Koirani on paras ystäväni, ja ainoa. Jos joku on orja niin minä, koska teen paljon asioita jotta koiralla olisi mahdollisimman mukava elämä.
Ihmisethän ovat koirien orjia. Annetaan niitten ilmatteeks maata sohvalla piereskellen ja haukkuen, kun ainut kiitos tästä on ilman epäpuhtaudet, meluhaitat ja sitten itse ulkona ympäristön paskoaminen ja luonnon tuhoaminen (hyökkäävät usein myös lapsien kimppuun).
M-m-mutta koirat ovat enkeleita... EI ole!
Me pidetään koira vapaana, ihme kyllä kukaan ei vaikuta tästä huvittuneelta. Mutta ei ainaskaan näytetä hiton typerältä. Eiks je?
No onhan se huvittavaa. Kissa kulkee itsenäisesti.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se huvittavaa. Kissa kulkee itsenäisesti.
Kissojen irtipito on kiellettyä.
Kyllä koirakin kulkee itsenäisesti.
ei meidän koiria tarvitse erityisemmin perässä vetää, kyllä se kävelee rinnalla ihan omatoimisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ukko narussa.
White slavery?
Vierailija kirjoitti:
Orjaa? Koirani on paras ystäväni, ja ainoa. Jos joku on orja niin minä, koska teen paljon asioita jotta koiralla olisi mahdollisimman mukava elämä.
No siis juuri tuo, että kuvitellaan jonkun eläimen olevan "paras ystävä" on jotenkin niin...sairasta...
Nyt ihan yhtäkkiä? Missä olet ollut kaikki nämä vuodet? Ei koiria kuitenkaan tänään ole kesytetty.
Lisäksi vielä kaikki haitta mikä noista tulee. Päästöt, karmeat eläinkokeet ruokateollisuudessa, melu, uloste, raatelutapaukset, vapaana pito laittomasti jne jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis juuri tuo, että kuvitellaan jonkun eläimen olevan "paras ystävä" on jotenkin niin...sairasta...
Käy sääliksi ihmisiä jotka ei ymmärrä eläimiä ja niiden olemassaoloa. Jäätte paljosta paitsi.
Moni koiranomistaja ei oikeasti ymmärrä eläinten käyttäytymistä ja inhimillistää eläintä vaikka eläin käytöksellään tarkoittaakin ihan muuta. Kuvitellaan, että koira ajattelee kuten ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi ihmisiä jotka ei ymmärrä eläimiä ja niiden olemassaoloa. Jäätte paljosta paitsi.
Koirathan eivät ole virallisesti eläimiä, vaan ne ovat ihmisten keinotekoisia elinmuotoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut perheessä useita koiria ja olen kasvanut niiden kanssa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Me pidetään koira vapaana, ihme kyllä kukaan ei vaikuta tästä huvittuneelta. Mutta ei ainaskaan näytetä hiton typerältä. Eiks je?
Siinä tapauksessa näytätte rikollisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan ymmärrä jotain pentutehtailua! Se on eläimillä leikkimistä.
Koirat muuten levittää tehokkaasti koronaa. Virushan voi levitä ulosteiden kautta, mitä kadut ovat täynnä. Tämän lisäksi niiden uloste "höyrystyy" paljon enemmän kuin ihmisen, mikä helposti levittää virusta.
En samaistu. Minusta se näyttää hellyttävältä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ukko narussa.
White slavery?
Eiku punakka.
Mulla on ukko narussa.