Jos sinulle maksettaisiin 100€, ottaisitko nenääsi voimaannuttavan sonninrenkaan?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on kauan, kun mulla on ollut viimeksi lävistyksiä, voisin ottaakin. Oon ajatellut, että laittaisin nenän sivulävistyksen, jollainen mulla on ollut viimeksi vuonna 1998, mutta miksei septumkin.
Ne on rumia.
Sinun mielestäsi. Minun mielestäni lävistykset on hienoja, itseltänikin löytyy yksi. On tämä ihmisyys jännää, kun ihmisillä on erilaisia mielipiteitä ja mieltymyksiä.
En satkulla, mut tonnilla tai parilla maybe..
Vierailija kirjoitti:
Tyhmähän sitä olisi jos tuosta kieltäytyisi. Sen renkaan saa pois ja reikäkin umpeutuu äkkiä ilman korua.
Kuulostaa kivuliaalta toimenpiteeltä ja reikä voi tulehtua ja vaatii todennäköisesti hoitamista, ettei tulehtuisi. Keksin paljon mukavampiakin tapoja saada 100 euroa.
Voisin ottaa voimaannuttavan ja pään lävistävän ohimorenkaan
Voimaannuttavissa nenärenkaissa on se hyvä puoli että jos ei jaksa jatkuvasti itse taivuttaa niskojaan taaksepäin katsoessaan tiedostamattomia ihmisiä nenänvartta pitkin, niin voi sitoa siihen renkaaseen narun ja kiinnittää sen selän takaa kiinni tatuoituihin häp.yhuuliin. Sillä tavalla ylenkatsominen ja halveksivan tiedostava ilme on paljon helpompaa ylläpitää useita tunteja putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lävistyksistä puhuttaessa aina otetaan esille tämä ihmeellinen "voimaannuttaminen"? Minä otin lävistyksen, koska pidän niistä esteettisessä mielessä. Se on vain koru, joka sattuu menemään osittain ihon alle. Siihen ei liity mitään ideologiaa. Sitä paitsi, suurimmalta osalta suomalaisista naisista löytyy korvakorut, miten ne ovat jotenkin eri asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lävistyksistä puhuttaessa aina otetaan esille tämä ihmeellinen "voimaannuttaminen"? Minä otin lävistyksen, koska pidän niistä esteettisessä mielessä. Se on vain koru, joka sattuu menemään osittain ihon alle. Siihen ei liity mitään ideologiaa. Sitä paitsi, suurimmalta osalta suomalaisista naisista löytyy korvakorut, miten ne ovat jotenkin eri asia?
Eikö se esteettisyys sitten voimaannuta? Vai vaivaannuttaako se?
No en todellakaan. 10 000 e voisin harkita enkä käyttäisi sitä ihmisten ilmoilla edes siitä rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se esteettisyys sitten voimaannuta? Vai vaivaannuttaako se?
Ei kumpaakaan. Minusta se on vain sievä koru, joka sopii kasvonpiirteisiini kivasti.
Kuvottaa koko nenärengas, kuin vuotava räkä.
Moniko ottaa että ap:n kaltaiset pysyy loitolla?
Tyhmähän sitä olisi jos tuosta kieltäytyisi. Sen renkaan saa pois ja reikäkin umpeutuu äkkiä ilman korua.