Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako opiskella merkonomiksi?

Vierailija
08.06.2020 |

Olen työtön filosofian maisteri, jota kiinnostaisi työllistyä toimistotöihin. Auttaisiko merkonomin tutkinto minua työllistymään vai onko se suunnilleen yhtä tyhjän kanssa? Asiakaspalvelu ei kiinnosta minua, vaan haluaisin löytää toimistotyön, jossa on mahdollisimman paljon yksintyöskentelyä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei se onnistu kuitenkaan.

Vierailija
2/5 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon merkonomi ja toimistohommissa, ei siitä koulutuksesta kyllä ollut mitään hyötyä mitä tulee työhöni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä oon merkonomi ja toimistohommissa, ei siitä koulutuksesta kyllä ollut mitään hyötyä mitä tulee työhöni.

I am merkonomi and office in the works, no from it education yes was any benefit what comes to my work.

Vierailija
4/5 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa,a. Sanosin, että merkonomi on tai aiankin on ollut hyvä perustutkinto erilaisiin hommiin.  Mutta nkyisin kun yleinen koulutustaso on noussut hurjasti -nuoremmista ikäluokisa taitanee enemmän kuin puolella olla korkeakoulu tai yliopisto -tutkinto, tai optio siihen (=opinnot kesken), niin jos haave on mahd. paljosta yksin työskenelystä, niin en itse pitäisi kyllä parhaimpana vaihtoehtona. - Mutta hieman riippuu nyt siitäkin kuinka paljon saisit "pohjia" aiemmasta tutkinnostasi Ap. - Voisiko näitä jotenkin yhdisää...

Sinkkumies

Vierailija
5/5 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaista turhaa tutkintoa edelleen pidetään. Tai jos se pidetään, miksi sitä ei voi tehdä kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän