Mikä on kuuminta hottia miehissä?
Minäpä aloitan.
- kun mies kokkaa keittiössä jotain hyvää ruokaa
- rento hymy
- hyvin istuvat farkut takaa päin
- rintakarvat
- kevyt rusketus
- mies joka osaa vähän remontoida
- ei kauhean isot lihakset, atleettiset kyllä hottia
Kommentit (1312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka on turvallinen. Mies, joka puolustaa naista ja asettuu naisen puolelle.
Jaahas!
Minua ei tarvitse puolustaa kenenkään miehen, osaan sen taidon ihan itse paljon paremmin kuin yksikään mies! Elätän itseni ja niin on myöskin miehen tehtävä!!
Kyllä meidän puolustusvoimat koostuu pääasiassa miehistä.
Äly, hymy, ja treenattu kroppa on oikein hyvä resepti mun sydämeen.
miten sä voit sanoo et itsekuri ei oo tärkeä juttu ? itsekuri on ihan kaikki kaikessa tässä elämässä , haha ..... tän on pakko olla joku sohvaperuna kuka tän vastauksen kirjotti ja kaikki muutki ketkä ei tykänny tost jutusta .
Vierailija kirjoitti:
jesjes kirjoitti:
mä oon mies , MUTTA mä uskoisin et tää pätee molempiin miehiin ja naisiin :
Itsekuri , sitoutuminen johkuu asiaan (oli se sit mikä tahansa , vaikka elokuvaan keskittyminen pienimmästä päästä) , omat mielipiteet , Fiksu ( ja täl mä en tarkota mitään kirjaoppinutta robottia, mä tarkotan fiksua ihmistä ) , pitää itsensä hyvässä kunnossa (itsekuri jälleen ) , näit vois jatkaa ihan loputtomii mut tos ainaki pari hyvää... yleensä se kovaäänisin huoneessa ei oo se kaikkein viehättävin , täs tullaa taas itsekuriin , osaa olla hiljaa tarvittaessa , on vähän enemmän tarkkailijan roolissa tilanteessa ku tilanteessa . liian pinttäytynyt ihminen ei oo myöskää viehättävä, tai ylipäätään sellane robotti ja samanlainen ku kaikki muut , oo omanlainen .
Näin naisena en ole lainkaan samaa mieltä. Itsekuri ei ole millään listalla, eikä muutenkaan lista ollut minua varten, vaikka yksilöllisistä ja fiksuista ihmisistä pidänkin. Ei siis haittaa, että nämä on sinulle tärkeitä, mutta kannattaa muistaa, ettei kaikki muut arvosta samoja ominaisuuksia samalla tavalla.
Miten sä voit sanoo et itsekurilla ei oo mitää väliä ? itsekuri on ihan kaikki kaikessa täs elämässä .... tän on pakko olla jonkun sohvaperunan vastaus hahaha
Ääni, kädet ja ennen kaikkea itsetuntemus.
Vierailija kirjoitti:
Sivistynyt, älykäs ja normaali kokoinen.
Pitääkö olla myös kirjoitus taitoinen?
Vierailija kirjoitti:
Mies joka EI OLE sovinisti, egoisti tai narsisti.
Haet asian negaatioiden kautta, eli olet perusnegatiivinen ihminen? Taidat olla myös raivopäinen feministi? :D
Vierailija kirjoitti:
Pituus vähintään 180 cm, leveät hartiat, tiukka perse, älykäs, huumorintajuinen. Näillä pääsee jo pitkälle.
Kuinka pitkälle? Tarvitaanko vielä jotain lisää, että pääsee päätyyn asti?
Vierailija kirjoitti:
Hymyilee sillain, että kieli ei työnny samalla ulos.
Eli ei-vajaamielinen = hot?
mitä tulee pukeutumiseen, niin siisteys siisteys ja siisteys. semmonen että tulee tunne että mies osaa käyttää pyykkikonetta ja se tekee sen viikottain.
lisäksi joku hyvä tuoksi hänelle joku dödö tai partavesi niin ah päivä pelastettu. olin juuri Sveitsissä ja siellä kaikki ihmiset tuoksui niin hyvälle, niin miehet kuin naiset. kaikilla oli joku miellyttävä neutraali tuoksu jota he käytti. se on hyväksi niin itselle kuin toisille ja tuo tunnelmaa.
haisevat ( lika, hiki) miehet vaikka olisi kuinka hyvännäköisiä on luotaantyöntäviä. eri asia työhiki esim raksamiehet, se on ymmärrettävää että työssä tulee hiki. toki siitä suoraan kuumaan bussiin, ... örgh
joten päivittäinen suihku ja puhtaat ja ehjät vaatteet ylle ja baanalle miehet!
Viisaus, rauhallisuus ja aito läsnäolo vetoavat. Ulkonäössä kulmikkaat piirteet sekä miehekkäät kädet vetoaa. Hiuksiin kiinnitän myös huomiota, kaljusta pitkiin hiuksiin kaikki käy. Harmaat hiukset etenkin yhdistettynä kevyeen rusketukseen on hot. Sori meni liikaa ulkonäön analysoinniksi ;)
semmonen kipakka nallekarhu joka ajattelee omilla aivoillaan ja joka haluaa halata ja rutistaa mua syleilyynsä oih ja voih.
Älykkyys, miehekkäät käsivarret ja poikamainen virne. Jos sellaista mielen ja sydämen sivistystä ei ole, ei muulla ole merkitystä.
N45
Käyttäjä41451 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jesjes kirjoitti:
mä oon mies , MUTTA mä uskoisin et tää pätee molempiin miehiin ja naisiin :
Itsekuri , sitoutuminen johkuu asiaan (oli se sit mikä tahansa , vaikka elokuvaan keskittyminen pienimmästä päästä) , omat mielipiteet , Fiksu ( ja täl mä en tarkota mitään kirjaoppinutta robottia, mä tarkotan fiksua ihmistä ) , pitää itsensä hyvässä kunnossa (itsekuri jälleen ) , näit vois jatkaa ihan loputtomii mut tos ainaki pari hyvää... yleensä se kovaäänisin huoneessa ei oo se kaikkein viehättävin , täs tullaa taas itsekuriin , osaa olla hiljaa tarvittaessa , on vähän enemmän tarkkailijan roolissa tilanteessa ku tilanteessa . liian pinttäytynyt ihminen ei oo myöskää viehättävä, tai ylipäätään sellane robotti ja samanlainen ku kaikki muut , oo omanlainen .
Näin naisena en ole lainkaan samaa mieltä. Itsekuri ei ole millään listalla, eikä muutenkaan lista ollut minua varten, vaikka yksilöllisistä ja fiksuista ihmisistä pidänkin. Ei siis haittaa, että nämä on sinulle tärkeitä, mutta kannattaa muistaa, ettei kaikki muut arvosta samoja ominaisuuksia samalla tavalla.
Miten sä voit sanoo et itsekurilla ei oo mitää väliä ? itsekuri on ihan kaikki kaikessa täs elämässä .... tän on pakko olla jonkun sohvaperunan vastaus hahaha
Minulla ei ole lainkaan itsekuria, miehelläni sitäkin enemmän. Ihailen hänessä sitä, koska minulta kyky pitkäjänteiseen työhön, mikä vaatii siis itsekuria, puuttuu. Toisaalta mies varmaan arvostaa minun nopeatempoista, spontaania, huoletonta ja tunnepitoista tapaa elää. En tiedä, miten olemme selviytyneet jo vuosia yhdessä, vaikka olemme ihan ääripäitä.
Itse en välitä niin sivistyksestä miehessä. En tiedä, mistä se johtuu. Ehkä pidän miehistä, joita ei kiinnosta muiden mielipiteet, mikä näkyy sivistymättömänä käytöksenä toisinaan. Arvostan miehessä kuitenkin rehellisyyttä, älykkyyttä, luotettavuutta, kykyä itsenäiseen ajatteluun, luovaa ongelmanratkaisukykyä, sosiaalisten normien rikkomista ja ennen kaikkea luotettavuutta ja kykyä kehittyä ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tällainen hyvä farkkuperse?
https://i.pinimg.com/originals/2e/8b/cb/2e8bcbc4749760cad9e7ef6f55448ce…
Mun mielestä miesten perse näyttää jopa paremmalta suorissa housuissa, tyyliin tällaiset:
https://i.pinimg.com/236x/01/fa/09/01fa09bdd89914b7d08b2c3a5a962bfc--bi…
Jos unohdetaan nuo kuvat ja mietitään yleisesti, niin mikä siinä miehen kiinteässä perseessä naisia miellyttää?
Miehekkyys, varmaan sama kuin hetskumiehillä pyöreissä rinnoissa?
Oisko se tosiaan jotain sellaista alkuvoimaa, jota miehen kiinteä ja lihaksikas takamus edustaa: tuo mies jaksaisi panna minua pitkään ja huolella.
En kyllä osaa selittää tarkemmin, ei tule seksi mieleen ainakaan tietoisella tasolla, mutta miellyttää vaan silmää, on esteettistä.
Sivistynyt, älykäs ja normaali kokoinen.