Mikä on kuuminta hottia miehissä?
Minäpä aloitan.
- kun mies kokkaa keittiössä jotain hyvää ruokaa
- rento hymy
- hyvin istuvat farkut takaa päin
- rintakarvat
- kevyt rusketus
- mies joka osaa vähän remontoida
- ei kauhean isot lihakset, atleettiset kyllä hottia
Kommentit (1312)
Isot roikkupallit, jotka on täynnä siemeniä.
Hyvän näköiset kädet/kämmenet...vähän jos vielä verisuonet erottuu....
Öh ja
Karvaiset jalat. En tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Isot roikkupallit, jotka on täynnä siemeniä.
Hha hah...
Vierailija kirjoitti:
Öh ja
Karvaiset jalat. En tiedä miksi.
miksi vain jalat?
Pärjää luonnossa omillaan vuosikymmeniä https://greenstories.co.in/wp-content/uploads/2021/01/950658-740749-amo…
Vierailija kirjoitti:
Käsivarret, sellaset sopivan lihaksikkaat.
Omasta naisesta huolehtiminen ja rakkauden osoittaminen.
Se, ettei esim mangu seksiä, vaan saa omalla toiminnallaan naisen haluamaan sitä.
Sellainen mies, kellä on auktoriteettiä muihin.
Aaah tämä Se, ettei mangu seksiä vaan saa omalla toiminnallaan naisen haluamaan sitä. Vaatii mieheltä älykkyyttä ja herkkyyttä tajuta naisen kannalta asiaa.
Liian monet vai sanoisko että useimmat miehet kuvittelee että nainen aina ja heti valmis hommiin kun mies haluaa eivätkä tajua ettei naisen suonissa virtaa testosteroni vaan estrogeenit eli tarvitaan lämmittelyä.
Kyllä se on se pallihiki. Paras parfyymi.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu on kuumin ehdottomasti!
T, Sanni 24v
Ja hopeakettu itse asialla. Onhan se hyvä omissa kuvitelmissaan haaveilla hamaan tappiin saakka. Jotenkin niin säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh ja
Karvaiset jalat. En tiedä miksi.miksi vain jalat?
No pidän karvoista miehillä kyllä ihan kaikkialla. Mutta jotenkin on vaan kiva painaa pää karvaisille reisille. ;-;
Erityisen seksikäs on myös tämä "happy trail" mikä joillakin on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mark kirjoitti:
Kun katsoo nykyajan miehiä niin luulisi että
BMW
Mahdollisimman lyhyt henkilö
Lippis
Jatkuva kampaamolla käynti
Taitoihin ja tietoihin nähden täysin ylikehittynyt ego
Laiskuus
Pinnallisuus
Lötköhousut
PuhemusiikkiJa mikähän lyhyydessä on vikana? Moni tykkää kaiken pituisista miehistä, eikä pituudella ole merkitystä
Niih, mä oon 157senttinen toisesta päästä lyhyeksi jäänyt, niin ei tulisi mieleenkään jotain 190senttistä haikailla.
Niin sehän se eli naiset haluaa ITSEÄÄN PIDEMMÄN miehen mut kaikki ei halua sitä 190 centtistä miestä jos itse 150 cm. Minulle se kelpaisi kun olen 176 cm.
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys on hottia.
Vaikka on mikä Sali-Petteri, mutta tyhmä kuin saapas, raamit jättävät ainoastaan kylmäksi.
Typeryys tulee valitettavasti ilmi samantien, kun suu aukeaa. Kummallista kyllä, tomppelit miehet ovat jatkuvasti äänessä.
Salilla käyvien älykkyysosamäärä on yleensä 10-60 😁😁
Adam Driver. Cumberbatch.
En tykkää hymyilevistä miehistä ("hymile, niin maailma nauraa sinulle")
Sopivan kokoinen, ei mikään riisitikku mutta ei myöskään bodari. Kokoa saa olla.
Luonne: huumorintajuinen, ei nössö mutta osaa pitää oman päänsä tarvittaessa.
Vasara pysyy kädessä edes vähän.
Lähtee mun kanssa extempore reissuille vaikka keskellä yötä jos siltä tuntuu.
Halaa jokapäivä.
Ei vingu seksiä.
Jos joku kuvitteli että palstamiehet kirjoittavat satuja, tämä ketju avaa silmät.
Miehessä kuumaa on pituus, leveät hartiat, isot kädet, lihaksikkuus, jykevä leuka, metsästäjän itsevarma katse, matala ääni, auktoriteetti muihin ja dominointi sängyssä.
Aivan kuten palstamiehet ovat sanoneetkin.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä heviletti ja parta.
Bändivaatteet.
Musta huumori.
Sopusuhtainen ruumiinrakenne.
Kiitos tästä, pelastit mun päivän. Pusuja!
Tumma väri ihossa, tumma tukka, siniset silmät,kapea hoikka vartalo,siipimäiset kulmakarvat ,vähän kulmikkaat kasvot,poskipäät korkeahkot,suu hiukan leveä,ei paksuhuulinen,ylähuulessa kaaret , alahuuli hiukan leveä myös,poliisin tyylinen miehekäs mies. Järkevä ,kohtuullinen ,kaikille ihmisille hyvä .Älykäs,tilannekomiikan hallitseva, ei alatyylistä puhetta,eikä vitsejä. Vastuullinen. Enkä kerro,missä tämä aarre on .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh ja
Karvaiset jalat. En tiedä miksi.miksi vain jalat?
No pidän karvoista miehillä kyllä ihan kaikkialla. Mutta jotenkin on vaan kiva painaa pää karvaisille reisille. ;-;
Erityisen seksikäs on myös tämä "happy trail" mikä joillakin on...
oppi nytte vanha kuten noorikin että mieskin saattaa tykätä sheivaamattomasta naisesta. Soon vainen tottumiskysymys. Jos karvasi tökkivät puolisoasi, on syytä epäillä että hänellä on sala-toinen
Silmät ja miten katsoo mua, lihakset, ottaa kaikki huomioon, huumorintaju