Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissit roikkuu navassa asti

Vierailija
09.06.2020 |

Mitähän näille voisi tehdä?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tee mitään.

Kaikki rinnat ovat kauniita. Ole iloinen ja ylpeä omistasi. Ne ovat aivan varmasti seksikkäät tuollaisina.

Tämä on ainakin siis aikuisten miesten mielipide (junnupoikien puheet voi ignoorata).

Olen aikuinen mies ja olen eri mieltä. Kaikki rinnat eivät todellakaan ole kauniita.

Olen kanssasi samaa mieltä. Sellaiset rinnat, jossa on kumipallot työnnetty ihon alle, ovat aivan hirveitä.

Luomut on aina luomut, eikä niitä voi millään kumitötsillä korvata.

Vierailija
22/63 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tee mitään.

Kaikki rinnat ovat kauniita. Ole iloinen ja ylpeä omistasi. Ne ovat aivan varmasti seksikkäät tuollaisina.

Tämä on ainakin siis aikuisten miesten mielipide (junnupoikien puheet voi ignoorata).

Olen aikuinen mies ja olen eri mieltä. Kaikki rinnat eivät todellakaan ole kauniita.

Rintojen tarkoitus onkin varmistaa ravinnonsaanti vauvalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kaipaa rintoihin lisää kokoa, ehkä kohotus olis hyvä vaihtoehto? Silloin rinnat pienenevät hieman, mutta roikkumisongelmasta pääsee eroon. Niissä kyllä tulee arpia, mutta vaaleneehan nekin kun aikaa kuluu.

Vierailija
24/63 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi hävetä isoja rintojaan, jos ne ovat sellaisiksi kasvaneet. Keskustelupalstoilla ylistetään pieniä rintoja ja isoa takapuolta. Miksi isorintaiset eivät saisi olla tyytyväisiä itseensä. Kyllähän ne rinnat roikkuu, myös pienemmät, mutta isoissa on tietysti painoa enemmän. Täytyy olla tosi lyhyt ja isorintainen nainen, että ne oikeasti navan korkeudella roikkuvat, en oikein usko.

Vierailija
25/63 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissimies kirjoitti:

Laita kuva jakoon, en ole ikinä nähnyt tissejä mitkä roikkuu navan korkeudella ellei nainen istu.

Yritätkö nyt muka vihjailla, että et ole koskaan käynyt pokesivuilla?

Siinähän sulla on aparaatti edessäsi, jolla saat tuhansittain kuvia nähätäväksesi kyseisistä ihmetyksistä.

Jeesaan sinua alkuun: https://tse1.mm.bing.net/th?id=OIP.vcxIJcDXdc_LNsYDro8_hQHaLH&pid=15.1

Aika moiset ja vielä varsin pulleat ei mitkään tyhjät pussit, ei aikaisemmin ole pokesivuillakaan sattunut silmään tuollaisia.

Vierailija
26/63 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissimies kirjoitti:

Laita kuva jakoon, en ole ikinä nähnyt tissejä mitkä roikkuu navan korkeudella ellei nainen istu.

Siinähän sulla on aparaatti edessäsi, jolla saat tuhansittain kuvia nähätäväksesi kyseisistä ihmetyksistä.

Jeesaan sinua alkuun: https://tse1.mm.bing.net/th?id=OIP.vcxIJcDXdc_LNsYDro8_hQHaLH&pid=15.1

Olen melko varma, että ap:lla ei ole tuollaisia vaan jotkut ihan tavalliset.

Vierailija
27/63 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nykyään on tukevia liivejä. Itseä haittaa eniten heiluriliikkeestä syntyvä kivulias hankaus. Pitää laittaa bepanthenia yöksi nänneihin. Ihan kävelystä tulee, juoksua en edes harkitse. Haluaisin kyllä juosta mutta ei vaan voi.

Eipä ne liivit poista sitä asiaa että ne rinnat vaivaa. Ei ne läskitkään katoa kun ne tungetaan kuristaviin tukiasuihin.

Vierailija
28/63 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset imettäneen naisen nahkarukkaset

Vierailija
29/63 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa hautua tisulien aluset! 🤔

Vierailija
30/63 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee mitään.

Kaikkiko? Myös tubulaaritissit?

Vierailija
31/63 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tissimies kirjoitti:

Jestas. Onko tuollaisia muka olemassa vai kuvamuokkaus?

Vierailija
32/63 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät tissit on kiva kietoa kullin ympärille.

Vierailija
33/63 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu vastaanotolle ja pyydä lähete plastiikkakirurgille mikäli et ole ylipainoinen. BMI raja rintojen pienennykselle on 32.

Vierailija
34/63 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti luin että navetassa asti. :) Lurn nykyään mitä sattuu ja alan oikeasti huolestua. Voiko lukihäiriö kehittyä aikuisella

Vierailija
35/63 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ikäni miettinyt, että miten on edes mahdollista tissien roikkua vyötäröllä asti? Omalla mummollani näin oli ja varmasti oli syystä tai toisesta kulkenut 1900-luvun alkuvuosina ilman kunnollisia rintaliivejä maatalon töissä, rintamalla jne. Siihen sitten vähän liikakiloja päälle, niin vyötäröllä roikkuivat. Mutta mummolle se sallitaan.

Minkä ikäinen AP olet? Jos olet nuori tai keski-ikäinen, en käsitä. Jos olet yli 75-vuotias, niin saatan ymmärtää.

Vierailija
36/63 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti luin että navetassa asti. :) Lurn nykyään mitä sattuu ja alan oikeasti huolestua. Voiko lukihäiriö kehittyä aikuisella

Mä kanssa lueskelen mitä sattuu, kun siitepölyt kuivattaa silmät.

Vierailija
37/63 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy pienennysleikkauksessa. Minä kävin ja elämäni paras päätös. Hyvästi niska-hartiavaivat ja hirveät liivit.

Vierailija
38/63 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tissimies kirjoitti:

Saattaa toki ollakin, mutta ei sellaiset tissit, mitkä napaan asti ylettyy, mitään harvinaisuuksia ole. Menet mihin tahansa tavallisen uimahallin naisten suihkutiloihin, niin ei sinun siellä kauaa tarvi maleksia, kun näet napaan asti ulottuvat tissit. Tämä siis tietenkin vain naisille. Miehet katselkoot omalla puolellaan  lajitovereidensa manboobseja, joissa niissäkin alkaa jo nykyään olemaan ihan tarpeeksi ihmeteltävää.

Vierailija
39/63 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tissimies kirjoitti:

Saattaa toki ollakin, mutta ei sellaiset tissit, mitkä napaan asti ylettyy, mitään harvinaisuuksia ole. Menet mihin tahansa tavallisen uimahallin naisten suihkutiloihin, niin ei sinun siellä kauaa tarvi maleksia, kun näet napaan asti ulottuvat tissit. Tämä siis tietenkin vain naisille. Miehet katselkoot omalla puolellaan  lajitovereidensa manboobseja, joissa niissäkin alkaa jo nykyään olemaan ihan tarpeeksi ihmeteltävää.

Yksi syy miljoonasta miksi en ole käynyt uimahalleissa enää vuosikymmeniin. Ei kestä katsella kenenkään roikkotissejä. Vaatteiden läpikin on joskus tuskallista katsella.

Ja miehet varmaan bongailevat sitten polvissa roikkuvia kivespusseja omissa pukuhuone-/suihkutiloissaan. Ei mitenkään mieltä ylentävää sekään.

Vierailija
40/63 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tissimies kirjoitti:

Yksi syy miljoonasta miksi en ole käynyt uimahalleissa enää vuosikymmeniin. Ei kestä katsella kenenkään roikkotissejä. Vaatteiden läpikin on joskus tuskallista katsella.

Ja miehet varmaan bongailevat sitten polvissa roikkuvia kivespusseja omissa pukuhuone-/suihkutiloissaan. Ei mitenkään mieltä ylentävää sekään.

Ymmärsinkö nyt oikein. Sinä siis naisena et kestä nähdä muiden naisten tavallisia roikkuvia tissejä? Miten sinä siedät omaa kehoasi, kun ne tissisi alkaa kuitenkin jossain kohtaa roikkua? Kyllähän sellaiset yli kolmekymppisen naisen rinnat melko harvinaiset ovat, jotka ei yhtään roiku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi