Olen niin onnellinen, että mulla on pelaava poikaystävä
Pelaamme yhdessä lähes päivittäin ja keräilemme yhdessä retropelejä. Etsimme myös asuntoa, jonne voisimme tehdä yhdestä huoneesta pelihuoneen.
Kommentit (47)
Pelaaminen on kivaa, eikä pelaavassa miehessä ole mitään vikaa niin kauan, kun ei päästä itseään huonoon kuntoon, harrastaa liikuntaa, eikä ole addiktoitunut pelaamiseen, eikä pelaaminen vie kaikkea aikaa ja rahaa. Valitettavan moni pelaajamies on jostain syystä ikuinen teini/vauvamies. Ei onneksi kaikki.
Nimimerkki: ei enää koskaan peliaddiktia miestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin tyttöystävän joka tykkää pelata oikeita pelejä. Ei siis jotain ilmaispelejä ja kännykkäpelejä vaan ihan oikeita pelejä. Olisi kiva modata tyttöystävälle skyrimi tai fallout new vegas jos hän ei itse osaa. Sellain että hän saa valita mun vieressä mitä sinne laitetaan.
Voi huoh. Mua oikeasti ärsyttää "anna mä opetan" miehet. Me pelaavat naiset osataan ihan itte modata pelimme ja jos joku peli kiinnostaa ei sen opettelemiseen tarvii ketään kädestä pitämään.
No aika huoh kommentti sinultakin, kun tuo kommentoijan kirjoitti IHAN ITSE tuon boldatun osan.
Huomasitko vihdoin?
jos hän ei itse osaa.
jos hän ei itse osaa.
jos hän ei itse osaa.
jos hän ei itse osaa.
No nyt varmasti huomasit.
Eli aivan turhaa reagointia tuli moneltakin naiselta tuohon.
-eri
Kuinka moni pelaava ihminen muka ei osaa modata?
Monikin. Itsellänikin meni hetki oppia kuinka se tehdään (eli oli kynnys aloittaa), mutta sen jälkeen helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin pelaa koko nelihenkinen perhe. Muiden mielipiteet ei kiinnosta :) just sain kasattua mun uuden koneen ja kyllä nyt kelpaa taas porskuttaa.
Olen se suvun mustalammas. Olen pelannut lähes koko elämäni. Löysin pelaavan miehen ja kehtasin perheenkin vielä perustaa hänen kanssaan. Noh, onneksi asun toisella puolella Suomea niin ei tarvitse sen kummemmin sukuloida.
Ai oikein löysit pelaavan miehen.. Newsflash, 90% miehistä pelaa.
M37
Vierailija kirjoitti:
Multa hajoaa pää kun miehet ovat olevinaan koviakin pelaajia ja namedroppaavat maailman tylsimpiä ja kasuaalimpia pelititlejä. En ikimaailmassa seurustelisi ananastukkaisen CS-pelaajan kanssa jonka "laaja skaala" käsittää lähinnä pari muuta FPSää ja ehkä joku bethesdan seikkailupeli. helvetti sentään mitä roskaa, ei jatkoon. Vähän kuin sanoisi olevansa tosi kova elokuvaharrastaja ja katsoisi vain Marvelin supersankarileffoja.
Noihin peleihin löytyy aika paljon modeja ja ovat hyviä alustoja tehdä pelistä sellaisen juuri kun itse haluaa. Ehkä missaat bethesda pelien pointin täysin? Toki ne morrowindia ja new vegasia lukuunottamatta aika onttoja.
Relax. Pari peliä satojen joukossa jotka löytyy kirjastosta.
Vierailija kirjoitti:
Multa hajoaa pää kun miehet ovat olevinaan koviakin pelaajia ja namedroppaavat maailman tylsimpiä ja kasuaalimpia pelititlejä. En ikimaailmassa seurustelisi ananastukkaisen CS-pelaajan kanssa jonka "laaja skaala" käsittää lähinnä pari muuta FPSää ja ehkä joku bethesdan seikkailupeli. helvetti sentään mitä roskaa, ei jatkoon. Vähän kuin sanoisi olevansa tosi kova elokuvaharrastaja ja katsoisi vain Marvelin supersankarileffoja.
Kerro toki esimerkkejä "laajan skaalan" peleistä, jotka ovat sitten sinulle parempaa materiaalia kuin CS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin tyttöystävän joka tykkää pelata oikeita pelejä. Ei siis jotain ilmaispelejä ja kännykkäpelejä vaan ihan oikeita pelejä. Olisi kiva modata tyttöystävälle skyrimi tai fallout new vegas jos hän ei itse osaa. Sellain että hän saa valita mun vieressä mitä sinne laitetaan.
Voi huoh. Mua oikeasti ärsyttää "anna mä opetan" miehet. Me pelaavat naiset osataan ihan itte modata pelimme ja jos joku peli kiinnostaa ei sen opettelemiseen tarvii ketään kädestä pitämään.
No aika huoh kommentti sinultakin, kun tuo kommentoijan kirjoitti IHAN ITSE tuon boldatun osan.
Huomasitko vihdoin?
jos hän ei itse osaa.
jos hän ei itse osaa.
jos hän ei itse osaa.
jos hän ei itse osaa.
-eri
Semmonen, joka ei osaa lukea ohjeita tai ei ymmärrä niitä? Tai sellainen joka ei viitsi edes opetella, koska se on niin "vaikeaa".
Hearthstone, Battlefieldit, Pubg, Quake 2. Siinä laatupelejä. Myös GTA on kivaa aikansa.
M35
Hyvä juttu että löysit pelaavan poikaystävän, sopii varmaan hyvin teidän elämäntyyliin. Ei varmaan kovin kunnianhimoinen ura, yrittäjyyttä, omakotitaloa, urheilua tms. kuulu teidän elämäntapaan?
Olen myös pelaaja nainen, xboxia pelaan, olen ostamassa kustomoidun pelitietsikan, hintaa melkein 2 tonnia eli rahaa palaa harrastukseen. Olen aina deitannut vain pelaaja miehiä mutta on vaikeaa löytää sellaista jolla olisi myös muutakin elämää. Kyllä sitä työtä olisi hyvä tehdä, harrastaa liikuntaa ja tehdä muitakin juttuja mutta pelit ovat tärkeitä myös minulle :) Nyt olen sinkku. Joku päivä haluan myös itselleni pelihuoneen! Olisi ihanaa jos olisi yhteinen pelihuone jossa on suuri sohva, iso TV tai kaksi ja tietsikat. Huonessa olisi kaikkea keräilykrääsää, itse en ole vielä keräilyssä vauhtiin päässyt, yhden taide kirja pelinluojan nimmarilla minulla on ja muutama figuuri. Olen muutamaa vuotta vaille 30 vuotias :D
Tän ketjun perusteella pelaavat naiset voi laittaa samaan ei kannata kastiin johon fitness naiset kuuluu.
T: Urheilullinen pelaava mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki esimerkkejä "laajan skaalan" peleistä, jotka ovat sitten sinulle parempaa materiaalia kuin CS.
Kannattaa vaikka kokeilla kaikkea muuta kuin mitä E3ssa tungetaan etulinjassa perärööristä sisään. Ai niin, mutta kun sitten ei voi olla oikea eesportsi-stara ja kaveritkin haukkuu nörtiksi. Pelejä on kuitenkin n. 30 vuoden ajalta vaikka mitä erilaista genreä ja toteutusta mutta pelaajapojat ahdistuvat kun ei ole scoreboardia kikkelinvenytystä varten. Saattaa kaiken kukkuraksi joutua opettelemaan muitakin mekaniikkoja kuin ammuskelu tai X:n painaminen.
Vierailija kirjoitti:
Tän ketjun perusteella pelaavat naiset voi laittaa samaan ei kannata kastiin johon fitness naiset kuuluu.
T: Urheilullinen pelaava mies
Ikävän usein totuus. Pelaava "fitness" nainen olisi kuin yksisarvinen.
Ja mitä mieltä sitten olette siitä, että poikaystävä tahkoaa Fortnitea?
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä mieltä sitten olette siitä, että poikaystävä tahkoaa Fortnitea?
Lasten ja ho mojen peli. Pubg on asiallinen siinä genressä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko vihdoin?
jos hän ei itse osaa.
jos hän ei itse osaa.
jos hän ei itse osaa.
jos hän ei itse osaa.
-eri
Minä en osaa koska olen console casual enkä PC HC masterrace.
M37
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu että löysit pelaavan poikaystävän, sopii varmaan hyvin teidän elämäntyyliin. Ei varmaan kovin kunnianhimoinen ura, yrittäjyyttä, omakotitaloa, urheilua tms. kuulu teidän elämäntapaan?
Lol, mistä tämä yleistys?
Olen itse talouspäällikkö (koulutus KTM), mieheni ihan ok tienaava hitsaaja/vuorovastaava. Löytyy omakotitalo, salijäsenyys (jota myös käytän :D), lapsi ja kaksi koiraa, joiden kanssa lenkkeillään ja ulkoillaan päivittäin. Juu, eihän tässä nyt 24/7 voi pelata, mies pelaa enemmän ja itse silloin kun on aikaa. WoWia aloin pelaamaan 13 vuotta sitten, välillä ollut taukoja, toisinaan pleikkapelit kiinnostanut enemmän ym...
Terv. aiemmissa kommenteissa miehen kanssa WoWia pelaava, kahdeksan vuotta yhdessä oltu....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko vihdoin?
jos hän ei itse osaa.
jos hän ei itse osaa.
jos hän ei itse osaa.
jos hän ei itse osaa.
-eri
M37
Hyvä, että ymmärrät sentään olevasi kasuaali. Jätä konsoli (lasten lelu) kauppaan ja osta oikea kone.
t:täti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko vihdoin?
jos hän ei itse osaa.
jos hän ei itse osaa.
jos hän ei itse osaa.
jos hän ei itse osaa.
-eri
M37
Eikä se riitä että osaa modata. Se pitää osata modata stabiiliksi vaikka olisi melkein tuhat modia.
Pelasin minäkin kuusnelosella aikoinaan. Sitten kyllästyin.