Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saisi harvennettua paskomistiheyttä?

AnnenT.
07.06.2020 |

Olen lähdössä uuden miesystävän kanssa matkalle ja haluaisin tehdä matkalla muutakin

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää hiilarit pois ruokavaliosta.. tai sitten haet apteekista lääkehiiltä, joka kivettää kakkasi. Sellainen haitta siinä on, että kun pöntölle pääse niin aika kovia pläjäyksiä on sitten luvassa.

Vierailija
2/19 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä jatkuvasta ripulilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestiko käyt paskalla per päivä. Normaalille taitaa kerta riittää. Aloita vaikka syömällä vähemmän, raaka-aineen loputtua ei paskaakaan tule niin paljoa.

Vierailija
4/19 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monestiko käyt paskalla per päivä. Normaalille taitaa kerta riittää. Aloita vaikka syömällä vähemmän, raaka-aineen loputtua ei paskaakaan tule niin paljoa.

1-3.

Vierailija
5/19 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1-3.

Kerkeehän tuossa sitten nähtävyyksiäkin kiertää reissussa, jos et ota lukemista tai puhelinta mukaan pöntölle. Käy heti aamusta, kerran lounaan jälkeen ja lopuksi ennen nukkumaan menoa. Tällöin jää aikaa muuhunkin.

Vierailija
6/19 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ongelmasi ap. Olisi ihanaa olla sellainen nainen, joka käy vaan pikku pisulla, ja 0-1 kertaa päivässä käy hallitusti synnyttämässä.

Minä en ole sellainen...

Vierailija
7/19 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko jollain lääkkeellä estää paskan saApumisen?

Vierailija
8/19 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

imodiumia suoli tukkoon

Vierailija
9/19 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvi auttaa minulla. 3 kuppia kahvia niin suoli tyhjenee kokonaan ja loppu päivän saa olla huoletta. Etenkin matkalla tärkeää koska vessoja voi olla välillä vaikea löytää.

Vierailija
10/19 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn paskalla vain 2-3 krt viikossa. Miten te avmammat sonnitte joka päivä ja usean otteeseen💩

Vierailija
11/19 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kommentoijaa, joka ehdotti hiilarien vähentämistä. Näin olen toiminut, lisännyt kuituakin kasvisten muodossa. Suoli toimii paremmin kerralla ja siinä menee muutama kilokin.

Vierailija
12/19 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

imodiumia suoli tukkoon

Saattaa tulla maha kipeäksi, eikä ole mitenkään terveellistä pantata paskaa.

Vierailija
13/19 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan kommentoijaa, joka ehdotti hiilarien vähentämistä. Näin olen toiminut, lisännyt kuituakin kasvisten muodossa. Suoli toimii paremmin kerralla ja siinä menee muutama kilokin.

Korjaus: siis ei sen kakkaamisen seurauksena tietenkään kilot mene ; ) 

Vierailija
14/19 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöminen provosoi sonnan liikenteeseen ja vessaan on päästävä tunnin sisään ruokailusta. Lisäksi runsas kauraleivän ja kasvisten syönti saa paskan määrän lisääntymään reippaasti. Imodiumia kannattaa käyttää vain jos on ripuli, laittaa suolentoiminnan tukkoon muuten. Kun sairastin kilpirauhasen liikatoimintaa, tuli pöntöllä käytyä 8-10 x/pv.

Vierailija
15/19 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn paskalla vain 2-3 krt viikossa. Miten te avmammat sonnitte joka päivä ja usean otteeseen💩

Hyvä tahti on kerran päivässä, muuten voi tulla takapyllyyn syöpä.

Vierailija
16/19 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaan, että loma menee pilalle, jos alat sörkkimään luonnollisia ruumiintoimintoja.

Juot enemmän alkoholittomia nesteitä ja siirryt loman ajaksi kasvispainotteisempaan ruokavalioon ja vähennät määrää. Vessa käynnit helpottuu ja nopeutuu, saattaa jopa vähentyä.

Vierailija
17/19 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä miks tosta tahdista pitäis vähentää. Oma vatsani ei tosin suostu oikein toimimaan matkoilla ainakaan ensimmäiseen neljään päivään, joten tavallaan oma elimistöni tekee tuon tempun ihan itsestään.

Vierailija
18/19 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika runsas tahti jos pitää päivittäin paskoa.

Vierailija
19/19 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä syömistä tai lopeta se. Voi tosin tulla erinäisiä muita lieveilmiöitä, etenkin jos on lämmin keli.

Oikeampi vastaus olisi asennemuutos ja trollaamisen lopettaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän