Mikä on kuuminta hottia miehissä?
Minäpä aloitan.
- kun mies kokkaa keittiössä jotain hyvää ruokaa
- rento hymy
- hyvin istuvat farkut takaa päin
- rintakarvat
- kevyt rusketus
- mies joka osaa vähän remontoida
- ei kauhean isot lihakset, atleettiset kyllä hottia
Kommentit (1312)
Perskarvat tulessa on aika hottia
Reidet! Suorat, solakat reidet yhdistyneenä kivaan, kapeaan, suoraan lantioon ja pieneen peffaan. Kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Pilke silmäkulmassa noiden sun mainitsemien lisäksi.
Okei, voisko joku nyt valaista mitä vit tua tällä tarkoitetaan? Mikä se pilke on, miten se ilmenee ja miksi se on hyvä asia?
Vierailija kirjoitti:
-juo päivittäin
-iso Maha
-mt-ongelma
-ei harrasta mitään
-persevako
-haisee 2-tahti öljylle
-polttaa
Hyvä tietää, että kelpaan. :) En tosin polta ja haisen ihan vaan 4-t pakokaasulle.
Täytän kaikki aloituksen kriteerit, paitsi että olen liian lihaksikas. Joka tapauksessa olen kovaa valuuttaa Hotelli Vantaalla.
Se, että mies ottaa minusta kiinni itsevarmasti. Sellainen kiinniotto, että siitä jo tietää ettei hän halua koskaan päästää irti. Sellainen ällöttävä lääppiminen ja hento silitys, lässytys, vinkuminen ei vaan tule koskaan toimimaan. Muuten nöyrä, mutta osoittaa voimakkaalla (ei satuttavalla tavalla 😀) halauksella tai muulla kiinnipitämisellä, että "oot mun". Uuuuuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkeat ja itsevarmat otteet sänkypuuhissa. Mies vie ja mä vikisen. Se on kuuminta hottia.
Tähän kun vielä muutama sana kuiskuttelua arabiaksi korvaan niin kyllä lähtee
Kerro lisää, mitä kieltä on arabia? Ja miksi te miehet ette pysy pois tästä ketjusta?
Kykenee puhumaan aikuisten oikeesti, kommunkoi, pohtii ja on läsnä parisuhteessa!
Ei läskimahaa ja manboobseja!!!!!!
Sopivasti treenatut takareidet, ja ne ihonmyötäisissä farkuissa.
Toki on paljon muutakin... 😁
Se, että ei istu saunassa alalauteella.
Laatikkoleuka ja avaruuskirurgin tutkinto.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen spirituaalinen, herännyt mies <3
Tämä! Tässä on mun unelmien mies
Valkosipulin hajuinen, haaleat, siniset, maitomaiset silmät, aina siili tai kalju sivuilta, mutta päällä tiukka keskijakaus tai se saksalainen malli.
Pukeutuu useasti nahkatakkiin, muttei kahda harmaitakaan.
Matala luiskaotsa ja jykevä kolmen kovan takasuoran kestävä leuka.
Vähintään 170cm pitkä ja jykevä tynnyririntainen tapaus.
Nauraa kuin "hiski koira". Zhihhih hih hih hiiih zhihhih hih hih hiih. Siinä huomaa sen sipulin hajun sitten.
Tietää työkalut ja osaa korjata asioita ja venäläiseen tyyliin palkka menee naisen tilille, ei omalle.
Ei välitä rahasta, viina riittää ja hyvä naisen tuunaama ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkeat ja itsevarmat otteet sänkypuuhissa. Mies vie ja mä vikisen. Se on kuuminta hottia.
Tähän kun vielä muutama sana kuiskuttelua arabiaksi korvaan niin kyllä lähtee
Kerro lisää, mitä kieltä on arabia? Ja miksi te miehet ette pysy pois tästä ketjusta?
Siis etkö tiedä, mikä kieli arabia on? Oletko kuullut koskaan sellaisista kielistä kuin venäjä, englanti tai persia? Niitä puhutaan arabiankielisten seutujen naapurustossa.
winner kirjoitti:
Ja musamaku täytyy olla Stig.
Stig Ombord.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikki naiset asiallisista kommenteistanne. Tässähän tuntee itsensä ihan ok mieheksi.
On kuitenkin hyvä muistaa, että nämä ovat vain naisten kommentteja. Kun elävässä elämässä katsoo, millaisten miesten mukaan naiset lähtevät, niin totuus on toinen.
Sivistynyt käytös. Avuliaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikki naiset asiallisista kommenteistanne. Tässähän tuntee itsensä ihan ok mieheksi.
On kuitenkin hyvä muistaa, että nämä ovat vain naisten kommentteja. Kun elävässä elämässä katsoo, millaisten miesten mukaan naiset lähtevät, niin totuus on toinen.
Jos jotakin olen elämässä oppinut (reilut kolmekymmentä vuotta elettyä elämää täysi-ikäiseksi tulon jälkeen) niin seuraava: ÄLÄ KUUNTELE MITÄ NAINEN SANOO, KATSO MITÄ HÄN TEKEE.
Se mitä hän tekee (ihan vaikka pienillä eleillä ja vihjeillä) on se mitä hän haluaa.
Puhe on vain taustakohinaa.
Äh, älykkyys yksin ei riitä minnekään. Paljon on tarjolla älykkäitä ja omahyväisiä, älykkäitä ja neuroottisia, älykkäitä ja yksisilmäisiä jne miehiä, joihin en koskisi pitkällä tikullakaan. Havainnollinen esimerkki: Jussi Halla-aho on kiistämättä älykäs. Sitten alkaa pelittää, kun älykkyyteen yhdistyy lämpöä ja energiaa - älykkyys ilman toimintaa on myös aika tylsää.