Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halpoja keto ruokia

Vierailija
09.06.2020 |

Olen vähävarainen ketoilija. Tarvisin apua mahdollisimman edullisen ketoruoan ostamiseen. Tilanne on se, että minun on kokattava eri ruoat itselleni ja lopulle perheelle. Mitkä olisi halvimpia mahdollisia keto ruokia? Olen laihtunut ketogeenisellä yhteensä 25kg. Vielä 6kg olisi matkaa tavoitteeseen.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauden kasvikset, kananmunat, rasvaiset lihat, rasvaiset juustot etc.

Kasvikunnasta käytössä lähinnä kukka, parsakaali, parsa, kaalit, salaatin lehdet ja avokado joka on liian kallis. Chiansiemenet on myös jokapäiväisessä käytössä.

niin ja pinaatti joka aamu alkaa munalla ja lihaa menee reippaasti.

Pinaatin suuren oksalaattipitoisuuden takia, sitä ei tulisi käyttää ollenkaan.

Höpöhöpö.

Mä teen tänään aamiaiseksi feta-pinaatti-tomaatti-munakkaan ja vielä raejuustoa kylkeen. Ei tasan ole kallista. Fetakin oli -30%, jee!

T. Köyhä ja vielä kasvissyöjäkin.

Vierailija
62/64 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko palstalla uuden vuoden myötä uusia Ketoilijoita? Itse olin joulun vhh ja nyt paluu ketoiluun.

Itse syön todella laadukkaita tuotteita mutta ruokalasku ei nouse kun vastaavasti ruokaa kuluu vähän.

Mielestäni. ( joku väitti muuta) myös rasvattomammat lihat, kalat ja kanat sopii hyvin ketoon kun ne tuunaa sopivilla tuotteilla ( smetana, majoneesi, kerma) eikä syö liikaa.

Hiilarit mitä syön tulee kasviksista ja vähästä määrästä marjoja.

Lihoissa suositellaan kokolihaa, ei fileitä. Ja erityisesti nautaa. Tähän on omat syynsä, mutta lyhyesti: eläinrasvaa ei pelätä. Samasta syystä jotkut siirtyvät karnivoreiksi. Suomessa on kuulemma ns puhdasta (eli lääkkeetöntä viherrehulla kasvanutta) naudanlihaa. Ei toki halvinta kaikista 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kg:n pussi maapähkinöitä 3,43 euroa S-Marketissa.

Vierailija
64/64 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 kg:n pussi maapähkinöitä 3,43 euroa S-Marketissa.

Nekään ei oikein hyvään ketoiluun kuulu huonojen rasvojensa takia. Maapähkinät eivät ole pähkinöitä.