Tissit roikkuu navassa asti
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissimies kirjoitti:
Laita kuva jakoon, en ole ikinä nähnyt tissejä mitkä roikkuu navan korkeudella ellei nainen istu.
Yritätkö nyt muka vihjailla, että et ole koskaan käynyt pokesivuilla?
Siinähän sulla on aparaatti edessäsi, jolla saat tuhansittain kuvia nähätäväksesi kyseisistä ihmetyksistä.
Jeesaan sinua alkuun: https://tse1.mm.bing.net/th?id=OIP.vcxIJcDXdc_LNsYDro8_hQHaLH&pid=15.1
Olen melko varma, että ap:lla ei ole tuollaisia vaan jotkut ihan tavalliset.
Saattaa toki ollakin, mutta ei sellaiset tissit, mitkä napaan asti ylettyy, mitään harvinaisuuksia ole. Menet mihin tahansa tavallisen uimahallin naisten suihkutiloihin, niin ei sinun siellä kauaa tarvi maleksia, kun näet napaan asti ulottuvat tissit. Tämä siis tietenkin vain naisille. Miehet katselkoot omalla puolellaan lajitovereidensa manboobseja, joissa niissäkin alkaa jo nykyään olemaan ihan tarpeeksi ihmeteltävää.
Yksi syy miljoonasta miksi en ole käynyt uimahalleissa enää vuosikymmeniin. Ei kestä katsella kenenkään roikkotissejä. Vaatteiden läpikin on joskus tuskallista katsella.
Ja miehet varmaan bongailevat sitten polvissa roikkuvia kivespusseja omissa pukuhuone-/suihkutiloissaan. Ei mitenkään mieltä ylentävää sekään.
Kyllä me ihmiset ollaan niin erilaisia, kun minusta juuri naisten vartalot on aivan mahtavia jokaisessa koossa ja tyylissä. Uimahallissa nimenomaan olen niitä ihaillut. En seksuaalisesti vaan ihan vain kuin taidetta katselisin.
Valittaako kukaan mies roikkuvia pallejaan! Etsi kumppani, joka arvostaa sinua sellaisena kuin olet.
Olen tismalleen samaa mieltä, kaikki rinnat on kauniita. Ja olen vieläpä nainen ja hetero ihan, mutta silti rinnat on ihana osa naista ihan millaisena vain.