Mitä kirjasitte synnytystoiveisiin?
Esikoistani odotan, ja nyy pitäisi kirjata sairaalan sähköiseen järjestelmään toiveita synnytystä varten. Olisi kiva saada esimerkkejä, mitä muut toivoneet?
Hyvää ja riittävää kivunlievitystä toivon toki ainakin, ja sitä, että asioista ja tapahtumien kulusta, eri vaihtoehdoista kerrotaan minulle. Voiko toivoa, eträ jos pitää ommella, ettei opiskelija tekisi sitä?
Kommentit (26)
Ilmoitin, ettei ole mitään toiveita ja tavoitteita muuta kuin saada lapsi syntymään turvallisesti, toimiminen tilanteen vaatimalla tavalla ja henkilöstön asintuntemukseen luottaen. Rn halunnut ammeita, mindfulnesia, voimalaulantaa enkä muutakaan hömppää 😊 Kaksi erilaista synnytystä, en odottanut elämysmatkoja. Päätavoite toteutui, lapset syntyivät 😊
Vaadin suunnitellun sektion. Ei supistuksia, ei ihmisiä tuihottamassa alapäätäni, ei revennyttä toosaa, ei pelkoa syntymässä vammautuneesta lapsesta, ei tuntikausien ja synnytyksen jälkeen viikkojen kipuja.
Täydellistä. Suosittelen kaikille.
Mulla oli tokassa synnytyksessä toivelista,koska pelkopolilla piti täyttää sellainen. Mulla oli toiveena, että ei epiduraalia ja että kerrotaan, mitä tehdään.
Onhan tuosta omasta esikoisen synnytyksestä jo aikaa (ja silloin ei mitään toiveita tosiaan kyselty) , mutta näin jälkikäteen miettien: että säilytään hengissä kumpikin. Oli meinaan aika tiukalla jo senkin kanssa.
Mikä tämä relaksantti oikein on? En ole kuullutkaan tällaidesta mahdollisuudesta. Oma synnytys kesti 4vrk ja 1vrk olin synnytysalissa. Homma oli niiiiin hidasta ja olin ihan loppuun rääkätty ja väsynyt valvottuani neljä päivää. Olisikohan tuosta voinut olla apua...?