Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, joka haluaa LIHOA?

Kehopositiivinen
07.06.2020 |

Olen melkein koko elämäni jojoillut painoni kanssa. Olen siis 168cm pitkä ja painan tällä hetkellä 75kg. En jaksa enää ryhtyä uudelle laihdutuskuurille, ei tulokset kuitenkaan pysy. Tästä lähtien en uhraa enää ajatustakaan vaa’an lukemille vaan alan elää elämääni kunnolla ja pistää suuhun mitä huvittaa! Mielestäni lihominen ja muiden mielipiteistä piittaamattomuus on voimaannuttavaa, suosittelen! Olen ostanut jo valmiiksi vaatteita isommissa koissa. I ❤️ Body Positivity!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body positivity ei tarkoita lihomista.

Mutta tottakai voit lihoa, niin teen itsekin, en silti yli 100 kilon rajan. Siinä painossa vielä jaksan fyysisessä työssäni.

Oletan että vakuutusasiat, sairaanhoito ym on mietitty sille ajalle, kun terveys lähtee.

Vierailija
2/14 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin! Murskataan naisellisuuden stereotyypit ja luodaan uusi kuva kauneudesta. Näytetään kaikille, että koossa 48 voi olla yhtä nätti kuin nollakoon supermallit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit ovat ällöttäviä.

Vierailija
4/14 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Murskataan naisellisuuden stereotyypit ja luodaan uusi kuva kauneudesta. Näytetään kaikille, että koossa 48 voi olla yhtä nätti kuin nollakoon supermallit!

Ihana kommentti, piristi päivää!

Ap

Vierailija
5/14 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti miten paska provo.

Vierailija
6/14 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole ainut!

Olen yrittänyt lihoa jo kymmeniä vuosia, mutta naisten silmissä olen edelleen näkymätön rimppakinttu.

Vierailija
7/14 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymaailma tarvitsee kehopositiivisuutta, ettei nuoret tytöt sairastu anoreksiaan katsellen superlaihoja malleja!

Vierailija
8/14 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymaailma tarvitsee kehopositiivisuutta, ettei nuoret tytöt sairastu anoreksiaan katsellen superlaihoja malleja!

No niimpä! En ymmärrä, miksi huippumallien pitää olla niin laihoja. Eihän se ole yhtään sen terveellisempää kuin ylipainokaan. Ylipainossa on kuitenkin se hyvä puoli, ettei tarvitse miettiä miten paljon kaloreita missäkin on.

Ap

Vierailija
9/14 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä yksi joka yrittää saada kuntosaliharjoittelun tuloksia näkymään. Yritän syödä runsaasti ja enemmän kuin ennen, mutta silti tuntuu että pysyn honkkelina tikkuna. Muodot olisi tervetulleita. Kai pitää jotain apetaminea ja ben&jerrys pirtelöitä alkaa vetämään jos ei muu auta.

Vierailija
10/14 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niimpä! En ymmärrä, miksi huippumallien pitää olla niin laihoja. Eihän se ole yhtään sen terveellisempää kuin ylipainokaan. Ylipainossa on kuitenkin se hyvä puoli, ettei tarvitse miettiä miten paljon kaloreita missäkin on.

Ap

Eivät hoikatkaan mieti, miten paljon kaloreita missäkin on! He syövät sitä mitä haluavat silloin kun haluavat.

Vierailija
11/14 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonnut 7kg vuoden 2020 aikana, kun olen lopettanut kaloreiden katselun, ja pakko sanoa että olo on parempi kuin koskaan!

Vierailija
12/14 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan vaikka näin ihan omasta kokemuksesta, että älä.

Vierailija
13/14 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haaveilen ap:n mitoista. Olen pari senttiä lyhyempi ja painan tällä hetkellä 91kg. Vielä keväällä olin 77kg laihdutettuan 28kg ja tunsin oloni aika kivaksi ja sutjakaksi, vaikka laihasta olin toki kaukana. Nyt kauhean ahdistusmässäilyn takia näissä kiloissa ja harmittaa! En vaan ole olo mukava näissä mitoissa, tuntuu tukalalta ja ahdistavalta. 

Kiukuttaa, kun katson peiliin! Ei se kuitenkaan ole sellaista "hyi mikä ällöttävä läski" -kiukkua, vaan enempi sellainen "mitä pirkaletta olet mennyt tekemään, lihottanut itsesi ihan syöttöporsaaksi!" -kiukkua.

Vierailija
14/14 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lihavat vasta niitä miettiikin ja jatkuvasti. Normaalipainoinen ei ikinä mieti syömäänsä hampurilaisateriaa mutta lihava kyllä käyttää sen miettimiseen koko loppupäivän. Yksi syy miksi laihdutin sairaalloisesta ylipainosta oli se kun kyllästyin siihen, että koko elämäni oli ruuan kaloreiden miettimistä ja itsesyytöksiä. Jatkuvaa ahdistusta ja huonoa oloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä