Millaisia ne naiset yleensä ovat joihin miehet vaihtavat tutun perhe-elämän ja vaimon?
Kommentit (52)
Jotain mitä vaimossa ei ole. Räväkkyys, hymy, kiimaisuus?
Kaikki samasta puusta pudonneita 😁 tekee valinnan helpoksi.
Naiselliset lapsettomat naiset nyt vaan on paljon kiinnostavampia kuin vaimo puklu paidassaan.
He ovat seikkailu. Kotona odottaa loppuelämän jatkuva harmaa arki ja valittava akka.
Nainen johon vaihdoin ex-vaimoni hymyili kauniimmin kuin kukaan muu...
Eikös Anne Kukkohovi sanonut, että hänen takiaan olisi jätetty perhe jos hän olisi halunnut?
Jos ovat lapsettomia niin oisko se syy..? Niitä ne miehet aina haluaa. Oli sitten 90 tai 15
Kukaan ei ole varsinaisesti valinnut sitä ensimmäistä vaimoa, se nyt vaan tarttui mukaan jostain ja jäi siihen. Se nainen kenen vuoksi jätetään on se ensimmäinen johon rakastuu oikeasti.
Pettyivät lapsiperhe-elämään. Lapseton nainen tarjoaa aikamatkan menneisyyteen ennenkuin kuolo korjaa hopeaketun.
Kiinnostavampi kuin se oma vaimo. Rakastuminen vaikuttaa myös. Moniko rakastuu uudelleen ja uudelleen palavasti siihen omaan vaimoon, jonka kanssa on eletty vuosia? Pätee varmasti myös miehiin. Harmi että keskutelu meni heti alkuun sivistymättömäksi
Minä olen sellainen nainen.
Tutustuin mieheen työkuvioissa. Olen koulutettu , tyylikäs ja hyvässä ammatissa. Vain viisi vuotta nuorempi. Mieheeni teki vaikutuksen itsevarmuus ja säkenöivä persoonallisuus.
Hänen vaimonsa oli kotiäiti, joka pelkäsi sosiaalisia tilanteita. Ei halunnut osallistua miehen työhön kuuluviin edustustehtäviin. Ei uskaltanut puhua englantia.
Minä puhun useita kieliä mm. venäjää, joka oli ollut mieheni kotona puhuttu kieli. Vanhemmat emigrantteja.
Nykyisen itseni ikäisen kumppanini ex-vaimo on minua kahdeksan vuotta nuorempi. En osaa sanoa mitä muuta eroa meissä on. Selkeitä eroja toki se että en esim halua asua yhdessä kenenkään aikuisen kanssa ja olen tottunut hoitamaan asiani ja lasteni asiat vuosikausia itse.
Saattaa olla että ikäni ja ajatusmaailmani puolesta olen tasapainoisempi, enkä ole kumppanina erityisen tarvitseva. Rakastan seksiä ja se on minulle todella iso asia jos olen jonkun kanssa aiemmassa suhteessa miehellä oli jotain avoin suhde -yrityksiä vaimon toiveesta ja mies ei oikein ollut samanhenkinen.
Itselleni ei mikään monisuhteisuus toimisi, haluan olla yhden ihmisen kanssa ja luottamus ja läheisyys on minulle todella tärkeää. En ole kovin sosiaalinen ja mieluiten pidän ihmiset vähän loitolla. Elämäni on itsenäistä ja melko aktiivista ja lapseni ovat jo isoja enkä enempää tahdo.
Puolisonsa jättäjät, sekä miehet, että naiset, ottavat itse asiassa yleensä hyvin samantapaisen tyypin kuin se jätetty puolisokin oli. Katselkaapa ympärillenne. Ihmiset ovat hämmästyttävän uskollisia "tyypilleen".
Jättäminen perustuu siihen että ihminen ei kykene oikeasti rakastamaan, vain rakastumaan. Ei kyetä sellaiseen rakkauteen, joka vuosien ja vuosikymmenten saatossa vain kasvaa ja kehittyy. Tällaiset ihmiset ovat hyvin surullisia tapauksia.
Normaalipainoisia ja nalkuttamattomia.
No varmaan ihan samanlaisia kuin ne vaimotkin. Naisia erilaisine taustoineen ja persoonineen. Yleensä mies hairahtaa kun vaimoa ei enää kiinnosta oma mies. Miesten tapa käsitellä (olla käsittelemättä) hankalia tilanteita ja ihmissuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sellainen nainen.
Tutustuin mieheen työkuvioissa. Olen koulutettu , tyylikäs ja hyvässä ammatissa. Vain viisi vuotta nuorempi. Mieheeni teki vaikutuksen itsevarmuus ja säkenöivä persoonallisuus.
Hänen vaimonsa oli kotiäiti, joka pelkäsi sosiaalisia tilanteita. Ei halunnut osallistua miehen työhön kuuluviin edustustehtäviin. Ei uskaltanut puhua englantia.
Minä puhun useita kieliä mm. venäjää, joka oli ollut mieheni kotona puhuttu kieli. Vanhemmat emigrantteja.
Bisnesmaailma on hyvin raadollinen.
Kun liikumme liikemiesten ympyröissä, olen saanut tietää, että hyvin monella on rakastajatar. Kommentoivat tyyliin, että tottakai pieni ystävätär pitää olla.
Nuoria ja kauniita.