Mieheni kävi vaa'alla ja järkytyin kun se näytti vain 66kg. Ainoa mitä tunnen on sääli häntä kohtaan.
Kuka tahansa pystyisi rökittämään hänet eikä voisi suojella minua. Ei liho vaikka söisi enemmänkin.
Kommentit (39)
Minun mieheni painoi juuri 62 kg. On tehnyt oman työn ohessa viikonloput raskasta fyysistä työtä ja laihtunut pari kiloa. Kehuin sitä siitä, että on aina niin hoikka ja jäntevä ja jos jotain tekee niin laihtuu, kun tässä iässä (40+) useimmilla miehillä alkaa olla aikamoinen outokumpu ja miestissit eivätkä ne kankeuttaan pääse edes lattialta ylös jos sinne erehtyvät istumaan.
On tosi ihanaa kun mies on hoikka ja jäntevä ja urheilullinen eikä mikään pöhöttynyt säkki. En nyt oikein näe, mitä suojelukäyttöä sellaisellakaan miehellä on joka läähättää noustessaan autosta.
Mun (mies) kaveri on 179cm pitkä ja painaa 59kg. Syö mitä mieleen tulee mutta pysyy aina noissa mitoissa.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni painoi juuri 62 kg. On tehnyt oman työn ohessa viikonloput raskasta fyysistä työtä ja laihtunut pari kiloa. Kehuin sitä siitä, että on aina niin hoikka ja jäntevä ja jos jotain tekee niin laihtuu, kun tässä iässä (40+) useimmilla miehillä alkaa olla aikamoinen outokumpu ja miestissit eivätkä ne kankeuttaan pääse edes lattialta ylös jos sinne erehtyvät istumaan.
On tosi ihanaa kun mies on hoikka ja jäntevä ja urheilullinen eikä mikään pöhöttynyt säkki. En nyt oikein näe, mitä suojelukäyttöä sellaisellakaan miehellä on joka läähättää noustessaan autosta.
Isokokoinenkin voi olla liikkuvuudeltaan notkea ja ketterä vanhemmallakin iällä. Paljon riippuu nivelien kunnosta.
Kapaloi pieni vällyihin nukkumaan ja anna tisusta ravitsevaa ravintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isokokoinenkin voi olla liikkuvuudeltaan notkea ja ketterä vanhemmallakin iällä. Paljon riippuu nivelien kunnosta.
Voi olla mutta todennäköistä on että ei ole.
Ei mitään ongelmaa vielä, mutta sitku painaa 66,6, niin on pirullinen ongelma.
Perusprovo saisin, koska kaikki ajattelee heti että massaahan saa halutessaan. Niin saa. Jos tuo kaveri alkaa vetää 2 hamurilaisateriaa päivässä oluella höystettynä (ja ehkä lisää kaljaa) niin ei mene kuin vuosi ja hän on eri mitoissa. Mutta se mitta on rasvakudosta käytännössä pelkästään. Jos tuosta haluaa mittoihin, niin loppuu vitsit. Harvalla on enää antaa vinkkejä. Enkä minäkään ole ammattilainen. Siis kovaa treeniä ja proteiinia kai.... siihen loppuu vinkit.
Vierailija kirjoitti:
Pistä se punttisalille. Tönäise matkaan.
Että olisi reilua, niin sitten kun tulee salilta, niin odota vuoteessa "palkintona".
Näin minä tekisin.
Punttisali ei mitään voimaa tuo, eikä kestävyyttä. Aidosti voimakas mies on mies, joka jaksaa ja pitkään, ei se joka nostaa 100kg kerran penkistä ja merkkaa tuloksen vihkoonsa. Aito voima saadaan arjesta ja silloin kehokin pysyy sopusuhtaisena.
Mun mies painaa myös 66 kg, ja se on hyvän näköinen, terve ja hyvässä kunnossa. Ei etes mitenkään laiha. Eli en näkis asiassa mitään ongelmaa. Mitään turvamiestä en kaipaa, vaan kumppani riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä se punttisalille. Tönäise matkaan.
Että olisi reilua, niin sitten kun tulee salilta, niin odota vuoteessa "palkintona".
Näin minä tekisin.
Punttisali ei mitään voimaa tuo, eikä kestävyyttä. Aidosti voimakas mies on mies, joka jaksaa ja pitkään, ei se joka nostaa 100kg kerran penkistä ja merkkaa tuloksen vihkoonsa. Aito voima saadaan arjesta ja silloin kehokin pysyy sopusuhtaisena.
Sun pitää ruveta valmentamaan suurinta osaa urheilulajeista ;). Toisit paljon mitaleja varmasti :p.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Minun mieheni on paljon notkeampi ja ketterämpi kuin minä vaikka luulisi asian olevan toisinpäin. Kiipeääkin vaikka mihin.
Mun tyttöystävä pyörittelisi mennen tullen teidän 60 kiloset miehet rullalle.
Jujutsutausta ja nyttemmin voimailuharrastus sekä potkunyrkkeily. Painoa 78 kiloa.
Kiinassa just kaatui säkillinen riisiä! 🤷♂️
Vierailija kirjoitti:
Mikään provo ole. Olisikin. Mielellään ottaisin miehekkäämmän miehen. AP
Miksi ihmeessä edes aloit parisuhteeseen hänen kanssaan, kun hän ei sinua fyysisesti miellytä?
Itse painan 62kg (168cm) ja ihan hyvän kokoisena pidän itseäni. Olen seurustellut lievästi ylipainoisen ja syömishäiriöstä kärsivän nuoren naisen kanssa ( ei alipainoinen enää siinä vaiheessa). Tämä toinen oli jopa reilu 5cm pidempi, eikä mitään ongelmaa missään vaiheessa.
Terv:29v mies.
Vierailija kirjoitti:
Mikään provo ole. Olisikin. Mielellään ottaisin miehekkäämmän miehen. AP
Rasvakerros ei nosta fyysistä suorituskykyä.
Haha, pistin mieheni vaakaan ja painaa just ja just alle 70 (182 cm pitkä) On pitkäraajainen ja -kätinen ja juoksee paljon (ja nopeasti). Jos joskus lihoo vähän, niin se kaikki tulee mahaan. Saa olla ihan tuollainen kuin on, enkä säikähdä jos vähän lihookin, kuten vanhemmiten tuppaa miehille käymään.
Pystysin tekemään sun miehellä hauiskääntöjä.
T: 177cm 87kg bodattu hobbit baggings manlet