En tajua miten lasten kanssa kotona olevan voi uupua!
Sehän on omaa perhettä ja ja jos siinä uupuu niin ei taida olla muuhunkaan sitten?
Kommentit (46)
Pikkulapset ovat äärimmäisen rasittavia. Se pikkulapsiaika on pakko kestää, koska aikuisia ei saa valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Pikkulapset ovat äärimmäisen rasittavia. Se pikkulapsiaika on pakko kestää, koska aikuisia ei saa valmiina.
🔶 Ihan pieninä parkuvat ja paskovat vaippoihinsa.
🔶 Vähän isompina tekevät sitä samaa, mutta sen lisäksi kolhivat itseään opetellessaan kävelemään.
🔶 Sitten tulee kouluikä (wilma-viestit), kaverit, läksyt ja kaikki se muu paska. Kaverisynttärit! 😖
🔶 Murrosikä, mopoikä ja jatkuva vääntö milloin rahasta ja sen puutteesta.
Ja 𝕝𝕠𝕡𝕦𝕝𝕥𝕒:
Kotoa pois muuttaminen!
Puhumattakaan siitä, että kotona sinulla ei ole aikuista seuraa... Töissä sitä kuitenkin saa myös sosiaalisiakontakteja.
Meillä mies oli kotona reilut vuoden ja yli tosi uupunut 1v kanssa. Odotti jo eteisessä, kun pääsen töistä ja meni puoliksi tunniksi lenkille. Ja sanomattakin selvää, koti oli kuin pommin jäljiltä ja kotityöt tekemättä. Toisaalta, ymmärsin miestä hyvin, kun itse olin lapsen kanssa ensimmäisen vuoden, päivät meni lapsen hoitoon. Jo pelkkään imetykseen monta tuntia päivässä.
Ja lapsissa on suuria eroja, näin ainakin väittävät joilla lapsia paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on neljä alle 10 vuotiasta lasta enkä uuvu heidän kanssaan vaan meillä on tosi mukavaa. En käsitä sitäkään, että joku haluaa 'irtioton' arjesta. Arki on kivaa ja haluan elää juuri sitä. Miksi muuten edes olisin hankkinut lapsia tai ylipäätään halunnut perheen?
Meinaatko että he, jotka väsyvät joskus kotitöihin ja lasten hoitoon eivät tykkää yhtään arjesta ja halua elää sitä? Give me a break.
Ihan naurettavaa lässytystä, että jos ihminen haluaa välillä olla vaikkapa ystäviensä kanssa tarkoittaa, että se olisi väärä tapa ajatella, jos sattuu lapsia olemaan. Ei ne lapsetkaan herranjumala halua aina vain vanhempiensa ja sisarustensa kanssa olla.
Hienoa kuitenkin, että kaiken kaaoksen keskellä olet oppinut vähän englanninkieltä! 👌
Mahtavinta oli kuitenkin se, että sinä tunnistit kielen ja tsägällä jopa ymmärsit sanoman.
Osaan aika monta muutakin kieltä ja vielä useamman tunnistan 😊
Täällä ei monikaan osaa edes suomen kieltä.
Et myöskään sinä, sillä kirjoitit aikasemmin "englanninkielen", vaikka "englannin kieli" ei ole yhdyssana.
Minä mitään luule! Minulla on kuitenkin niin paljon kokemusta elämästä, että voin vaikka v*ttuilla ihan sen takia, että SINÄ saat loistaa käytöstavoillasi 😂