Onko Madeleinen ulkonäkö muuttunut muunkin kuin vanhenemisen vuoksi?
https://www.is.fi/mystyle/art-2000006533958.html
Mitä raati sanoo? Onko muuttunut ja jos on, niin mistä johtuu? Kaunishan hän toki on.
Kommentit (85)
Bernadotten suvun geenit alkaa näkymään vanhetessa. Ja se suku ei ole ulkonäöllä siunattu.
Vierailija kirjoitti:
Bernadotten suvun geenit alkaa näkymään vanhetessa. Ja se suku ei ole ulkonäöllä siunattu.
Ja avmamman omat geenit on kunnossa! 😁
Hiusten väri muuttaa ulkonäköä. Minusta Maddelle ei sovi kyseinen hiusväri, se vanhentaa häntä.
Miksi niillä lapsilla on AINA kaikissa kuvissa siniset vaatteet päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan sitä viestiä, jossa sanotaan, että Victoria on paljon kauniimpi ja sydämellisempi.
Kruununprinsessa Victoria ON kauniinpi ja sydämellisempi. Ja tyylikkäämpi ja uskollinen maalleen.
En tiedä, miksi tätä ei saisi sanoa. Kun olivat nuorempia, niin Madeleine oli paljon kauniimpi. Mutta Victoria on ikääntynyt paljon paremmin.
Silmien seutu jotenkin erilainen. Pussit silmien ympärillä? Silmät pienemmät kuin ennen. Jotain häikkää kyä ny o.
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin eri näköinen.
Juuri tämä. Kuin olisi saanut testosteronia verrattuna nuoruuskuviin ..
Zinc
Iho myöskin joissain kuvissa kireä kuin jollain urheilijoilla, joilla alhainen rasvaprosentti ..
Zinc
Ei ole tämä nainen ikääntynyt hyvästi, vaikka kaunis aina ollutkin ..
Silmät näyttää jotenkin erikoisilta. Pieniltä, kapeilta???
Madeleine on todella saman näköinen kuin Silvia samassa iässä. Hampaat tosin ovat jenkkityyliin överivalkaistut, Chris on sentään älynnyt sanoa no thanks toimenpiteelle. Lapset ovat tosi söpö kolmikko, Leonoresta kasvaa oikein kaunis nuori nainen kuvan perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madden nilkat ovat olleet aina jotenkin paksut ja muodottomat. Pötkömäiset. Muuten on ihan kaunis.
Mä taas tykkään, kun Maddella ja Victorialla on aikuisten naisten kropat eikä mitkään pikkutyttöjen pajunvitsat. Maddella on vielä sirot kasvot, niin jotenkin hämää itsensä pienemmäksi kuin on.
Kasvothan ovat leveät Silvialla oli sirot kasvot.
Silvia onkin puoliksi brasilialainen. Mutta on Maddella sirot kasvot kroppaansa ja siskoonsa nähden.
Kulkee äitinsä jalanjälkiä, kävihän (käykö enää?) Silvia kiristyttämässä nahkaansa dekolteen alueelta vuosittain ennen Nobel-juhlia Brasiliassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja avmamman omat geenit on kunnossa! 😁
Äläpäs nyt. Mulla on samanlaiset geenit länsisuomalaisen äidin puolelta. Pottunokkaa ja raskasta luustoa. Mulla on jopa Ruotsin hovin suosiman silmälasimuotoilijan rillit, kun ne istuu niin hyvin mun kasvoihin!
Vierailija kirjoitti:
Kulkee äitinsä jalanjälkiä, kävihän (käykö enää?) Silvia kiristyttämässä nahkaansa dekolteen alueelta vuosittain ennen Nobel-juhlia Brasiliassa.
Polttaako Silvia muuten? Sehän on Madden hoikkuuden salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan sitä viestiä, jossa sanotaan, että Victoria on paljon kauniimpi ja sydämellisempi.
Kruununprinsessa Victoria ON kauniinpi ja sydämellisempi. Ja tyylikkäämpi ja uskollinen maalleen.
En tiedä, miksi tätä ei saisi sanoa. Kun olivat nuorempia, niin Madeleine oli paljon kauniimpi. Mutta Victoria on ikääntynyt paljon paremmin.
Victorialla on urheilullinen kroppa. Valmentaakohan Daniel sitä?
Ei taida Silvia polttaa, Silvia katsoo varmaan syömistensä perään ja syö kuin lintu, itse ajattelisin näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madden nilkat ovat olleet aina jotenkin paksut ja muodottomat. Pötkömäiset. Muuten on ihan kaunis.
Mä taas tykkään, kun Maddella ja Victorialla on aikuisten naisten kropat eikä mitkään pikkutyttöjen pajunvitsat. Maddella on vielä sirot kasvot, niin jotenkin hämää itsensä pienemmäksi kuin on.
Kasvothan ovat leveät Silvialla oli sirot kasvot.
Silvia onkin puoliksi brasilialainen. Mutta on Maddella sirot kasvot kroppaansa ja siskoonsa nähden.
Sirot kasvot ovat sirot ei leveät.
Frida Miss Suomi kisassa on Madden tyyppinen paitsi vielä kauniimpi.