Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi tehdä juhannuksena yksin?

Vierailija
07.06.2020 |

Mitäs muut yksinäiset tekevät juhannuksena? Kotona saan muutenkin kökkiä melkein koko kesään, mutta juhannuksena olisi töistäkin vapaata. Kaveri asuu Tampereella ja hän on itse töissä koko juhannuksen, mutta voin majailla hänen luonaan, jos keksin siellä jotain tekemistä itsekseni. Onko ehdotuksia?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yleensä käynyt pitkällä pyörälenkillä juhannuksena ja vappuna myös ollut sama perinne. Tänä vuonna olisi eka kertaa auto alla joten pääsisin pidemmällekin. Eli todennäköisesti suuntaan ajelemaan yksikseni.

Vierailija
2/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lenkillä aamulla ja loppupäivän makaan sängyssä/katon jotain sarjaa kuten muinakin vapaapäivinä. Sos elämää ei ole ollut 13 vuoteen niin olen jo tottunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olin yksin ja tein opintotyötä. Kävin myös pitkällä pyörälenkillä.

Vierailija
4/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla Vauviksella trollailemassa.

Vierailija
5/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä itse tahtoo. Tosin, sillä rajoituksella, että harva esim nähtävyys on auki.

Vierailija
6/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla luoksesi paistamaan grillimakkaran.

Vierailija
7/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet fillarilla jollekin biitsille tissuttelemaan rommikolaa.

Vierailija
8/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mitä itse tahtoo. Tosin, sillä rajoituksella, että harva esim nähtävyys on auki.

Niin, sitä mietinkin, jos haluaisin mennä vaikka uimaan tai teatteriin tai keilaamaan tai idyllisiin kahviloihin, ovatko tällaiset edes auki juhannuksena. 

Pyöräily kuulostaa hyvältä idealta. 

ap

Vierailija
9/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin tulla luoksesi paistamaan grillimakkaran.

Muuten hyvä, mutta minulle ei ole grilliä. :D Juuri tällaisten asioiden takia haluaisin päästä pois kotoa, koska täällä ei voi tehdä yhtään mitään. 

ap

Vierailija
10/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet johonkin yleiseen juhannustapahtumaan seuraaman kokon polttoa ja ihmisten vilinää.

Vierailija
11/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet johonkin yleiseen juhannustapahtumaan seuraaman kokon polttoa ja ihmisten vilinää.

Tällä hetkellä näyttää olevan tosi vaikeaa löytää mitään tapahtumia esim tuolla Tampereen seudulla. Viikinsaaressa ilmeisesti oli jotain trubaduurijuttuja. 

ap

Vierailija
12/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa mahdollista kokoontua juhannuksena isolla väkijoukolla? Täällä Ruotsissa ainakin kaikki isot julkiset tapahtumat on peruuttu, kuten esimerkiksi Juhannuksen menot.

Vierailija
13/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Tampereelle, jos kaveri ei edes ehdi seurustella kanssasi? Eikö olisi kivempi mennä joskus, kun voitte rauhassa tehdä jotain yhteistä?

Luet hyvää kirjaa tai katsot leffaa koko yön. Voi olla normaalista poikkeava juhannus aika monella tänä vuonna. Tiedä onko kokkojakaan monessa paikassa.

Vierailija
14/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sitä mietinkin, jos haluaisin mennä vaikka uimaan tai teatteriin tai keilaamaan tai idyllisiin kahviloihin, ovatko tällaiset edes auki juhannuksena. 

Pyöräily kuulostaa hyvältä idealta. 

ap

Viikinsaari on auki.

15/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan lähteä lappiin, samoilla ja eräillä luonnossa. Siellä kun ei ole yksin vaan rauhassa ympäristön kanssa :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
16/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av on auki

Vierailija
17/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähden poutakelillä pyörällä liikenteeseen ja saatan piipahtaa vanhempien ja siskon mökeillä. Jos sataa, ompelen ehkä itselleni uusia vaatteita ja kuuntelen radiota. Saatan kilautella kavereillekin.

Vierailija
18/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Tampereelle, jos kaveri ei edes ehdi seurustella kanssasi? Eikö olisi kivempi mennä joskus, kun voitte rauhassa tehdä jotain yhteistä?

Luet hyvää kirjaa tai katsot leffaa koko yön. Voi olla normaalista poikkeava juhannus aika monella tänä vuonna. Tiedä onko kokkojakaan monessa paikassa.

Kun nimenomaan ideana oli se, että juhannuksena pääsisi pois kotoa. Täällä kökin muutenkin lukemassa ja leffoja katselemassa. juhannuksena olisi pidempi vapaa, joten ehtisi vaihtaa maisemaa useammaksi päiväksi. Eipä nyt yhtäkkiä muitakaan paikkoja tule mieleen, kun kaikki muut kaverit ovat perheineen mökeillä tms. 

ap

Vierailija
19/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa fillari.

Pirkanmaan upeat järvimaisemat ovat kuin tehtyjä pyöräilymatkailuun. Pyhäjärvireitti ja Näsijärvireitti on nyt yhdistetty ja tuotteistettu matkailupaketiksi nimeltä PyhäNäsi. PyhäNäsi-pyöräilyreitistöä esiteltiin kotimaan matkailumessuilla Tampereen Messu- ja urheilukeskuksessa.

Sen reittejä kukin voi räätälöidä omien mieltymystensä mukaan.

- Tavoitteena on ollut kehittää lähimatkailutuote, joka yhdistää kaikki Pirkanmaan kunnat ja laivareitit. Reittivalikoimasta löytyy jokaiselle jotakin, kertoo PyhäNäsi-projektia vetävä Olli Vakkala Ekokumppanit Oy:stä.

Pyhäjärven puolella reittejä on viisi ja Näsijärven puolella kolme. Lyhin reitti on noin 15 kilometrin polkaisu Tampereelta Nokian Edeniin, josta voi palata Tampereen Laukontorille Hopealinjan laivalla.

Patruunan polku taas vie matkaajan Näsijärven pohjoisille rannoille Virroille, Ruovedelle ja Mänttä-Vilppulaan. Vierailla voi vaikkapa Torisevan rotkojärvillä, Helvetinjärven kansallispuistossa, Runebergin lähteellä tai Mänttä-Vilppulan Serlachius-museoissa.

Karhunkaataja on Näsijärvireitin Grand Tour, kaikkiaan 320 kilometriä. Reittiä voi keventää palaamalla Virroilta Tampereelle höyrylaiva Tarjanteella tai päinvastoin. Myös bussit ja junat ottavat pyöriä kyytiinsä. Matkan varrella voi hyvin yöpyä yön tai parikin.

- Oma suosikkini on 60 kilometrin päiväretki Muroleen kanavalle. Aamulla lähdetään Tampereen Mustastalahdesta höyrylaiva Tarjanteen kyydissä Muroleehen ja sieltä poljetaan Teiskon kautta takaisin, Vakkala kertoo.

https://www.aamulehti.fi/a/24429957

Vierailija
20/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä kotona tai työpaikalla. Jossain välissä jotain liikuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän