Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan kulkea ulkona, kun ihmisten täytyy aina kyylätä

Vierailija
09.06.2020 |

Huomaan kyllä sen tuijotuksen. Joo, olen pitkä ja isokokoinen nainen, mutta miksi pitää tuijottaa? Eikö ole mitään muuta mielenkiintoista elämässä kuin toisten toljotus?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että toljottavat, jos et itse katso heitä? Ja miksi katsot, jos et halua itseäsikään katsottavan? 

Vierailija
2/64 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein se tuijotus alkaa vasta kun olet kulkenut tuijottavan ohi ja ne kuvittelevat ettet tiedä niiden tuijottavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhainen itsetunto ja huono minäkuva.

Ei muuta kuin itsetuntoharjoituksia ap. Aloitat katsomalla päivittäin peilistä itseäsi ja huomaat, ettei se peili katsomalla halkea.

Sen jälkeen vaan selkä suoraksi, olkapäät taakse ja leuka pystyyn.

Vierailija
4/64 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tuijottajat toimivat usein ryhmissä. Esims matkalla kauppaan ulko-ovella on ensimmäinen ja kun käännyt nurkan taakse siellä odottaakin jo seuraava. Tietävät reitit etukäteen vaikka vaihdan niitä ja välillä olen lähtevinäni kauppaan ja puhun siitä asunnossa kovalla äänellä ja sitten menenkin kampaajalle tai käännyn takaisin enkä aikonutkaan mennnä kauppaan enkä kampaajalle vaan tarkistin onko niitä siellä odottamassa niinkun yleensä on.

Vierailija
5/64 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole terve. Mene lääkäriin. Kerro, mitä olet kertonut tässä ketjussa.

Vierailija
6/64 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan myös näitä tuijottajia. Yleensä itse yritän olla katsomatta ketään ohikulkijaa pitkään, korkeintaan vilkaisen, minusta se on ihan peruskunnioitusta. Eilen tuli mulkaistua jotain tuijottavaa tätiä.

Pidän pitkään katsomista hyvin huonotapaisena käytöksenä ja tulkitsen sen olevan aina arvostelevaa.

Vierailija
7/64 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä katse kääntyy aika pian, kun jää tuijottamaan takaisin.

Kerran sanoin jollekin sedälle, että minun äitini on opettanut, että tuijottaminen on rumaa, sinun ilmeisesti ei.

Itse inhoan kauppojen ovilla ohikulkijoita tirskuvia teinilaumoja.

Vierailija
8/64 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla mielenterveys pettämässä? Ei sua tuijoteta yhtään sen enempää kuin muitakaan. Ihmisillä on vain tapana katsoa ohimenevä ihmisiä ihan senkin takia että ei muuten voi havaita onko jotain tuttuja liikkeellä.

Kyllä sinäkin teet samoin, jos kerran katseet kohtaavat.

Oletko itse joku sellainen että tykkäät huomiosta ja katseista, ajattelet olevasi hyvännäköinen? Jos näin on niin et tietenkään ymmärrä miksi joitakin voi tuijotus ahdistaa. Ja huom tuijotus eri asia kuin nopea vilkaisu.

Eri

Vierailija
9/64 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun suomessa jotkut eivät ole ennen nähneet pitkää naista, ainakaan usein. Tarvitsevat tiedot siitä miksi joku on pitkä, ilmeisesti. Ehkä ovat peräkyliltä kotoisin. Voit lohduttautua edes vähän sillä että muitakin tuijotetaan joka päivä, jos on keskipituinen ja jonkun mielestä on vaikka erikoinen takki päällä. Katseesta näkee onko se shokki vai onko se muuten vaan tuijotus. 

Vierailija
10/64 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, olit niin nätti.

Vierailija
11/64 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko romukauppias? Siikajoelta.

Vierailija
12/64 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen huomiotaherättävän pitkä tuijotus on niin häiritsevää. Minusta olisi ihan kiva että tulisi sanomaan, jos jotain asiaa on. Ja jos ei ole niin lopettaa sen tuijottamisen.

Onneksi näihin nyt ei ihan joka päivä törmää.

Vierailija
13/64 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuljet ulkona, jos kerran vihaat sitä?

Vierailija
14/64 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuijottaminen haittaa, mutta pakkoko on tunkea jutulle, se se vasta ärsyttävää on kun randomit kuvittelee että niiden jutut kiinnostaa, en itsekään ala avautua vastaantulijoille tai muille kulkijoille.

Vierailija
15/64 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ymmmärrän. Asun Tampereella ja meillä pihoissa on naisia vahtimassa ja tuijottamassa (huumoria). Mutta kyllä se vähän näin on. Eli naapuri mummo töröttää pihalla ja tuijottaa. Sitten muutama talo väliä niin siellä kanssa tuijottaja.

Mutta älä huoli - todennäköisesti nuo sinkin tuijottelijat töllötävät kaikkea.

Äitini opetti, että ihmisiä ei saa tuijottaa. Huonoa käytöstä.

Vierailija
16/64 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän helmi on jos sanoo jossain vaikka kassalla jotain itseironista ja se myyjä sanoo: No sitä minäkin just katoin ja ajattelin...

Joo.

Vierailija
17/64 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla mielenterveys pettämässä? Ei sua tuijoteta yhtään sen enempää kuin muitakaan. Ihmisillä on vain tapana katsoa ohimenevä ihmisiä ihan senkin takia että ei muuten voi havaita onko jotain tuttuja liikkeellä.

Kyllä sinäkin teet samoin, jos kerran katseet kohtaavat.

Jaaha Kuopiokin heräsi. Siellä se onkin ihan tapana, pysähdytään oikein ja sitten ! Ja vielä peräänkin tuijotetaan.

Vierailija
18/64 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minusta tuntuu, ettei kukaan ainakaan täällä stadissa tuijota. Ehkä se on sitä, että täällä vaan nyt on niin paljon ihmisiä ja erikoisia tallaajia joukossa pilvin pimein, että ei kukaan ole kiinnostunut toljottamaan? Toki nyt sen verran vilkaisee, ettei porhalla tervehtimättä tuttujen ohi, mutta ei sen enempää.

Esimerkiksi tyttäreni 20 v. meni pari vuotta sitten junalla ja metrolla kaverilleen halloween-juhliin. Oli maskeerannut naamansa pääkalloksi. Ja voin sanoa, että hän kuvataideopiskelijana oli tehnyt sen hyvin, oli todella hätkähdyttävän näköinen.

Kysyin jälkikäteen, että tuijotettiinko häntä. Ei, yksi lapsi katsoi ja hätkähti, sanoi tytär.

Eli jos ei vastaankävelevää luurankoakaan tuijoteta, niin ei kyllä liikapainoistakaan kukaan tuijota.

Toinen juttu sitten on, että yksi neuroosin muoto/OCD:n laji on kyllä juuri se, että kuvittelee kaikkien kyttäävän, ja juurikin pahantahtoisesti. Se kumpuaa sosiaalisista peloista ja heikosta itsetunnosta. Joten jos sinusta koko ajan tuntuu siltä, että sinua tuijotetaan, niin aika todennäköisesri kyse on omista harhaluuloistasi. Et sinä NIIN mielenkiintoinen ole, että kaikki kaikkialla jaksaisivat sinusta olla kiinnostuneita...

Vierailija
19/64 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän sen tuijotuksen. Kyllä sen huomaa, samoin kuin baarissa huomaa isona ja pitkänä olevansa täysin huomaamaton. Se tuijotus ei ole mitään hyvällä katsomista ja vaikka olisikin, täytyykö sen jatkua vaikka olisin jo huomannut?

Pahinta on, että mulle on sanottu että olen ”näyttävä” nainen ja siksi ihmiset katsovat. Siis hyi oksennus, kukaan nainen ei halua kuulla olevansa näyttävä. Se ei ole mielestäni positiivinen ilmaisu. Ja en edes ole räväkkä tai mitään. Se ”näyttävyys” on vain kokoni. Hiukset minulla on alaselkään asti ulottuvat paksut ja vaaleat. Ihoni on supervaalea ja oikein hohdan. Oisinpa vain lyhyempi niin ketään ei kiinnostaisi toljotella.

Vierailija
20/64 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katselen ulkona yleensä lähinnä pulleita naisia. Ovat seksikkäitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi