Jos sinulle maksettaisiin 100€, ottaisitko nenääsi voimaannuttavan sonninrenkaan?
Kommentit (33)
Mitä ”voimaanuttavaa” siinä muka on?
Vierailija kirjoitti:
Maksoin itse 20€
Voimaannuitko?
Yksi naurettavimmista keksinnöistä. Sellaisen käyttäjät näyttää siltä että tekee mieli ojentaa nenäliina, kato sulla on jotain jäänyt tohon sierainten alle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksoin itse 20€
Voimaannuitko?
En, vaan vaivaannuin
Siitä on kauan, kun mulla on ollut viimeksi lävistyksiä, voisin ottaakin. Oon ajatellut, että laittaisin nenän sivulävistyksen, jollainen mulla on ollut viimeksi vuonna 1998, mutta miksei septumkin.
Vierailija kirjoitti:
Siitä on kauan, kun mulla on ollut viimeksi lävistyksiä, voisin ottaakin. Oon ajatellut, että laittaisin nenän sivulävistyksen, jollainen mulla on ollut viimeksi vuonna 1998, mutta miksei septumkin.
Ne on rumia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ”voimaanuttavaa” siinä muka on?
Sillä viestitetään sanomaa "Minähän en miehiä suostu miellyttämään ja se myös näkyy!11"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on rumia.
Onko jotain erityistä syytä sille, miksi mun pitäisi ottaa tässä asiassa sun mielipide huomioon?
En. Ne on ihan järkyttävän rumia.
En ottaisi. 5000 eurosta voisin harkita.
Joo. Minulla on tälle kuulle käyttörahaa enään 18€.
1000€, niin varmasti ottaisin. T. Täti
Joo ehdottomasti. Jos se karkottaa palstau leja niin taidan ihan maksaakin sen laitosta. Pitääpä varata aika.
Ei rengas voimaannuta. Vain hijáb ja sen kylkiäisenä tuleva uskonto voimaannuttaa länsimaista naista oikealla tavalla.
Hinta olis 100 000€ että ottaisin.
Rohkeasti vaan AP lävistäjälle, ei se satu eikä ole niin kovin vakavaakaan!
Kiva, että lävistyksen ottaminen kiehtoo sinua :)
clip-on mallin voisin ottaa hetkeksi. En ottaisi reikiä nenääni tai säännölliseen käyttöön rengasta.
Joo.
Sen saa poiskin.