Jatkaisitko avioliittoa
Jos miehesi olisi impotentti (hyvä seksielämä aiemmin, ja nyt siis täysin erektiokyvytön) jatkaisitko avioliittoa? Kyllä/ei ja perustelut? Miettisitkö muita ratkaisuja, esim. avointa suhdetta?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä millainen suhteemme muuten olisi. Hyvää miestä ja toimivaa parisuhdetta en tuon vuoksi jättäisi mutta jos olisi muutakin ongelmaa niin tuo voisi olla se viimeinen pisara.
Kiitos asiaan vastaamisesta! (Melko vaikeaa näköjään joillekin...) Tätä juuri mietin että onko ne positiiviset jutut riittäviä ylittämään tämän.
Ap
Mutta kuitenkin aprikoit jäämisen, tai lähtemisen välillä.
Kunnon parisuhteessa tuollaista ei tarvitse pohtia.
Itse olen ollut vaimoni naimisissa ihan samaan tapaan kuin ennenkin, vaikka hänen sairautensa on lopettanut seksielämämme tyystin jo vuosia sitten.
Ei ole tullut mieleenkään erota, tai pettää.
M.55
Oletpa erinomainen ja varmaan paljon auttaa ap:n kysymykseen tuollainen kruunun (vai kypärän?) kiilloittelu.
Ja ap:lle vastaus: varmaan koittaisin jatkaa suhdetta koska itselleni yhdyntä ei ole niin kovin tärkeää mutta ymmärrän myös ongelman jos se on.
No olipa töykeä kommentti! Onko se niin vaikeaa tajuta, että joillekin se parisuhde on muutakin kuin vain panemista? Ja KYLLÄ rakastan seksiä mieheni kanssa, en vaihtaisi sitä mihinkään.. MUTTA jos jotain sattuisi ettei seiso, niin en jättäisi! Jos toista rakastaa, niin silloin seisotaan sen rakkaan kumppanin vierellä vaikka mikä tulisi!
Jatkaisin tietysti. Olen luvannut rakastaa niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin. Meillä on niin hyvä suhde (minun mielestäni) että impotenssi ei sitä kaataisi.
N50
Ap kommentoit niin ikävästi kaikkeen että vaikutat aika ankealta tyypiltä. En jatkaisi suhdetta, jos olisin ap:n impotentti mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä millainen suhteemme muuten olisi. Hyvää miestä ja toimivaa parisuhdetta en tuon vuoksi jättäisi mutta jos olisi muutakin ongelmaa niin tuo voisi olla se viimeinen pisara.
Kiitos asiaan vastaamisesta! (Melko vaikeaa näköjään joillekin...) Tätä juuri mietin että onko ne positiiviset jutut riittäviä ylittämään tämän.
Ap
Itse olen ollut vaimoni naimisissa ihan samaan tapaan kuin ennenkin, vaikka hänen sairautensa on lopettanut seksielämämme tyystin jo vuosia sitten.
M.55
Oletpa erinomainen ja varmaan paljon auttaa ap:n kysymykseen tuollainen kruunun (vai kypärän?) kiilloittelu.
Ja ap:lle vastaus: varmaan koittaisin jatkaa suhdetta koska itselleni yhdyntä ei ole niin kovin tärkeää mutta ymmärrän myös ongelman jos se on.
No olipa töykeä kommentti! Onko se niin vaikeaa tajuta, että joillekin se parisuhde on muutakin kuin vain panemista? Ja KYLLÄ rakastan seksiä mieheni kanssa, en vaihtaisi sitä mihinkään.. MUTTA jos jotain sattuisi ettei seiso, niin en jättäisi! Jos toista rakastaa, niin silloin seisotaan sen rakkaan kumppanin vierellä vaikka mikä tulisi!
Jos puoliso lopettaa seksin siihen että hän on impotenssi tai siihen että hän ei saa orgasmia onko se rinnalla seisomista ja rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyykö mies avoimen suhteen?
Kyllä on juteltu ja hyväksyy.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi loppuisi erektiokyvyttömyyteen en jatkaisi suhdetta.
Naisia on monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on juteltu ja hyväksyy.
ap
Sitten varmaan kokeilisin sitä. Tosin monet miehet sanoo, että hyväksyy mutta tulevat sitten mustasukkaisiksi kun se oikeasti tapahtuu.
Onko teillä lapsia? Se vaikuttaisi päätökseen aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia on monenlaisia.
Miehiä ilmeisesti samoin, koska ei ole tarvinnut tuosta syystä lopettaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen syyn etsiminen minulle olisi erittäin tärkeää.. jos muuten parisuhteessa asiat ok, niin haluaisin selvittää miksi se vehje ei seiso.
Onko testotasot alhaiset? Oletko itse rupsahtanut ettei miestä enää kiihota jne. Onko stressiä?Olen vastannut moneen kertaan että tutkittu on, tähän ei ole hoitoa. Pyysin vastauksia yksinkertaiseen kysymykseen :)
ap
No rakastatko sä sitä miestä? Ite en jättäis jos vaikka mies vammautunut tms.. niin monta yhteistä vuotta takana, etten vaan voisi tehdä sitä hänelle.
Aivan yhtälailla sinä ap itsekin saatat sairastua vakavasti ja menettää kykysi panna. Silleen minä ajattelen.
Voisitteko jutella pystyykö hän tai haluaako tyydyttää sinut muuten? Voisiko ajatella että maksat jollekin panemisesta? Hyväksyisikö miehesi tämän?En pyytänyt neuvoja vaan esitin kysymyksen :) kaikki nuo toteutuu, meillä on seksiä ja läheisyyttä jne. Miksi maksaisin panemisesta kun seksiä saa ihan ilmaiseksikin? Kysyinkin että miettisikö palstalaiset esim. avointa suhdetta. Mutta ihan liian vaikeaa on näköjään ihmisten vastata kysymykseen.
ap
Esitit kysymyksen, mutta et pyytänyt neuvoja.
Vastaan: " Ottiatuota."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen syyn etsiminen minulle olisi erittäin tärkeää.. jos muuten parisuhteessa asiat ok, niin haluaisin selvittää miksi se vehje ei seiso.
Onko testotasot alhaiset? Oletko itse rupsahtanut ettei miestä enää kiihota jne. Onko stressiä?Olen vastannut moneen kertaan että tutkittu on, tähän ei ole hoitoa. Pyysin vastauksia yksinkertaiseen kysymykseen :)
ap
No rakastatko sä sitä miestä? Ite en jättäis jos vaikka mies vammautunut tms.. niin monta yhteistä vuotta takana, etten vaan voisi tehdä sitä hänelle.
Aivan yhtälailla sinä ap itsekin saatat sairastua vakavasti ja menettää kykysi panna. Silleen minä ajattelen.
Voisitteko jutella pystyykö hän tai haluaako tyydyttää sinut muuten? Voisiko ajatella että maksat jollekin panemisesta? Hyväksyisikö miehesi tämän?En pyytänyt neuvoja vaan esitin kysymyksen :) kaikki nuo toteutuu, meillä on seksiä ja läheisyyttä jne. Miksi maksaisin panemisesta kun seksiä saa ihan ilmaiseksikin? Kysyinkin että miettisikö palstalaiset esim. avointa suhdetta. Mutta ihan liian vaikeaa on näköjään ihmisten vastata kysymykseen.
ap
Kysyin: jatkaisitko suhdetta ja harkitsisitko avointa suhdetta? Olen saanut ehkä kolme vastausta niihin :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
M.55
Kuinka ikävää, että koit noin. Esitin erään mallin, joka toimii minulla, eli seksittömyydestä pääsee yli, jos rakastaa puolisoaan.
Tietenkin tuonkin voi käsittää kuten kokee.
M.55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Kysyin: jatkaisitko suhdetta ja harkitsisitko avointa suhdetta? Olen saanut ehkä kolme vastausta niihin :)
ap
Tietenkin jatkaisin. Jos mies saa vastata?
M.55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia on monenlaisia.
Miehiä ilmeisesti samoin, koska ei ole tarvinnut tuosta syystä lopettaa suhdetta.
Eikös olekin rikkautta, kun emme ole samanlaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia on monenlaisia.
Mulle se ei ole tuonut mikäänlaista rikkautta. Pikemmin se on asia joka vain on pakko hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia on monenlaisia.
Mulle se ei ole tuonut mikäänlaista rikkautta. Pikemmin se on asia joka vain on pakko hyväksyä.
Erilaisuus on rikkautta.
En koskaan voisi erota rakkaasta miehestäni, jonka olen valinnut ja hän on valinnut minut. Niin myötä kuin vastamäessä tahdomme rakastaa toisiamme. En myöskään katselemaan onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella - ei se ole. Eläisimme muuttuneen tilanteen mukaan päivä kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jatkaisin, olisin jopa salaa tyytyväinen.
Oletko aseksuaali, vai miksi tyytyväinen elämään ilman seksiä?