Pirkka jäätelömainos...
Ällö. Onko tämäkin mainos taas sitä tietyn ihmisryhmän alleviivaamista.. siltä ainakin vaikuttaa.
Miksi näitä mainoksia pitää suoltaa nykyään jatkuvalla syötöllä?
Kommentit (19)
Siis minkä ihmisryhmän? Keski-ikäisten miesten?
Kertakaikkisen karmea, ärsyttävä ja tekopirteä mainos. Mainoksen ukko on vääntelee naamaansa täysin luonnottomasti.
Mäkään en ole nähnyt k.o. mainosta. Mitä siinä on, mikä ärsyttää?
Eikö tuo Pirkka-mies ole myös Besserwisserinä Stadi vs. Lande-ohjelmassa?
Miksi jätskistä tykkääviä, hompsahtavia maanikoita ei saisi tuoda esille? Kysyn vaan.
Luonnollisesti tykkää imeä tuuttia.
Hyvä korvamato se ainakin on. Mulla on nyt vuorokauden yhtämittaa se renkutus soinut päässä. " koko kesän onnellineeeennnn"
*Tietyn ihmisryhmän alleviivaamista. Hoh, sinä ainakin markkerilla alleviivasit mitä ihmisryhmää itse edustat.
Tietty kuukausi menossa niin, täällä AV:lla alkanut ketjut ja palsta täyttyä tietyistä aiheista. Niin läpinäkyvää
Vastenmielisen näköinen tyyppi, tarkoituksella ihan valittu, naisraati pisteyttänyt ja tämä sai vähiten pisteitä.
Ensimmäisen kerran jälkeen ei pysty katsomaan, ei kuuntelemaan.
Pirkka-tuotteita kyllä ostan, kuten aina olen ostellut, mainoksella ei mitään vaikutusta.
No eikö tuo nyt ole se sama mies, joka on pitkin talvea kuiskinut sitä "ole tarkka, ota pirkka" -juttua. Miksi tämä mainos nyt yhtäkkiä olisi jokin kannanotto?
Vierailija kirjoitti:
Ei kun siis, Jahdissa.
Eiköhän mainoksessa ole pyritty 50-luvun tunnelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun siis, Jahdissa.
Ei ole sama.
Vierailija kirjoitti:
No eikö tuo nyt ole se sama mies, joka on pitkin talvea kuiskinut sitä "ole tarkka, ota pirkka" -juttua. Miksi tämä mainos nyt yhtäkkiä olisi jokin kannanotto?
Näkyy nyt niin usein telkussa, että se on alkanut suorastaan vtuttaa joitain.
Itse katson maikkarin ohjelmat tallenteilta, kätevää kelata mainokset yli.
Tää Mies on itse maistellut liikaa jäätelöö
Se on aivan hirveä mainos, jotenkin jo lähentelee painajaismaista. Ei pysty katsomaan, eikä ainakaan houkuttele ostamaan Pirkka-jätskiä..
Mikä ihmisryhmä nyt ei sinulle kelpaa? En ole nähnyt mainosta.