Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako eri työpaikkaa vanhemmillasi on ollut, entä itselläsi? (poislukien kesätyöt)

Vierailija
10.06.2020 |

Mulla tähän mennessä 5 (eläkeikään yli 20 v), isälläni 2, äidillä 3 (ovat jo eläkkeellä).

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä vanhempieni kaikkia työpaikkoja voi tietää. En ollut vielä syntynyt kun aloittivat työelämässä. :D

Vierailija
2/29 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä muistaakseni 3 Äidillä kaiketi myös 3. Minulla ainakin yli 10. Ainakin 10 tulee mieleen nyt ensihätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enhän mä vanhempieni kaikkia työpaikkoja voi tietää. En ollut vielä syntynyt kun aloittivat työelämässä. :D

Ettekö puhu tuollaisista asioista? Vai vaihtoiko vanhempasi niin usein työpaikkoja ettet voi muistaa?

Vierailija
4/29 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla yhteensä muutama. Itselläni kymmenen. 30 vuotta eläkeikään.

Vierailija
5/29 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä 1, äidillä 2, itsellä 8.

Vierailija
6/29 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikilla yksi. Itse olen ollut amiksesta valmistuttuani samassa paikassa yli 10 vuotta.

Vierailija
7/29 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö puhu tuollaisista asioista? Vai vaihtoiko vanhempasi niin usein työpaikkoja ettet voi muistaa?

Puhutaan mutta enhän mä niitä ole mieleeni painanut.

Vierailija
8/29 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 4, jos ei lasketa kesätyöpaikkoja. Äidillä ei yhtään. Isällä oma yritys, mutta sitä ennen silläkin oli monta työpaikkaa. 16 vuotta eläkeikään (päivätkin voisin luetella).

Vierailija
9/29 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta työpaikkaa vaihtaessa muuttuu hieman kyynisemmäksi. Se vähän laimentaa uuden työpaikan tuomaa iloa mutta myös pehmentää pettymyksiä.

Vierailija
10/29 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä ehkä joku reilu 5, äidillä ehkä viitisen. En tarkkaan tiedä aikaa ennen syntymääni, mutta perustan laskelmat asuinpaikkakuntien mukaan (samalla pakostakin vaihtui työpaikka). Työtehtäviä eri työnantajien palveluksessa on ollut enemmän. Isälle en laske työpaikkoihin valmentajapestejä, joita on lukuisia.

Itse olen neljännellä työnantajalla, yksi vaihdoksista oli ulkoistus. Työuraa takana vuodesta 1998 ja käytännössä samalla paikkakunnalla koko ajan. Kesätyöt jätin laskuista, mutta niitä olikin vain yhhdelle työnantajalle.

Vierailija
11/29 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmillani oli kaikilla vain 1, olivat maatalon emäntiä ja isäntiä, vanhemmillani 2-3, itselläni jo n. 10.

Vierailija
12/29 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä yksi, äidillä useampi kun on ollut eri aloillakin, en siis tiedä tarkkaan. Molemmat 60-vuotiaita. Minä olen 28-vuotias ja viides työpaikka menossa.

Vierailija
13/29 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan mulla ollut 15 työpaikkaa. Muutama sellaisia, että oon ollut vain alle vuorokauden töissä ku oon jo irtisanonut itseni. Yleensäkään harvoin viihdyn yli vuotta samassa työpaikassa.

Vierailija
14/29 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla yhteensä yksi. Minulla on aina ollut pätkätöitä ja sivutöitä, joten kertyyhän niistä. Nytkin olen ollut tässä työssä 12 vuotta, mutta samaan aikaan käynyt keikkailemassa eri paikoissa, joten samaan aikaan ainakin 50 eri työsuhdetta ollut myös muualle.

Vierailija
15/29 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä 5 työpaikkaa, kuoli eläkeiässä.

Äidillä 3, on eläkkeellä.

Olen 46v, ja minulla tämä nykyinen mukaanlukien 5.

Vierailija
16/29 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin vanhemmistani meni suoraan koulusta töihin 15-16-vuotiaana ja oli samassa paikassa eläkkeelle asti. Kummallakaan ei ole mitään koulutusta. 

Itse olen ollut koko tähänastisen työurani samalla työnantajalla. Tosin työyksikkö ja -tehtävät ovat vaihtuneet. 

Vierailija
17/29 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläni on ollut 6 työpaikkaa. Äiti oli pitkään kotona, mutta sen jälkeen 2-4 lyhyttä työsuhdetta ja yksi pidempi.

Itsellä reilu nelikymppisena vasta kolmas työnantaja menossa. Tosin ensimmäinen työnantaja vaihtui yrityskaupan myötä (olisiko sitten työpaikka sama) Tällä nykyisellä työnantajalla siirryin sisäisellä siirrolla ulkomaille (työnantaja pysyi, työpaikka vaihtui)

Voisin laskea, että olen siis kolmannessa työpaikassani.

Vierailija
18/29 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun muistiini molemmilla 3. Oletan kuitenkin, että nuoruusvuosiin mahtuu useampi lyhytaikaisempi työpaikka, kuten itsellänikin. Nopeasti saan laskettua omassa työhistoriassani 7 työpaikkaa, joista 5 on ajalta ennen valmistumista "omalle alalle".

Vierailija
19/29 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä tietääkseni 2, äidillä 1, ovat jo eläkkeellä.

Itselläni nyt pitempiä työsuhteita 6 eri työnantajalle (9 pätkänä), lisäksi lukuisat kesä- ja keikkatyöt.

T. 35v pätkätyöläinen

Vierailija
20/29 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä ehkä 2, äidillä ehkä 4, itselläni nyt 7. työpaikka. Lisäksi tietysti pikkukeikkoja sinne tänne.

N49