Vihaan kulkea ulkona, kun ihmisten täytyy aina kyylätä
Huomaan kyllä sen tuijotuksen. Joo, olen pitkä ja isokokoinen nainen, mutta miksi pitää tuijottaa? Eikö ole mitään muuta mielenkiintoista elämässä kuin toisten toljotus?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
En tuijota niin, että tuijotuksen kohde huomaisi sen. Vähän aikaa sitten näin todella pitkän nuoren pojan kaupassa ja oli kyllä yli 2 metrinen reippaasti ja todella, todella hoikka. Kieltämättähän tuollainen kiinnitti huomion kun pää oli yli hyllyjen. Ei hänessä mitään vikaa ollut, mutta hämmästyin sitä pituutta. Jäin miettimään kasvaako vieläkin. Oli nimittäin kasvoiltaan teinin näköinen. Oli kiinnittänyt miehenikin huomion, kun myöhemmin autossa mainitsin tuosta. Emme kommentoi toisten ulkonäköä yleensä koskaan, mutta tuo pitkä poika jäi mieleen. Joten kyllä, normaalia huomattavasti pidemmät kiinnittää huomion, mutta ei haukkumismielessä.
Niinhän sinä luulet ettei huomannut. Todellisuudessa olette tuulipukupariskunta helvetistä joka kyylää monttu auki muita ihmisiä kun äiti ei teille koskaan opettanut että tuijottaminen on ruma tapa.
Olen pitkä ja hoikka nainen. Kun olen laittautunut (hiukset, meikki, vaatteet, korkkarit), päät kyllä kääntyvät. Mutta jos hiihdän menemään ns. arkityylissä, ei kukaan katsele.
Ja olen kuitenkin 184 cm pitkä. Eli ei se pituus yksin käännä päitä, luulen. Vaan ap, olet oikeasti kaunis!
Jos näen jotain tosi mielenkiintoista tai tyylikästä, on pakko katsoa mut sit lopetan heti ku en halua et se kohde ahdistuu
En tuijota niin, että tuijotuksen kohde huomaisi sen. Vähän aikaa sitten näin todella pitkän nuoren pojan kaupassa ja oli kyllä yli 2 metrinen reippaasti ja todella, todella hoikka. Kieltämättähän tuollainen kiinnitti huomion kun pää oli yli hyllyjen. Ei hänessä mitään vikaa ollut, mutta hämmästyin sitä pituutta. Jäin miettimään kasvaako vieläkin. Oli nimittäin kasvoiltaan teinin näköinen. Oli kiinnittänyt miehenikin huomion, kun myöhemmin autossa mainitsin tuosta. Emme kommentoi toisten ulkonäköä yleensä koskaan, mutta tuo pitkä poika jäi mieleen. Joten kyllä, normaalia huomattavasti pidemmät kiinnittää huomion, mutta ei haukkumismielessä.