– Minulle tehtävät kansakunnan kusitolppana riittävät, Sipilä tokaisi.
Hohhoijaa. Siinä sitä kunnioitausta suomalaista valtioneuvostoa ja suomen kansaa kohtaan. Minä, minä. Jos minua ei kiitetä niin sitten kyllä minä, minä suutun.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8c567aab-1e5c-428d-889a-45ab3798f…
Kommentit (30)
Hush katoa kirjoitti:
Aika lailla ainoa kaveri jonka tiedän saaneen valtion lainaa perustaakseen valtionyrityksen joka sitten myytiin hirveellä rahalla ulkomaiseen omistukseen. Ja myyntivoitto? No omaan taskuun, luonnollisesti.
Sinäkin olet siis maksanut Sipilälle hyvinkin erikoisesta kikkailusta, ja siinä pelissä jäit saamapuolelle ikuisesti.
Minulle ollaan sanottu että John Kerry joka omistaa älypuhelimien patentin niin antoi käskyn Lord Rothschildille vaikuttaa rahavirtoihin niin että Herra Juha Sipilä rikastuisi. Tämän näin ihan televisiosta. En tiedä mitä salaattiohjelmia te olette katsoneet.
Vierailija kirjoitti:
Hush katoa kirjoitti:
Aika lailla ainoa kaveri jonka tiedän saaneen valtion lainaa perustaakseen valtionyrityksen joka sitten myytiin hirveellä rahalla ulkomaiseen omistukseen. Ja myyntivoitto? No omaan taskuun, luonnollisesti.
Sinäkin olet siis maksanut Sipilälle hyvinkin erikoisesta kikkailusta, ja siinä pelissä jäit saamapuolelle ikuisesti.
Taidat tietää aika vähän oikein mistään.
Tästä tiedän silti jonkin verran. Tosin jatkossa voi olla hankalampaa saada tietoa yritysten omistajuussuhteista, koska esimerksi hallintalaki oli myös asia, jonka hra Sipilä & kumpp. runnoivat päättäväisesti läpi. Eli sinä et tiedä, enkä minä tiedä, kuka omistaa ja minne raha valuu, jos yritys näin haluaa.
En ole katkera, mutta kuitenkin. Lauloi r kallio, viikonloppuisä kappaleessa
Hush atoa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hush katoa kirjoitti:
Taidat tietää aika vähän oikein mistään.
Tästä tiedän silti jonkin verran. Tosin jatkossa voi olla hankalampaa saada tietoa yritysten omistajuussuhteista, koska esimerksi hallintalaki oli myös asia, jonka hra Sipilä & kumpp. runnoivat päättäväisesti läpi. Eli sinä et tiedä, enkä minä tiedä, kuka omistaa ja minne raha valuu, jos yritys näin haluaa.
Et sinä tunnu tietävän, kun väität, että LAINA olisi aiheuttanut minulle tai kenellekään mitään menetyksiä. Laina, katsos, kun maksetaan takaisin. Päälle vielä myyntituotto. Tietenkään valtionyrityksen myynnistä ei voi kukaan yksityinen laittaa tuottoja omaan taskuunsa. Nämä juttusi ovat ihan täyttä soopaa.
Sipilä on ihme landepaukku. Ilman poliittista kokemusta, ensimmäisen kauden kansanedustajaksi päästyään vuoden kuluttua nousi keskustan johtoon ja siitä kolmen vuoden päästä maan johtoon.
Mulle tuli mieleen et äijä on kehitysvammainen ensimmäisen kerran kun näin sen televisiossä sönköttämässä. Et tämmöistä osaamista keskustassa.
Kerrankin Juha Sipilä sanoi mitä pitikin. Kyllä hän sai pelkkää vihaa vuosia, vuosia ja oikein sillä tavalla, että moni ei ole koskaan saanut, roppakaupalla vihaa ja pilkkaa. Se tuntui aivan kohtuuttomalta. Vaikka en keskustalainen ole, enkä mikään muukaan poliittinen olento. Mutta tunnistan jos joku on oikeasti rosvo ja rikollinen. Sipilä ei ole. Ihmettelen, että hän jaksoi vuosikausia sitä vihaa ja hirveätä mollausta. Välillä hänellä oli yksityiselämässään myös kohtuutonta surua, poikansa kuolema, mutta siitä huolimatta oli jaksettava ottaa lokaa niskaan. Kerran hän puolisonsa kanssa jossakin tv- ohjelmassa puhui surustaan, sekin leimattiin suosion kalastamiseksi. Miten ihminen voi olla niin ilkeä ja kylmä lähimmäisilleen.
Minusta Sipilä sai säästölinjan hyvin Suomessa alkuun, eikä välttämättä käynyt köyhien kimppuun. Ensisijaisesti. Nyt sen sijaan rahaa jostain löytyy. Pieneläkeläisille ei kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele ollenkaan Juha Sipilän kommenttia. Niin kovin paljon hän sai paskaa niskaansa. Tuossa Sipilän lausahduksessa oli yhteenveto siitä, kuinka Suomen kansa yleensäkin suhtautuu päättäjiimme. Heiltä puuttuu työrauha hoitaa maamme asioita. Jos olisi kyse jostakin tavallisesta työpaikasta, puuttuisi siihen työsuojelu.
Sitä saa mitä tilaa.
Sinähän et mitään edes osaa tilata, nolo
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin Juha Sipilä sanoi mitä pitikin. Kyllä hän sai pelkkää vihaa vuosia, vuosia ja oikein sillä tavalla, että moni ei ole koskaan saanut, roppakaupalla vihaa ja pilkkaa. Se tuntui aivan kohtuuttomalta. Vaikka en keskustalainen ole, enkä mikään muukaan poliittinen olento. Mutta tunnistan jos joku on oikeasti rosvo ja rikollinen. Sipilä ei ole. Ihmettelen, että hän jaksoi vuosikausia sitä vihaa ja hirveätä mollausta. Välillä hänellä oli yksityiselämässään myös kohtuutonta surua, poikansa kuolema, mutta siitä huolimatta oli jaksettava ottaa lokaa niskaan. Kerran hän puolisonsa kanssa jossakin tv- ohjelmassa puhui surustaan, sekin leimattiin suosion kalastamiseksi. Miten ihminen voi olla niin ilkeä ja kylmä lähimmäisilleen.
Minusta Sipilä sai säästölinjan hyvin Suomessa alkuun, eikä välttämättä käynyt köyhien kimppuun. Ensisijaisesti. Nyt sen sijaan rahaa jostain löytyy. Pieneläkeläisille ei kuitenkaan.
asiaa
Tämä siis edellisen edelliselle, ei edelliselle. Lainaus meni vituroiksi.
Siis tälle: "Kriittinen käsittely ei edellytä herjaamista ja vihakirjoittelua."