Jatkaisitko avioliittoa
Jos miehesi olisi impotentti (hyvä seksielämä aiemmin, ja nyt siis täysin erektiokyvytön) jatkaisitko avioliittoa? Kyllä/ei ja perustelut? Miettisitkö muita ratkaisuja, esim. avointa suhdetta?
Kommentit (89)
Mistä sen avoimen suhteen noin vain ap luulee löytävänsä. Ei keski-iän ylittäneille ole tarjolla kuin toisia keski-ikäisiä perheellisiä. Elätte harhassa, jos kuvittelette, että se mikä onnistui 20+, onnistuu vieläkin.
Vastaus on, älä eroa hyvästä miehestä. Voi itse joutua pyörätuoliin lopun iäksesi ja kuka silloin on yhä rinnallasi?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen avoimen suhteen noin vain ap luulee löytävänsä. Ei keski-iän ylittäneille ole tarjolla kuin toisia keski-ikäisiä perheellisiä. Elätte harhassa, jos kuvittelette, että se mikä onnistui 20+, onnistuu vieläkin.
Vastaus on, älä eroa hyvästä miehestä. Voi itse joutua pyörätuoliin lopun iäksesi ja kuka silloin on yhä rinnallasi?
Höpönhöpön, keski-ikäinen seksisuhdetta etsivä nainen löytää ihan varmasti seuraa!!
Ap:lle: jos olisin sinä niin kokeilisin avointa kun selvästi et halua erota.
Mitä sitä toisesta välittämään. Siitä vaan uutta "matoa" koukkuun. Pois kaikki joutava myötätunto parisuhteesta ja oma etu, sekä mielihyvä ensiksi!
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä toisesta välittämään. Siitä vaan uutta "matoa" koukkuun. Pois kaikki joutava myötätunto parisuhteesta ja oma etu, sekä mielihyvä ensiksi!
Siitä välittämisestähän tässä on kyse. Jos en välittäisi, eroaisin tai olisin eronnut jo aikoja sitten. Miehellä on myös myötätuntoa ja ymmärrystä minun tarpeita kohtaan, mutta askarruttaa mikä valinta on sitten kokonaisuuden kannalta paras.
ap
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi. Yhdyntä ei ole minulle erityisen tärkeää, joten varsinkaan avointa suhdetta en haluaisi.
Toivottavasti miehesi on käynyt terapiassa asian takia.
Kyllä käy! Itselleni yhdyntä on tärkeä OSA seksiä, ei tietenkään kaikki.
ap
Tuntuu ihanalta kun se kovana liikkuu sisällä!
Minä jatkaisin suhdetta ja olen jatkanutkin, ei meillä ole seksiä ollut moneen vuoteen. Avointa suhdetta en edes harkitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen syyn etsiminen minulle olisi erittäin tärkeää.. jos muuten parisuhteessa asiat ok, niin haluaisin selvittää miksi se vehje ei seiso.
Onko testotasot alhaiset? Oletko itse rupsahtanut ettei miestä enää kiihota jne. Onko stressiä?Olen vastannut moneen kertaan että tutkittu on, tähän ei ole hoitoa. Pyysin vastauksia yksinkertaiseen kysymykseen :)
ap
Riippuisi muutamasta asiasta.
Kuinka kauan on oltu yhdessä -jos 20 vuotta, niin jatkaisin todennäköisemmin kuin en jatkaisi
Minkä ikäinen olen - jos olisin jo itsekin vanhempi kurppis, niin jatkaisin todennäköisemmin kuin nuorena
Miten mies asian ottaa -jos hänestä tulee masentunut mykkä, eikä elämässä ole enää mitään, ei kiitos
Rakastanko miestäni?
Eli aika vaikea vastata kun ei tilanteessa itse ole. Sen sijaan nämä inttäjäkititsijät ottavat itseaänikin aina aivoon, kun ei millään kyetä vastaamaan, mutta silti halutaan kovasti osallistua. Vastatkaa siihen kysymykseen, älkääkä inttäkö sitä minä ap on jo monesti kertonut.
En lähtisi. Yhdyntä ei ole minulle erityisen tärkeää, joten varsinkaan avointa suhdetta en haluaisi.
Toivottavasti miehesi on käynyt terapiassa asian takia.