Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

– Minulle tehtävät kansakunnan kusitolppana riittävät, Sipilä tokaisi.

Vierailija
08.06.2020 |

Hohhoijaa. Siinä sitä kunnioitausta suomalaista valtioneuvostoa ja suomen kansaa kohtaan. Minä, minä. Jos minua ei kiitetä niin sitten kyllä minä, minä suutun.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8c567aab-1e5c-428d-889a-45ab3798f…

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele ollenkaan Juha Sipilän kommenttia. Niin kovin paljon hän sai paskaa niskaansa. Tuossa Sipilän lausahduksessa oli yhteenveto siitä, kuinka Suomen kansa yleensäkin suhtautuu päättäjiimme. Heiltä puuttuu työrauha hoitaa maamme asioita. Jos olisi kyse jostakin tavallisesta työpaikasta, puuttuisi siihen työsuojelu.

Työrauhaa kutsuttaisiin diktatuuriksi. Asia vain nyt demokratiassa on niin, että median ja kansan on voitava käsitellä päättäjien toimia erittäin kriittisestikin.

Kriittinen käsittely ei edellytä herjaamista ja vihakirjoittelua.

No ois hallituskin voinut vähän tarkistaa sanomisiaan ja tekemisiään. Aika vihamielistä oli meno.

Jos kansanedustaja puhuu työttömistä rikkaruohoina, mitä silloin vaatisit rahvaalta? Kukkaiskieltäkö?

Tämä siis edellisen edelliselle, ei edelliselle. Lainaus meni vituroiksi.

Siis tälle: "Kriittinen käsittely ei edellytä herjaamista ja vihakirjoittelua."

Vierailija
22/30 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hush katoa kirjoitti:

Aika lailla ainoa kaveri jonka tiedän saaneen valtion lainaa perustaakseen valtionyrityksen joka sitten myytiin hirveellä rahalla ulkomaiseen omistukseen. Ja myyntivoitto? No omaan taskuun, luonnollisesti.

Sinäkin olet siis maksanut Sipilälle hyvinkin erikoisesta kikkailusta, ja siinä pelissä jäit saamapuolelle ikuisesti.

Minulle ollaan sanottu että John Kerry joka omistaa älypuhelimien patentin niin antoi käskyn Lord Rothschildille vaikuttaa rahavirtoihin niin että Herra Juha Sipilä rikastuisi. Tämän näin ihan televisiosta. En tiedä mitä salaattiohjelmia te olette katsoneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hush katoa kirjoitti:

Aika lailla ainoa kaveri jonka tiedän saaneen valtion lainaa perustaakseen valtionyrityksen joka sitten myytiin hirveellä rahalla ulkomaiseen omistukseen. Ja myyntivoitto? No omaan taskuun, luonnollisesti.

Sinäkin olet siis maksanut Sipilälle hyvinkin erikoisesta kikkailusta, ja siinä pelissä jäit saamapuolelle ikuisesti.

Taidat tietää aika vähän oikein mistään.

Tästä tiedän silti jonkin verran. Tosin jatkossa voi olla hankalampaa saada tietoa yritysten omistajuussuhteista, koska esimerksi hallintalaki oli myös asia, jonka hra Sipilä & kumpp. runnoivat päättäväisesti läpi. Eli sinä et tiedä, enkä minä tiedä, kuka omistaa ja minne raha valuu, jos yritys näin haluaa.

Vierailija
24/30 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katkera, mutta kuitenkin. Lauloi r kallio, viikonloppuisä kappaleessa

Vierailija
25/30 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hush atoa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hush katoa kirjoitti:

Taidat tietää aika vähän oikein mistään.

Tästä tiedän silti jonkin verran. Tosin jatkossa voi olla hankalampaa saada tietoa yritysten omistajuussuhteista, koska esimerksi hallintalaki oli myös asia, jonka hra Sipilä & kumpp. runnoivat päättäväisesti läpi. Eli sinä et tiedä, enkä minä tiedä, kuka omistaa ja minne raha valuu, jos yritys näin haluaa.

Et sinä tunnu tietävän, kun väität, että LAINA olisi aiheuttanut minulle tai kenellekään mitään menetyksiä. Laina, katsos, kun maksetaan takaisin. Päälle vielä myyntituotto. Tietenkään valtionyrityksen myynnistä ei voi kukaan yksityinen laittaa tuottoja omaan taskuunsa. Nämä juttusi ovat ihan täyttä soopaa. 

Vierailija
26/30 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä on ihme landepaukku. Ilman poliittista kokemusta, ensimmäisen kauden kansanedustajaksi päästyään vuoden kuluttua nousi keskustan johtoon ja siitä kolmen vuoden päästä maan johtoon.

Mulle tuli mieleen et äijä on kehitysvammainen ensimmäisen kerran kun näin sen televisiossä sönköttämässä. Et tämmöistä osaamista keskustassa.

Vierailija
27/30 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin Juha Sipilä sanoi mitä pitikin. Kyllä hän sai pelkkää vihaa vuosia, vuosia ja oikein sillä tavalla, että moni ei ole koskaan saanut, roppakaupalla vihaa ja pilkkaa. Se tuntui aivan kohtuuttomalta. Vaikka en keskustalainen ole, enkä mikään muukaan poliittinen olento. Mutta tunnistan jos joku on oikeasti rosvo ja rikollinen. Sipilä ei ole. Ihmettelen, että hän jaksoi vuosikausia sitä vihaa ja hirveätä mollausta. Välillä hänellä oli yksityiselämässään myös kohtuutonta surua, poikansa kuolema, mutta siitä huolimatta oli jaksettava ottaa lokaa niskaan. Kerran hän puolisonsa kanssa jossakin tv- ohjelmassa puhui surustaan, sekin leimattiin suosion kalastamiseksi. Miten ihminen voi olla niin ilkeä ja kylmä lähimmäisilleen.

Minusta Sipilä sai säästölinjan hyvin Suomessa alkuun, eikä välttämättä käynyt köyhien kimppuun. Ensisijaisesti. Nyt sen sijaan rahaa jostain löytyy. Pieneläkeläisille ei kuitenkaan.

Vierailija
28/30 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele ollenkaan Juha Sipilän kommenttia. Niin kovin paljon hän sai paskaa niskaansa. Tuossa Sipilän lausahduksessa oli yhteenveto siitä, kuinka Suomen kansa yleensäkin suhtautuu päättäjiimme. Heiltä puuttuu työrauha hoitaa maamme asioita. Jos olisi kyse jostakin tavallisesta työpaikasta, puuttuisi siihen työsuojelu.

Sitä saa mitä tilaa.

Sinähän et mitään edes osaa tilata, nolo

Vierailija
29/30 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin Juha Sipilä sanoi mitä pitikin. Kyllä hän sai pelkkää vihaa vuosia, vuosia ja oikein sillä tavalla, että moni ei ole koskaan saanut, roppakaupalla vihaa ja pilkkaa. Se tuntui aivan kohtuuttomalta. Vaikka en keskustalainen ole, enkä mikään muukaan poliittinen olento. Mutta tunnistan jos joku on oikeasti rosvo ja rikollinen. Sipilä ei ole. Ihmettelen, että hän jaksoi vuosikausia sitä vihaa ja hirveätä mollausta. Välillä hänellä oli yksityiselämässään myös kohtuutonta surua, poikansa kuolema, mutta siitä huolimatta oli jaksettava ottaa lokaa niskaan. Kerran hän puolisonsa kanssa jossakin tv- ohjelmassa puhui surustaan, sekin leimattiin suosion kalastamiseksi. Miten ihminen voi olla niin ilkeä ja kylmä lähimmäisilleen.

Minusta Sipilä sai säästölinjan hyvin Suomessa alkuun, eikä välttämättä käynyt köyhien kimppuun. Ensisijaisesti. Nyt sen sijaan rahaa jostain löytyy. Pieneläkeläisille ei kuitenkaan.

asiaa

Vierailija
30/30 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.