Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ne hysteeriset äidit, jotka ulvoi etten laita lasta kouluun kahdeksi viikkoa :D

Vierailija
09.06.2020 |

Olitte väärässä 😁😁😁 Korona taantuu täysin.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulujen sulkeutumisesta ja päättäjäisbiletyksestä tulee viikonloppuun mennessä se n. pari viikkoa täyteen, katsotaampa ensi viikolla miten tartunnat alkaa taas räjähdysmäisesti lisääntyä.

Ihan turha kuvitella että koulujen avaamisen vaikutukset olisi mitenkään ohi, menee vielä ainakin 2-3 viikkoa ennen kuin voidaan sanoa yhtään mitään laajemmassa mittakaavassa.

Vierailija
22/90 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulujen sulkeutumisesta ja päättäjäisbiletyksestä tulee viikonloppuun mennessä se n. pari viikkoa täyteen, katsotaampa ensi viikolla miten tartunnat alkaa taas räjähdysmäisesti lisääntyä.

Ihan turha kuvitella että koulujen avaamisen vaikutukset olisi mitenkään ohi, menee vielä ainakin 2-3 viikkoa ennen kuin voidaan sanoa yhtään mitään laajemmassa mittakaavassa.

Totta, sitten vielä kaksi viikkoa katsoa varmuudeksi että osaa varmaksi sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tartuntojen olisi pitänyt alkaa heti koulujen avauduttua, joten tartuntoja olisi pitänyt olla runsaasti jo toukokuun lopussa. Viimeiset tartunnat sitten vielä 2 viikkoa koulujen päättäjäisistä eli ensi lauantaina. 

Tosiasia on, että tartuntoja ei tullut, vaikka kouluun meni kymmeniä tuhansia lapsia. Hyvä niin, mutta olihan palstalla levinnyt hysteria vailla vertaansa. 

Vierailija
24/90 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me muut pelastamme teidän edesvaastuuttomien lapset. Lapsi lopetti koulun, ysiluokka meni paremmin kuin muuna aikana. Tulevaisuus näyttää hienolta.

Ei ap: lla lapsia ole. Sinkut velat ulvovat kovin ap:n tyyppisesti.

Vierailija
25/90 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on Koronatrolli joka nauttii muiden ärsyttömisestä.

Vierailija
26/90 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa kun koulut avattiin kukaan ei voinut tietää mitä tuleman pitää. Ei kukaan. Se oli venäläistä rulettia ja nyt voidaan sanoa siitä selvittiin. Mutta todennäköisyys toisenlaiseen tulokseenkin oli ihan yhtälailla. Onneksi näin ei käynyt. Mutta jeesustelu nyt jälkikäteen on typerää. 

Vierailija
27/90 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis näitä koronahysteerikkoja jo nolottavan.

Vierailija
28/90 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sillä koulujen avaamisella saavutettiin? Täällä päin nuoriso maleksi jonossa pitkin katuja koko päivän. Meidän lapset oli käytännössä jo lomalla, koska kirjatkin oli jo palautettu ja käytti aikansa monipuolisempaan urheiluun kuin kaduilla kuljeskeluun. 

Vierailija
29/90 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Edelleen turvassa ja terveinä kuten lapsetkin. Etätyö ja kotikoulu jatkuvat niin kauan kunnes tartuntoja on kuukauden ajat pyöreät nolla. Ei tapahdu tänä vuonna.

Vierailija
30/90 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on Koronatrolli joka nauttii muiden ärsyttömisestä.

Naurattaa kuinka denialistit luulevat olevansa terveitä... Heh. Pieni sytokiniinimyrsky tekee heillekin hyvää.

Vierailija
31/90 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko muuten joku valmis ottamaan kotiinsa koulunkäyntiavustajaharjoittelijan syksyllä/talvella? Ilmaiseksi ja vakuutuksetkin hoidetaan ja rikosrekisterikin esitetään. Minun pitäisi opiskella alaa ensi vuonna ja opintoihin kuuluu työharjoittelua mutta en haluaisi mennä kouluihin(niistä minulla on jo työkokemusta). Yritän miettiä vaihtoehtoja miten välttää kouluihin meneminen. Olen itse riskiryhmää ja ollut vapaaehtoisessa karanteenissa maaliskuusta, en ole tavannut kuin pari lääkäriä sen jälkeen. 

Ihan vaan tälleen heittona kyselen.

Vierailija
32/90 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minua hävetä. Ja tietysti olen iloinen, että korona on nyt tukahtumassa, ja aloitamme kesäloman terveinä.

Itse anoin loman heti, kun asiasta ilmoitettiin. Silloin minulla ei esim. ollut vielä tietoa seroprevalenssitutkimusten tuloksista. Jos koulut nyt avautuisivat, päättäisin toisin. Mitään harmia tästä ei onneksi lapsille koitunut, koulussa lähinnä piirrettiin ja ulkoiltiin.

Vierailija
33/90 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muuten löytyisi tietoa tuosta Israelin tilanteesta? Olisi kiinnostavaa perehtyä tarkemmin.

Vierailija
34/90 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laittanut yläkoululaisia kouluun kahdeksi viikoksi (alakoululaiset kylläkin koska siellä hyvät järjestelyt).

Olen tyytyväinen ettei korona levinnyt enemmän ja toivon että se saataisiin kokonaan pois. Mutta edelleen olen tyytyväinen ratkaisuihini. Lasten luokkakaverit eivät opiskelleet juuri mitään tuon kahden viikon aikana. Monet tunneista pelasivat vain kännyköillään ja kuluttivat aikaa. Omat lapseni tekivät kotona reippaasti aamusta tarvittavat tehtävät ja iltapäivästä kerkesivät joko töihin tai omiin harrastuksiinsa.

Jos koulussa olisi ollut yksikin koronaa oireettomana levittävä niin jälki olisi voinut olla todella karua. Lapset saivat luokkakavereitan kuvia koulun pihalta jossa jopa noin 50 oppilasta pihalla isona rykelmänä. Yhden lähellä asuvan oppilaan kotiin oli karannut kesken päivän 40-50 oppilasta (pieni rivitaloasunto). Lähikaupassa oli sisällä ja pihalla yhteensä noin 80 ysiluokkalaista luvatta.

Eli tuurilla mentiin ja selvittiin. Onneksi ei ollut oireetonta tartuttajaa. Mutta silti olen tyytyväinen päätökseeni pitää yläkoululaiset kotona. En nimittäin halua turhaan riskeerata lasten tai muiden terveyttä.

Olivat täysin turhat kaksi viikkoa, ei koulussa tehty muuta kuin pesty käsiä ja oltiin jossain metsässä retkellä. Älytön päätös. Kutosluokkalaiset saivat päättäjäiset luokan kanssa, ainoa lasten kannalta tärkeä asia.

Vierailija
35/90 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä👋 Tiedän, että olen monessa asiassa hyvin varovainen. Varmaan nuorena leskeksi jääminen on omalta osaltaan vaikuttanut siihen, että pelko rakkaiden menetyksestä on jäänyt .

Vierailija
36/90 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olen. Onko ollut ikävä?

Vierailija
37/90 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olen. Onko ollut ikävä?

On ollut. Voisitko taas hysterisoida vähän?

Vierailija
38/90 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskiryhmään kuuluvana vakaopena kiitän kaikkia etätöihin jääneitä jotka eivät tuoneet lastaan päiväkotiin!

Vierailija
39/90 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ommeltiin itse lapselle maski, jota piti koulussa. Ei tullut tartuntaa!

Vierailija
40/90 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan maskit naamalla jossain sängyn alla wc-paperin kera piilossa. Tai toine vaihtoehto, että häpeävät ihan helvetisti omaa tyhmyyttään eivätkä uskalla enää avata suuta. 😆

Kylläpä taas löytyy palstalta ilkeitä ja typeriä ihmisiä. Moni asiaa pohtinut kuului riskiryhmään, jolle infektiot eivät ole mikään leikin asia. Esim. syöpää sairastavan ystäväni lapsi ei todellakaan mennyt kouluun, lääkärin suosituksesta. On se kumma, kun palsta on täynnä neroja, jotka ovat olevinaan kaiken maailman asiantuntijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan