Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin onnellinen, että mulla on pelaava poikaystävä

Vierailija
08.06.2020 |

Pelaamme yhdessä lähes päivittäin ja keräilemme yhdessä retropelejä. Etsimme myös asuntoa, jonne voisimme tehdä yhdestä huoneesta pelihuoneen.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan pelaava aviopari, jo vuosia takana. Pitkään pelattiin yhdessä, mutta juuri nyt miestä kiinnostaa Pubg ja mua taas ei yhtään eli pelataan vaihteeksi eri pelejä ja sekin sopii. Ja meillä on kummallakin oma työhuone eli tarvittaessa myös kaksi peliluolaa. Mies on ehkä enemmän fitness-henkinen, itse lähinnä lenkkeilen ja uin.

Ja muuten pelaan tällä hetkellä joukkueessa, jossa kaikki ovat naispelaajia. Ei se niin harvinaista nykyisin ole.

Vierailija
42/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koodaan päivät, niin ei takuulla tarvi illalla mitään lasten pelejä pelailla. Ajan Harrikalla ja soitan rokkibändissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa hajoaa pää kun miehet ovat olevinaan koviakin pelaajia ja namedroppaavat maailman tylsimpiä ja kasuaalimpia pelititlejä. En ikimaailmassa seurustelisi ananastukkaisen CS-pelaajan kanssa jonka "laaja skaala" käsittää lähinnä pari muuta FPSää ja ehkä joku bethesdan seikkailupeli. helvetti sentään mitä roskaa, ei jatkoon. Vähän kuin sanoisi olevansa tosi kova elokuvaharrastaja ja katsoisi vain Marvelin supersankarileffoja.

Ihan vaan mielenkiinnosta, voisitko seurustella miehen kanssa joka ei pelaa ollenkaan?

Vierailija
44/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pelataan vaan valtapelejä.

Vierailija
45/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hämmentävää tajuta kuinka yleistä tuo pelaaminen vissiin nykyään on, tai no, eipä yksi keskusteluketju sitä nyt kerro, mutta itse olen 35 vuotias mies ja täysin pihalla koko jutusta, vaikka olen ihan sinkkumies. Joku pelien modaaminen on minulle ihan hepreaa. Pelasin joskus lukioaikoina muutamaa peliä, ei niitä tarvinnut modata. Nykyään pelaan lähinnä kännykällä jotain harvakseltaan.

Vierailija
46/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä mieltä sitten olette siitä, että poikaystävä tahkoaa Fortnitea?

Lasten ja ho mojen peli. Pubg on asiallinen siinä genressä

Pubg on liian hidastempoinen omaan makuun. Jos battle royalea pelaan niin fortnitea ja fortnitessa tutustuin poikaystävääni ❤ joten siinäkin mielessä merkityksellinen peli mulle.

Ap

Vierailija
47/47 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa hajoaa pää kun miehet ovat olevinaan koviakin pelaajia ja namedroppaavat maailman tylsimpiä ja kasuaalimpia pelititlejä. En ikimaailmassa seurustelisi ananastukkaisen CS-pelaajan kanssa jonka "laaja skaala" käsittää lähinnä pari muuta FPSää ja ehkä joku bethesdan seikkailupeli. helvetti sentään mitä roskaa, ei jatkoon. Vähän kuin sanoisi olevansa tosi kova elokuvaharrastaja ja katsoisi vain Marvelin supersankarileffoja.

Sano nyt niitä pelien nimiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi