Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin onnellinen, että mulla on pelaava poikaystävä

Vierailija
08.06.2020 |

Pelaamme yhdessä lähes päivittäin ja keräilemme yhdessä retropelejä. Etsimme myös asuntoa, jonne voisimme tehdä yhdestä huoneesta pelihuoneen.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tyttöystävän joka tykkää pelata oikeita pelejä. Ei siis jotain ilmaispelejä ja kännykkäpelejä vaan ihan oikeita pelejä. Olisi kiva modata tyttöystävälle skyrimi tai fallout new vegas jos hän ei itse osaa. Sellain että hän saa valita mun vieressä mitä sinne laitetaan.

Vierailija
2/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko tapaamisesta mun mies kantoi tietokoneensa mun luo ja vietettiin viikonloppu WoWia yhdessä pelaten. Nyt 8 vuotta myöhemmin pelaillaan vieläkin välillä yhdessä, mutta toki pikkulapsiarki on tätä hieman hillinnyt.

Musta pelaavassa miehessä ei ole mitään pahaa, ei ainakaan ravaa baareissa koko ajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin tyttöystävän joka tykkää pelata oikeita pelejä. Ei siis jotain ilmaispelejä ja kännykkäpelejä vaan ihan oikeita pelejä. Olisi kiva modata tyttöystävälle skyrimi tai fallout new vegas jos hän ei itse osaa. Sellain että hän saa valita mun vieressä mitä sinne laitetaan.

Kyllä saisit lättyyn hyvin nopeesti jos tulisit mun koneeseen koskemaan. Eiköhän se tyttis laita modit ihan itse ja pelaa mitä lystää.

t:pelitäti

Vierailija
4/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa kans pelaavan nörttinaisen, kuitenkin sellaisen, joka ymmärtäisi myös pitää ulkonäöstään ja vartalostaan huolta. :D. Siinä vanhempi sukupolvi pyörisi haudassaan tai sinne suuntaisi hyvin nopeasti, kun kuulisi mitä nykynuoret pariskunnat nykyään keskenään puuhastelevat. 

Vierailija
5/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi huoh. Mua oikeasti ärsyttää "anna mä opetan" miehet. Me pelaavat naiset osataan ihan itte modata pelimme ja jos joku peli kiinnostaa ei sen opettelemiseen tarvii ketään kädestä pitämään.

Vierailija
6/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Speksaa että "ihan oikeita pelejä" ja sitten itse pelaa Skyrimiä ja Fallouttia. Kas kun ei Counterstrikeä. Itse haluaisin pelaavaksi poikaystäväksi jonkun jolla on vähän enemmän persoonaa kuin Steamin TOP-5.

Vierailija
7/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saisit lättyyn hyvin nopeesti jos tulisit mun koneeseen koskemaan. Eiköhän se tyttis laita modit ihan itse ja pelaa mitä lystää.

t:pelitäti

Söpöä kun yrität kuulostaa kovalta :). Hehh mun pikku level 40 amatsooni.

Vierailija
8/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen jo pitkään halunnut löytää naisen joka tykkäisi pelata mutta myös urheilla tavoitteellisesti. Tuo olisi ihannenaiseni, voitaisiin käydä ensin yhdessä vetämässä treenit ja sitten pitää pelimaratoni.

Vierailija
9/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaako tytötkin nykyään tietokonepelejä? Onko yleistäkin? Kyllä varmaan pitää kaikki ainakin näyttää ja opettaa ettei mene kirkumiseksi. Oon nähnyt kun tytöt yrittää pelaa niin eivät tiiä mist kone lähtee edes päälle.

M37

Vierailija
10/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Speksaa että "ihan oikeita pelejä" ja sitten itse pelaa Skyrimiä ja Fallouttia. Kas kun ei Counterstrikeä. Itse haluaisin pelaavaksi poikaystäväksi jonkun jolla on vähän enemmän persoonaa kuin Steamin TOP-5.

:D ei hemmetti.

Vierailija
11/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittävää

Vierailija
12/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyh. Noi pelit on tylsääkin tylsempiä.

Ap

Vierailija
13/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen pelaisi Witcher 3, niin olisin aika myyty.

Vierailija
14/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaako tytötkin nykyään tietokonepelejä? Onko yleistäkin? Kyllä varmaan pitää kaikki ainakin näyttää ja opettaa ettei mene kirkumiseksi. Oon nähnyt kun tytöt yrittää pelaa niin eivät tiiä mist kone lähtee edes päälle.

M37

Kyllä moni mun pelikaveri ainakin on joutunut oppimaan multa miljoona kikkaa, kun pieksin heidät 6-0.

Ap

Vierailija
15/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa hyvin mies, joka laittaa mulle modit. En jaksa itse niitten kanssa räpeltää vaikka tiedän hyvin, mitä tehdä. Oon vaan niin laiska.

Vierailija
16/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pelaa mutta itse olen ajellut vaan jollain GTAan autolla ympäri ja ämpäri. MInulta puuttuu silmä-käsikoordinaatio; siis en ole koskaan oikein opetellut ohjaimen käyttöä tai että olisin esim. lapsuudessa pelannut konsolipelejä tms. 

Mieheni pelaaminen ei haittaa. Parempi sekin kuin istua jossakin baarissa kännissä vonkaamassa naisia.

Vierailija
17/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaa hyvin mies, joka laittaa mulle modit. En jaksa itse niitten kanssa räpeltää vaikka tiedän hyvin, mitä tehdä. Oon vaan niin laiska.

Ihana nainen joka antaa miehen olla mies eikä ota itseensä heti.

Vierailija
18/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin pelaa koko nelihenkinen perhe. Muiden mielipiteet ei kiinnosta :) just sain kasattua mun uuden koneen ja kyllä nyt kelpaa taas porskuttaa.

Olen se suvun mustalammas. Olen pelannut lähes koko elämäni. Löysin pelaavan miehen ja kehtasin perheenkin vielä perustaa hänen kanssaan. Noh, onneksi asun toisella puolella Suomea niin ei tarvitse sen kummemmin sukuloida.

Vierailija
19/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi huoh. Mua oikeasti ärsyttää "anna mä opetan" miehet. Me pelaavat naiset osataan ihan itte modata pelimme ja jos joku peli kiinnostaa ei sen opettelemiseen tarvii ketään kädestä pitämään.

No aika huoh kommentti sinultakin, kun tuo kommentoijan kirjoitti IHAN ITSE tuon boldatun osan.

Huomasitko vihdoin?

jos hän ei itse osaa.

jos hän ei itse osaa.

jos hän ei itse osaa.

jos hän ei itse osaa.

No nyt varmasti huomasit.

Eli aivan turhaa reagointia tuli moneltakin naiselta tuohon.

-eri

Vierailija
20/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika huoh kommentti sinultakin, kun tuo kommentoijan kirjoitti IHAN ITSE tuon boldatun osan.

Huomasitko vihdoin?

jos hän ei itse osaa.

jos hän ei itse osaa.

jos hän ei itse osaa.

jos hän ei itse osaa.

No nyt varmasti huomasit.

Eli aivan turhaa reagointia tuli moneltakin naiselta tuohon.

-eri

Kuinka moni pelaava ihminen muka ei osaa modata?