Mikä on kuuminta hottia miehissä?
Minäpä aloitan.
- kun mies kokkaa keittiössä jotain hyvää ruokaa
- rento hymy
- hyvin istuvat farkut takaa päin
- rintakarvat
- kevyt rusketus
- mies joka osaa vähän remontoida
- ei kauhean isot lihakset, atleettiset kyllä hottia
Kommentit (1312)
Itsekin vastaan älykkyys. Tänä kesänä, minä naimisissa oleva nainen olen tavannut itseäni nuoremman miehen joka on suoraan sanoen nussinut minua henkisesti älyllään. Tätä ei voi kauniimmin ilmaista. Se nopeus, terävyys, asioiden yhdistely ja siitä syntyvä huumori, yhteys joka älykkyyden myötä kahden ihmisen välille muodostuu. Jestas.
Suoraan sanoen henkinen orgasmi olla hänen seurassaan. Olen kokenut monta kertaa ajan ja paikantajun menetyksen, kun olemme jutelleet. Ihmiset ovat yhtäkkiä kadonneet ympäriltä, ikäänkuin kaikki olisi sumentanut ympärillä vaikka olemme olleet täpötäydessä tilassa.
Tähän päälle fyysinen kosketus varmaan räjäyttäisi minut.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä nuolemaan
Hitaasti ja hartaasti 👅💋😉.
Otsikko oikein monikossa, miehissä.
Sitä en tiedä mut miehessä sytyttää esim eilen YLE tv1 esitetyn Shetland saarten murhien Jimmy. Siinä on komea mies.
Kantaa itsensä upealla tavalla.
Myöskin se norjalainen punatukkainen GOT sarjasta sekä ruotsalainen Tyttö joka leikki tulella, Mikael Blomqvistin esittäjä.
Mikä sytyttää? Aitous, itsevarmuus ja pystyy olemaan myös haavoittuvainen tavallinen ihminen.
Parhainta miehessä on sisäiset arvot. Kyllä huomaa monista kommenteistä, että melko yksinkertaisia naisia on liikenteessä.
Rock'n roll tyyli ja jenkkiauto.
Sellainen mies, joka pystyis tarvittaessa suojelemaan naistaan ja perhettään jne, ihmisiä ympärillään. Vahva siis fyysisesti ja henkisesti.
Korkeat moraaliset arvot.
Itsevarmuus, tietää mitä tekee tai ainakaan ei tuo epävarmuutta liikaa esille tietyissä tilanteissa. Ei ole virran vietävissä vaan tekee omat päätöksensä ja on harkitseva.
Älykkyys.
Kätevyys. Osaa remontoida, korjata autoa.
Osaa selviytymistaitoja.
Ulkonäöllisesti:
Pituus, vahvan näköiset käsivarret, parta, rintakarvat.<3
Muhkea pankkitili eikä avioehto, että näyttää hyvälle näin tilitietoja katsellessa jo.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin vastaan älykkyys. Tänä kesänä, minä naimisissa oleva nainen olen tavannut itseäni nuoremman miehen joka on suoraan sanoen nussinut minua henkisesti älyllään. Tätä ei voi kauniimmin ilmaista. Se nopeus, terävyys, asioiden yhdistely ja siitä syntyvä huumori, yhteys joka älykkyyden myötä kahden ihmisen välille muodostuu. Jestas.
Suoraan sanoen henkinen orgasmi olla hänen seurassaan. Olen kokenut monta kertaa ajan ja paikantajun menetyksen, kun olemme jutelleet. Ihmiset ovat yhtäkkiä kadonneet ympäriltä, ikäänkuin kaikki olisi sumentanut ympärillä vaikka olemme olleet täpötäydessä tilassa.
Tähän päälle fyysinen kosketus varmaan räjäyttäisi minut.
Oletk se sinä joka saa orkkuja pelkällä polkupyörän ajolla häppärit satulan molemmilla puolilla lerpattaen?
Vierailija kirjoitti:
Rock'n roll tyyli ja jenkkiauto.
Niin että kun puhuu kimittävällä äänellä (tyyliin Poliisiopiston konna) ja aliarvioi naiset 50-luvun tyyliin, mies on edelleen tosi hot koska auto ja tyyli.
Noh. Makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
LEUKA
Nyt sattu Juhaa LEUKAAN
Vierailija kirjoitti:
Kunnon isot ja pehmeät miesrinnat joita voi leipoa ja pyöritellä.
Joilla voi läpsytellä poskiani selällä ollessani vuorostaan.
-rauhallinen ja luotettava luonne
-toiminnan mies, ei mikään jatkuvasti sohvalla makaava lusmu
-hyvä pylly
-rintakarvat
-sopivasti lihaksikkaat käsivarret
Tykkään myös siitä jos mies osaa leipoa ja kokata. Varsinkin leipomistaitoinen mies on kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkeat ja itsevarmat otteet sänkypuuhissa. Mies vie ja mä vikisen. Se on kuuminta hottia.
Hmmmm....mitenkähän nykyään? Meinaan siis kun on tämä ns. suostumusperustainen seksi, eli jos sinä vain vikiset etkä osoita suostumusta niin se on raiskaus.
mietin samaa just joku päivä. Itsellä kuumottavimmat muistot on sellaiset jotka sisältää pikkuisen jotain minkä voisi tulkita pakottamiseksi. Esim joskus kun olin möksähtänyt, otti mies syliin tiukkaan puristukseen, suuteli kaulaa ja työnsi käden housunkauluksesta sisään -> superkiihottavaa. Joskus hän on myös laittanut kämmenen suun eteen etten saa pidettyä ääntä, vetaissut nilkoista sängyn laidalle jne jne. Ja nämä ennen kuin oltiin edes vakituisessa suhteessa. Näinköhän uskaltaisi enää toimia tuoreessa tapailusuhteessa samoin..?
YÖK
Iso taikinamaha, jossa roikkuu alhaalla rusina. AAH !
Herkkä, kiltti, pitkät hiukset ja parrakas.
Vatsalihakset ja näkyvät hauikset. Myös isot rintalihakset ja leveä selkä on plussaa. 🥰
Iskävatsat ei viehätä.
Piereskelee hillitysti -oman peiton alla. Haisee halvalta dödöltä. Käyttää partavetenä tuoremehua.
Ei petä ja se ettei ole paljon aikaisempia seksikumppaneita.