Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkaisitko avioliittoa

Vierailija
07.06.2020 |

Jos miehesi olisi impotentti (hyvä seksielämä aiemmin, ja nyt siis täysin erektiokyvytön) jatkaisitko avioliittoa? Kyllä/ei ja perustelut? Miettisitkö muita ratkaisuja, esim. avointa suhdetta?

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meinaat ap tehdä?

Vierailija
22/89 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin suhdetta, pärjään kyllä ilman seksiä (vaikka siitä pidänkin). En myöskään helposti jättäisi miestäni, jos hän vaikka vammautuisi. Toivottavasti hänkään ei minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen syyn etsiminen minulle olisi erittäin tärkeää.. jos muuten parisuhteessa asiat ok, niin haluaisin selvittää miksi se vehje ei seiso.

Onko testotasot alhaiset? Oletko itse rupsahtanut ettei miestä enää kiihota jne. Onko stressiä?

Vierailija
24/89 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ap sen syyn kertoa, niin voisimme PANEUTUA asiaan paremmin?

Vierailija
25/89 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen syyn etsiminen minulle olisi erittäin tärkeää.. jos muuten parisuhteessa asiat ok, niin haluaisin selvittää miksi se vehje ei seiso.

Onko testotasot alhaiset? Oletko itse rupsahtanut ettei miestä enää kiihota jne. Onko stressiä?

Olen vastannut moneen kertaan että tutkittu on, tähän ei ole hoitoa. Pyysin vastauksia yksinkertaiseen kysymykseen :)

ap

Vierailija
26/89 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta jos asia on tutkittu, eikä keuli muidenkaan kanssa ja ei voi hoitaa niin syy on varmaankin fyysinen. Eli eiköhän ap jo tiedä nuo jutut. Ja vastauksena jatkaisin.

Vierailija
27/89 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö tämä sama ketju ollut jo aiemmin? Aloittaja on köyhä ja vammainen jne.

En edelleenkään eroaisi, jos muut asiat toimivat. Seksi ei ole pelkkää yhdyntää ja voihan se mies hoidella sua vaikka sträppärilläkin, jos oikein yhdynnän kaltaista halutaan hakea.

Mikäli asia on miehelle ongelma niin tuskin sun kannattaa hänen puolesta eroa miettiä?

Vierailija
28/89 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ap sen syyn kertoa, niin voisimme PANEUTUA asiaan paremmin?

Miksi kertoisin kun se ei liity tähän? Syy on olemassa ja tutkittu eikä parannuskeinoa ole.

ap

Vierailija
29/89 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vastannut moneen kertaan että tutkittu on, tähän ei ole hoitoa. Pyysin vastauksia yksinkertaiseen kysymykseen :)

ap

Onko teillä lapsia? Yhteistä omaisuutta? Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
30/89 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi lapsia niin jatkaisin. Jos olisi lapseton liitto niin ehkä etsisin toisen miehen, joko miehen suostumuksella tai eronneena.

Vierailija
31/89 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tämä on totisinta totta. Suhde on jatkunut. Seksillä ja läheidyydellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa toimiiko vehkeet.

No tottakai on! Minua naisena ei tyydytä mikään muu kuin yhdyntä. En kyllä keksi mikä sen korvaisi.

Vierailija
32/89 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli hetkellinen ongelma miehellä ja hoisi minut kyllä muuten sen aikaa. Ja oli aika oma-aloitteinen siinä. Miehestä tuli esiin jotain uutta, en olisi osannut odottaa hänen toimivan jotenkin noin huomaavaisesti tilanteessa, joka ei todellakaan ollut hänelle itselleen helppo.

Jatkaisin liittoa, vaikka tilanne olisi pysyvä. Jos kaikki muu on hyvin niin ei kai tätä tarvitse edes miettiä? Jos seksi on ollut se päätekijä yhdessä olemiseen niin sitten varmasti ero on mielessä.

Vierailija
33/89 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä millainen suhteemme muuten olisi. Hyvää miestä ja toimivaa parisuhdetta en tuon vuoksi jättäisi mutta jos olisi muutakin ongelmaa niin tuo voisi olla se viimeinen pisara.

Kiitos asiaan vastaamisesta! (Melko vaikeaa näköjään joillekin...) Tätä juuri mietin että onko ne positiiviset jutut riittäviä ylittämään tämän.

Ap

Mutta kuitenkin aprikoit jäämisen, tai lähtemisen välillä.

Kunnon parisuhteessa tuollaista ei tarvitse pohtia.

Itse olen ollut vaimoni naimisissa ihan samaan tapaan kuin ennenkin, vaikka hänen sairautensa on lopettanut seksielämämme tyystin jo vuosia sitten.

Ei ole tullut mieleenkään erota, tai pettää.

M.55

Vierailija
34/89 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No rakastatko sä sitä miestä? Ite en jättäis jos vaikka mies vammautunut tms.. niin monta yhteistä vuotta takana, etten vaan voisi tehdä sitä hänelle.

Aivan yhtälailla sinä ap itsekin saatat sairastua vakavasti ja menettää kykysi panna. Silleen minä ajattelen.

Voisitteko jutella pystyykö hän tai haluaako tyydyttää sinut muuten? Voisiko ajatella että maksat jollekin panemisesta? Hyväksyisikö miehesi tämän?

Vierailija
35/89 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä millainen suhteemme muuten olisi. Hyvää miestä ja toimivaa parisuhdetta en tuon vuoksi jättäisi mutta jos olisi muutakin ongelmaa niin tuo voisi olla se viimeinen pisara.

Kiitos asiaan vastaamisesta! (Melko vaikeaa näköjään joillekin...) Tätä juuri mietin että onko ne positiiviset jutut riittäviä ylittämään tämän.

Ap

Itse olen ollut vaimoni naimisissa ihan samaan tapaan kuin ennenkin, vaikka hänen sairautensa on lopettanut seksielämämme tyystin jo vuosia sitten.

M.55

Upeaa! Kunnioitan suuresti!!!

Vierailija
36/89 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi loppuisi erektiokyvyttömyyteen en jatkaisi suhdetta.

Vierailija
37/89 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No rakastatko sä sitä miestä? Ite en jättäis jos vaikka mies vammautunut tms.. niin monta yhteistä vuotta takana, etten vaan voisi tehdä sitä hänelle.

Aivan yhtälailla sinä ap itsekin saatat sairastua vakavasti ja menettää kykysi panna. Silleen minä ajattelen.

Voisitteko jutella pystyykö hän tai haluaako tyydyttää sinut muuten? Voisiko ajatella että maksat jollekin panemisesta? Hyväksyisikö miehesi tämän?

En pyytänyt neuvoja vaan esitin kysymyksen :) kaikki nuo toteutuu, meillä on seksiä ja läheisyyttä jne. Miksi maksaisin panemisesta kun seksiä saa ihan ilmaiseksikin? Kysyinkin että miettisikö palstalaiset esim. avointa suhdetta. Mutta ihan liian vaikeaa on näköjään ihmisten vastata kysymykseen.

ap

Vierailija
38/89 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Pystyisitkö vielä perustelemaan? Entä jos olisi seksiä kuitenkin kaikilla muilla tavoilla?

ap

Vierailija
39/89 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

M.55

Oletpa erinomainen ja varmaan paljon auttaa ap:n kysymykseen tuollainen kruunun (vai kypärän?) kiilloittelu.

Ja ap:lle vastaus: varmaan koittaisin jatkaa suhdetta koska itselleni yhdyntä ei ole niin kovin tärkeää mutta ymmärrän myös ongelman jos se on.

Vierailija
40/89 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Pystyisitkö vielä perustelemaan? Entä jos olisi seksiä kuitenkin kaikilla muilla tavoilla?

ap

Perustelut on vastauksessa. Samoin siitä mirlestäni voi päätellä vastauksen siihen jos seksiä olisi muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi