Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies selvästi häpesi farkkushortsejani tänään

Vierailija
07.06.2020 |

En ole mikään langanlaiha, en kuitenkaan ylipainoinen. Kävelimme rantapoluilla ja kävimme kahvilassa ja mies oli kovin vaivautunut. Ei ole nähnyt minua ennen shortseissa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan harvan "normipainoisenkaan" reidet on sortsikunnossa. Ja ei, ei tarvitse olla mikään supertreenattu fitnesskroppa, mutta ei ne velttona vatkaavat muhkurat ole tarkoitettu julkisilla paikalla esiteltäviksi.

Yleensä vielä ne sortsit on numeroa/kahta liian pienet eli sellainen kiva tursotus tulee vielä keskivartaloonkin. Pahinta ehkä kuitenkin on se, että nuo on ihan superepämukavat päällä ja sen näkee ihmisen koko olemuksesta että nyt ei ole "omanlainen" vaate päällä.

Itse esittelen hyllyviä reisiäni mieleni mukaan. Jos ulkona on kuuma niin ei kenenkään tarvitse peitellä vartaloaan, koska se on ”vääränlainen”.

Todellakin tarvitsee.

Hän nyyhkytti jalkaansa kiukkuisesti polkien.

Vierailija
22/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan harvan "normipainoisenkaan" reidet on sortsikunnossa. Ja ei, ei tarvitse olla mikään supertreenattu fitnesskroppa, mutta ei ne velttona vatkaavat muhkurat ole tarkoitettu julkisilla paikalla esiteltäviksi.

Yleensä vielä ne sortsit on numeroa/kahta liian pienet eli sellainen kiva tursotus tulee vielä keskivartaloonkin. Pahinta ehkä kuitenkin on se, että nuo on ihan superepämukavat päällä ja sen näkee ihmisen koko olemuksesta että nyt ei ole "omanlainen" vaate päällä.

Mikä on tämä "sortsikunto"?

No harvemmalla suomalaisella on enää nykyisin sortsikuntoisia reisiä. Tai siis kyllähän ne bermudamittaiset käy, capreja ei oikein vissiin voi enää sortseiksi kutsua. Perusselluliitti tai suonikohjut ei sortsikuntoa siis vie vaan se sokerihiilarimössö mitä vedetään kaksin käsin ja joka saa kropan paisumaan veltoksi ja taikinamaiseksi löllöksi.

Mutta mikä tää sortsikunto käytännössä on, mitä se tarkoittaa, miten sitä sovelletaan ja miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nelikymppinen menin tänään kaupungille farkkushortseissani. Eikä jalat vielä oo ruskettuneet todellakaan. Toki lahkeet olivat hieman pidemmät, peittivät takapuolen ja yläreidet hyvin. 

Mutta ei se mielestäni ole iästä kiinni voiko olla shortseissa. Ikäni puolesta minun pitäisi varmaan olla jossain pitkissä samettihousuissa ja Marimekon paidassa, heh.

Vierailija
24/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nelikymppinen menin tänään kaupungille farkkushortseissani. Eikä jalat vielä oo ruskettuneet todellakaan. Toki lahkeet olivat hieman pidemmät, peittivät takapuolen ja yläreidet hyvin. 

Mutta ei se mielestäni ole iästä kiinni voiko olla shortseissa. Ikäni puolesta minun pitäisi varmaan olla jossain pitkissä samettihousuissa ja Marimekon paidassa, heh.

Ja miksipä niiden jalkojen pitäiskään olla ruskettuneet!

Vierailija
25/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No musta pakarat paljastavat shortsit sais kieltää ihan kaikenikäisiltä ja kokoisilta. Tosin eipä ole tapanani ollut kommentoida (muuten kuin kehuen) kenenkään vaatteita/ vartaloa. Saati sitten tuntemattomien!

Vierailija
26/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli selluliittia jopa 12-vuotiaana alipainoisena esiteininä. Enkä rusketu enkä harrasta myöskään itseruskettavia. Sori jos mun reidet häiritsee. Käytän kyllä viileämpänä päivänä sukkahousuja. Hame ei ole hyvä pyöräilyyn ja täällä helsingissä muutenkin tuulee paljon, shortseilla ei vilautteluvaaraa. 

Vierailija
27/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kommenteista huomaa että yleensä ne arvostelevat negatiiviset ihmiset eniten on äänessä kun taas suurin osa kommentin lukijoista on huutelijoiden kanssa eri mieltä. Eli ei kannata hävetä yhtään itseään, saat pukea mitä huvittaa, kunhan oma olo on mukava ja olet tyytyväinen ^_^ huutelijoilla ei ole kykyä kunnioittaa muita ollenkaan kun muiden ulkonäkö noin paljon haittaa. Varmaan tylsä elämä.

Vierailija
28/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt todella inhottavaa kun kaupungilla ajelet helteisenä kesäpäivänä,hyvä musa soiden auton strereoista ja luu rennosti ulkona ikkunasta sekä iloinen mieli päällä ja etit kauniita naisia katseltavaksi niin jos silmiin eksyy joku kehopositiivinen ylitsetursuavissa shortseissaan ja vitivalkoisine jalkoineen niin kyllähän se vie kaiken hienon ja kesäisen fiiliksen. Miehet ovat visuaalisia ja esteettisyys ei saa häiriintyä. Muuten menee päivä pilalle.

M37

Vierailija
29/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lähempänä 50 ja pukeudun Lyhyisiin farkkusortseihin. Omistan selluliittia ja tanakat reidet ja peffan. En ole läski kuitenkaan vaan rehevä ja urheilullinen.

Kyllä minusta ongelma on sillä joka ei kestä katsoa, ei minulla. Ei ole tullut mieleenkään et joku vaate olis sellainen missä ikäraja....

Hankkikaa itsetunto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän