Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua miten lasten kanssa kotona olevan voi uupua!

Vierailija
07.06.2020 |

Sehän on omaa perhettä ja ja jos siinä uupuu niin ei taida olla muuhunkaan sitten?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet lapseton ja käyt töissä, kokeile monen lapsiperheen elämää näin: laita herätyskello soimaan parin-kolmen tunnin välein. Hälytysäänenä huutava itku. Herätyskellon saa sammuttaa aikaisintaan 10 minuutin päästä. Tee tätä vaikkapa alkuun kuukausi. Töissä käyt normaalisti. Palaa kuukauden kuluttua kommentoimaan, väsyttääkö yhtään vai oletko elämäsi vedossa.

Mikä tässä on vaikeaa? Tottakai lapset valvottaa ja vaatii huomiota, mutta on ihan oma valinta tehdä lapsia ja sitten pitää vaan sopeutua tilanteeseen. Vai tuliko yllätyksenä?

Samalla logiikalla harrastat vaikka laskettelua ihan omasta tahdostasi, telot joka raajasta luut poikki, mutta kipua ja kurjaa oloa et saa tuntea? Sehän oli ihan oma valinta?

Riskejä voi ottaa vaikka missä asiassa, mutta ne kurjat asiat ovatkin usein yllättävän pahoja.

Unideprivaatio on kidutusta. Sivistyssanan voit googlata.

Ja lässynlässyn. Sivistyssanoja ei tarvitse googlata, koska luultavasti olen korkeammin koulutettu kuin sinä.

Jos olisit viisas niin et edes brassailisi sivistyssanoilla palstalla, jossa keskustelijat ovat suurimmaksi osaksi urpoja.

Sivistystä ja käytöstapoja sinulla ei ainakaan ole yhtään.

Onko niitä täällä jollain? Pata kattilaa soimaa!

Jos minun kanssani lähtisit mittelöimään verbaalisesti niin hopealle jäät. Älä siis edes yritä.

Miksi luulet, että olen tuo aiempi kirjoittaja? Sinun käytöstapojen puute loistaa avaruuteen asti. Vanhemmiltasi jäi  kasvatustyö väliin.

Minä mitään luule! Minulla on kuitenkin niin paljon kokemusta elämästä, että voin vaikka v*ttuilla ihan sen takia, että SINÄ saat loistaa käytöstavoillasi 😂

Vierailija
42/46 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapset ovat äärimmäisen rasittavia. Se pikkulapsiaika on pakko kestää, koska aikuisia ei saa valmiina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkulapset ovat äärimmäisen rasittavia. Se pikkulapsiaika on pakko kestää, koska aikuisia ei saa valmiina.

🔶 Ihan pieninä parkuvat ja paskovat vaippoihinsa.

🔶 Vähän isompina tekevät sitä samaa, mutta sen lisäksi kolhivat itseään opetellessaan kävelemään.

🔶 Sitten tulee kouluikä (wilma-viestit), kaverit, läksyt ja kaikki se muu paska. Kaverisynttärit! 😖

🔶 Murrosikä, mopoikä ja jatkuva vääntö milloin rahasta ja sen puutteesta.

Ja 𝕝𝕠𝕡𝕦𝕝𝕥𝕒:

Kotoa pois muuttaminen!

Vierailija
44/46 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan siitä, että kotona sinulla ei ole aikuista seuraa... Töissä sitä kuitenkin saa myös sosiaalisiakontakteja.

Vierailija
45/46 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli kotona reilut vuoden ja yli tosi uupunut 1v kanssa. Odotti jo eteisessä, kun pääsen töistä ja meni puoliksi tunniksi lenkille. Ja sanomattakin selvää, koti oli kuin pommin jäljiltä ja kotityöt tekemättä. Toisaalta, ymmärsin miestä hyvin, kun itse olin lapsen kanssa ensimmäisen vuoden, päivät meni lapsen hoitoon. Jo pelkkään imetykseen monta tuntia päivässä.

Ja lapsissa on suuria eroja, näin ainakin väittävät joilla lapsia paljon.

Vierailija
46/46 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on neljä alle 10 vuotiasta lasta enkä uuvu heidän kanssaan vaan meillä on tosi mukavaa. En käsitä sitäkään, että joku haluaa 'irtioton' arjesta. Arki on kivaa ja haluan elää juuri sitä. Miksi muuten edes olisin hankkinut lapsia tai ylipäätään halunnut perheen?

Meinaatko että he, jotka väsyvät joskus kotitöihin ja lasten hoitoon eivät tykkää yhtään arjesta ja halua elää sitä? Give me a break.

Ihan naurettavaa lässytystä, että jos ihminen haluaa välillä olla vaikkapa ystäviensä kanssa tarkoittaa, että se olisi väärä tapa ajatella, jos sattuu lapsia olemaan. Ei ne lapsetkaan herranjumala halua aina vain vanhempiensa ja sisarustensa kanssa olla.

Hienoa kuitenkin, että kaiken kaaoksen keskellä olet oppinut vähän englanninkieltä! 👌

Mahtavinta oli kuitenkin se, että sinä tunnistit kielen ja tsägällä jopa ymmärsit sanoman. 

Osaan aika monta muutakin kieltä ja vielä useamman tunnistan 😊

Täällä ei monikaan osaa edes suomen kieltä.

Et myöskään sinä, sillä kirjoitit aikasemmin "englanninkielen", vaikka "englannin kieli" ei ole yhdyssana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän