Ulkomaalainen kaveri pyysi lähettämään seksikkään suomalaisen laulun, vinkkejä?!
Itselle ei tule mitään mieleen. Onko meillä semmoisia?
Kommentit (93)
Tämä. Yritti aikanaan Suomen euroviisuksi, mutta ei kelvannut UMK:hon mukaan.Video erityisesti on sexy!
Sleepy Sleepers - Mr. Dampax
On mulle kilpailijoitakin suotu
Mutta minä olen ykköseksi luotu
Naiset, olen Mister Dampax
Kun sinä juokset märkänä hiestä
Minä olen siellä ja muistutan miestä
Naiset, olen Mister Dampax
Kyllähän monessa biisissä seksistä lauletaan, mutta ei niissä silti mitään seksikästä ole. Ei tule mitään mieleen, jos rehellisiä ollaan.
Paula Koivuniemi - Sua vasten aina painautuisin
Jos oikein SEXikkäimpiä niin tämä nyt toistamiseen (edelliseen keskusteluun juuri laitoin)
Vierailija kirjoitti:
Sanni:tahdon rakastella sinappi
Sinappi=sinua!!!! Autocorrect....
Aki Sirkesalo: Parempaa aikaa
Myös monet Kesäkumi-biisit ovat seksikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Chisu - Sabotage
Ehkä mulle se on tuo Chisun kissamainen olemus ja kehräävä, pehmeä ääni, mikä tekee tästä seksikkään.
Eikö Chisun Ihana oli vielä parempi:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chisu - Sabotage
Ehkä mulle se on tuo Chisun kissamainen olemus ja kehräävä, pehmeä ääni, mikä tekee tästä seksikkään.
On tuokin hieno. Mutta Sabotagen viipyilevä ja keinuva melodia on jotenkin viettelevämpi ja keimailevampi fiillikseltään.
Siis erottinen vai seksiä käsittelevä?
Paratiisi ehkä paras esimerkki. Ja tahdon rakastella sinua. Tietysti myös Pure mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chisu - Sabotage
On tuokin hieno. Mutta Sabotagen viipyilevä ja keinuva melodia on jotenkin viettelevämpi ja keimailevampi fiillikseltään.
Melodia on seksikäs, mutta sanat sitten vievät kaiken viettelevyyden tästä biisistä. Vaikka ulkomaalaiselle tässä sitä kappaletta etsitään, voi olettaa, että hänkin haluaa tietää kappaleen merkityksen. Väkivaltainen suhde ei ole missään kulttuurissa seksikäs.
Kannattaa googlettaa ehdotukset ennen lähettämistä sillä suurin osa "suomalaisista" kappaleista on lainatavaraa. Niihin on vain kirjoitettu suomalaiset sanat.
Tosi suomalainen esittäjä ja kappale ;)