Mikä on kuuminta hottia miehissä?
Minäpä aloitan.
- kun mies kokkaa keittiössä jotain hyvää ruokaa
- rento hymy
- hyvin istuvat farkut takaa päin
- rintakarvat
- kevyt rusketus
- mies joka osaa vähän remontoida
- ei kauhean isot lihakset, atleettiset kyllä hottia
Kommentit (1312)
Vierailija kirjoitti:
Miehen niska ja vahvat kädet. Ai että tuli ikävä omaa miestä joka työmatkalla muualla. Myös hänen jumalaisen ihana tuoksu. Käyttää sitä jotain Armanin diamond hajuvettä. Kerran kun oltiin kaupungilla joku nainen seurasi ja tuli kysymään mieheltä mitä käyttää kun tuoksuu niin hyvältä 😂
Tosimiehet ei käytä hajuvesiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl se vanhan kansan sanonta menee nii et MUNA tekee miehen.
Vastaus on iso muna.
Tihi. Ja millä perusteella meidän miesten pitäisi kiinnostua sinusta, teinistä tai teinin asteelle jääneestä?
Jollekin iso on hyvä ja jollekin pieni. Kaikki ei nauti isosta tai vastaavasti pienestä. Eiköhän jokainen löydä sopivan kokoista seuraa, että voisi vääntäminen kokoasioista jo painua unholaan.
Nuo kaikki +äly, huumori loistava isänä oleminen ja siivoaminen = mieheni
Yllättävää että harva mainitsi pituuden. Pituus voi toki olla mukana noissa "nallekarhumainen" ja "turvallinen olo hänen kanssaan."
Arska Vantaalta. Käyttää Tabacia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta naiset, miksei ole pituutta mainittu? Eikö se olekaan tärkeää?
Kyllä mä sen myönnän etten kääpiöistä viehäty. Mikä siinä on ihmeellistä? Tuskin ne kääpiömiehetkään haaveilee selvästi itseään isommista naisista?
Suunnilleen saman pituinen kuin itse on aina paras.
En halua katsoa miestä alaspäin, mutta en liikaa ylöspäinkään. Mulla on ollut itseäni hieman lyhyempi mies ja itseäni pidempiä enemmän koska miehet ovat pääasiassa mua pidempiä. En ole mikään hujoppi itsekään.
Pitää olla itseä pidempi. Kun laittaa korkkarit jalkaan on se noloa jos mies jää lyhyemmäksi Yhteisessä harrastuksessa ( paritanssi ) helpompi toimia kun mies on pidempi, varsinkin lattaritansseissa
Vierailija kirjoitti:
Se, että ei istu saunassa alalauteella.
Laatikkoleuka ja avaruuskirurgin tutkinto.
Mikä ihmeen avaruuskirurgi ?
Vierailija kirjoitti:
Puhuu ja panee.
samaan aikaanko?
Vierailija kirjoitti:
Kyl se vanhan kansan sanonta menee nii et MUNA tekee miehen.
Vastaus on iso muna.
ja tiukka pilde ettei mtn järven kokoista reikää
- Dannyn ikäinen.
- Ei rintaperillisiä.
- Tukkimetsää 400ha
- Realisoitavaa omaisuutta 5M€
- Käteistä perintöveroja varten.
- Lahjakirjat tehty valmiiksi.
- Ei avioehtoa.
- Kuumetta 42 astetta
- Korona
- Parta
- Lihakset, jotka on tulleet töistä, eikä salilla pumppaamalla.
- Rintakarvat
- Käsivarret
- Isot kämmenet
- Hymy
- Empatiakyky
- Herkkyys
- Käytöstavat
- Arvostus naisia kohtaan. Minä olen mieluusti miehen oma h***a makkarissa, mutta en katsoisikaan sellaista miestä päin, joka puhuu naisista yleisesti "muijina", tai h**rittelee kännissä kun ei saa baarista ketään mukaansa. En myöskään halua sellaista miestä lasteni elämään.
- Se, miten kohtelee muita ihmisiä. Kun on kohtelias ja ystävällinen kaikille, niin minä olen ku sulaa vahaa.
Perään vielä disclaimeri, että jos luonne ja käytös ei ole kunnossa, on ihan sama vaikka miehen ulkonäkö täyttäisi kaikki haaveeni. Vastaavasti taas hyväkäytöksinen ja -luonteinen mies saa paljon anteeksi ulkonäön "puutteita".
Omassa miesystävässäni kuuminta on se, kuinka hän katsoo minua kun olen kotivaatteissa, ilman meikkiä ja hiukset miten sattuu, ja sanoo että en varmaan tajua kuinka hyvältä näytän. Se sulattaa sekä sydämen, että polvet.
Vierailija kirjoitti:
Vähän käheä puheääni. Sellainen tumma, matala ja miellyttävä.
Ei... käheys voi johtua tupakoinnista, joten yök.
Riippuvuuksista vapaa, luotettava, epäitsekäs ja siisti mies.
Kiinnostava mies on samalla aaltopituudella, sarkasmia tajuava, ei turhia hölöttävä, samoja harrastuksia omaava, nauttii luonnosta ja hiljaisuudesta.
Hyvä huumorintaju. Kertoo todella paljon ihmisestä. En ole vielä 18 vuoden jälkeen kyllästynyt mieheeni tuon ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikki naiset asiallisista kommenteistanne. Tässähän tuntee itsensä ihan ok mieheksi.
On kuitenkin hyvä muistaa, että nämä ovat vain naisten kommentteja. Kun elävässä elämässä katsoo, millaisten miesten mukaan naiset lähtevät, niin totuus on toinen.
Aika rehellisestihän se on tässä ketjussa sanottu.
Pitkä, harteikas, vahvat kädet, itsevarma ja määrätietoinen, osaava ja johtamistaitoinen, seksuaalisesti dominoiva.
Tuo sytyttää. Loppu on sattuuko nainen pitämään siitä että miehellä on bändipaita tai sininen t-paita, tms.
Nauru, tilannehuumori, terveys, hyvä ryhti, hyvä tuoksu, vahvuus, itsevarmuus, syvä ääni