Haluaisin vain halata ihmistä
Ehkä silloin en tuntisi itseäni niin yksinäiseksi ja jaksaisin jatkaa
Kommentit (15)
Luuletko että halaaminen tuo mitään ratkaisua?
Vierailija kirjoitti:
Virtuaalihali täältä 💛
Kiitos.
ap
Yhdessä vaiheessa oli joku maksullinen halauspalvelu, en tiedä onko enää.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä vaiheessa oli joku maksullinen halauspalvelu, en tiedä onko enää.
Okei. Täytyy googlettaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halaa?
Olen yksinäinen.
ap
Jaa. Minä taas en missään nimessä halua halata ketään.
t. yksin, mutta ei yksinäinen, ja tyytyväinen elämäänsä
Haluaisin halata Katrin kulmuneja.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä taas en missään nimessä halua halata ketään.
t. yksin, mutta ei yksinäinen, ja tyytyväinen elämäänsä
Olisinpa ajatusmaailmaltani kaltaisesi.
ap
Mitä olet ap tehnyt asian eteen ? Siis sen eteen että saisit halaus kaverin ?! Tämä on se vanha klisee mutta tuskin kukaan tulee sinua kotoa hakemaan. Tee asialle jotain, aivan varmasti jos on tarpeeksi sisua ja halua niin kaveri löytyy halaukseen. Luin aamulla lehdestä jutun jossa 104 v täyttäneet kaksoset sanoivat pitkän iän salaisuudeksi sen että ovat olleet aina tyytyväisiä siihen elämään joka heille annettu ! Siinä ajattelun tynkää meille nuoremmille, positiivisuus hattu päähän ja nautitaan elämästä kun täällä vielä ollaan :)
Eikö halaus olisi järkevintä maksaa vastahalauksella, niin yksinkertaista vaihtokauppaa! i rahanvaihtoa, ei veroja, alveja, vakuutuksia ja muuta hankalaa. Vatahali vain maksuksi Kumpikin saa hyvän mielen, eikä tarvi ekselitaulukoita avata ja kirjanpitoihin alkaa
Näkee sitä ihan päivittäin melkein ja kaupassakin tosiinnaan tyyppejä joita tekis meili alata ihan tuosta vaan varottamati tai ois kiva jos joku minua varottamatta halais. Tietenki naisen halaus parhaiten lämmittäis
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin halata Katrin kulmuneja.
Joo tällaisia halaajia jotkut miehet ovat, käyvät halauksen varjolla tisseihin kiinni. Mutta halaus puhtaana halauksena lisää henkistä hyvinvointia, halaus ap:lle!
Halaa läheistäsi.