Treffit luonnonhelmassa=pihi mies. Ei tarvitse
Maksaa päivällisiä, illallisia, hotelleja.
Leikkivät romanttista, miten olisi treffit ulkosalla, merenrannalla.
Kommentit (30)
Mikä olisi apua mielestäsi sopiva summa ravintolaillalliselle? Minkä verran sinun illallinen ehkä maksaisi? Mainitse muutama sovelias paikka vaikka Helsingissä. Mikä olisi hyvä hotelli sinunkaltaiselle?
Mikä on siis sinun hintasi?
Mitä sillä hinnalla saa? Kuinka tasokas nainen olet? Minkä ikäinen, minkä näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Olet maksullinen nainen.
Kuinka halvalla ap lähtisi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi apua mielestäsi sopiva summa ravintolaillalliselle? Minkä verran sinun illallinen ehkä maksaisi? Mainitse muutama sovelias paikka vaikka Helsingissä. Mikä olisi hyvä hotelli sinunkaltaiselle?
Mitä sillä hinnalla saa? Kuinka tasokas nainen olet? Minkä ikäinen, minkä näköinen?
Miksi et mene itse etsimään tuollaista naista? Oletpa onneton ellet tiedä kanavia mistä noita voi tilata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene itse etsimään tuollaista naista? Oletpa onneton ellet tiedä kanavia mistä noita voi tilata.
Voi pientä. En ole todellakaan kiinnostunut ap:n pildestä, sillä olen perheellinen nainen. Mutta ap on selkeästi maksullinen nainen ja ihan mielenkiinnosta kyselen minkälainen taksa hänellä on ja mitä sillä saa. :D
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu yhdessä 22 vuotta ja ikinä, ei siis ikinä ole ollut tilannetta, että mies olisi maksanut ruokaani tai juomaani.
Molemmilla omat rahat ja tilit. Omat ruoat ja omat jutut hankitaan.
En ymmärrä toisten rahoilla elämistä.
Ei kyse ole siitä että miehen pitäis maksaa MUN ruoat vaan siitä että minäkään en maksele toiselle, jos toinen ei tarjoa mitään minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi prinsessaa.
Ite miehet janoaa prinsessoja. Täälläkin kuvaillaan unelmanaiseksi usein venakkoja. Ne vasta kalliita ovatkin!
Hahhah tää on niin totta. Opiskeluajoilta yksi tuttu sinkku mies, joka on sitä mieltä että itäblokin nainen pitäisi löytää, kun siellä "naiset on vielä naisia". Ei ole kyllä vielä löytänyt vaan on joutunut treffeille ihan suominaisten kanssa. On näitä miehiä, jotka ei maksa edes kahvikuppia treffikumppanille. Mielenkiinnolla odotan, että saisi joskus vielä ulos perinteisen venäläisen leidin, joka odottaisi tyyliin että hänet haetaan kotoa autolla, annetaan kukkia, tarjotaan ravintolaillallinen jne. Voisi tulla pakit alta aikayksikön. :D
Kansainvälisesti ajatellen on kyllä aika erilainen tää Suomen/Pohjois-Euroopan kulttuuri, jossa maksetaan puoliksi tai nainenkin maksaa. Olin vaihdossa puoli vuotta Intiassa ja siellä oli kyllä aivan järkyttyneitä ilmeitä miehillä kun treffien päätteeksi kaivoin lompakon esiin ja sanoin, että mä tarjoan. Osa miehistä ilahtui, että wau mikä poikkeuksellinen mimmi, osa loukkaantui, koki tarjoamisen heihin itseensä kohdistuvana vähättelynä, osa meni niin hämilleen ettei saanut mitään sanottua. Vaihdon aikana kävin useammalla treffeillä eri maista kotoisin olevien miesten kanssa, jotka olivat siis yliopisto-opiskelijoita. Vain ruotsalainen treffikumppani reagoi ihan "normaalisti" siihen, että mä tarjosin.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu yhdessä 22 vuotta ja ikinä, ei siis ikinä ole ollut tilannetta, että mies olisi maksanut ruokaani tai juomaani.
Molemmilla omat rahat ja tilit. Omat ruoat ja omat jutut hankitaan.
En ymmärrä toisten rahoilla elämistä.
Kuulostaa siltä, että olette kämppiksiä. Jääkaapissa omat hyllyt kummankin tavaroille. Saanko toiselta lainata kahvimaitoa jos toiselta loppuu?
Näin korona-aikana treffit luonnonhelmassa ei herätä mitään ihmetystä.
Alapesut ei onnistu pöheikössä. Ainakaan suikkaria en antaisi. Kapakkaukot kierrän kyllä kaukaa.
Olen ollut kunnon ravintolassa syömässä hienostuneesti viimeksi ehkä kahdeksan vuotta sitten, ne eivät ole oikein minun paikkojani, vaan haluan rennompaa ja vähemmän muodollisen ympäristön treffeille.
Tykkään käydä vaikka jossakin nepalilaisessa, kiinalaisessa, mäkkärissä, tacobellillä tai tämän tapaisissa syömässä useinkin. Siellä saatan oikein hyvin maksaa miehenkin sapuskat ja se ei ole ongelma ollenkaan. Jos suostun jonkun kanssa syömään, niin tottakai olen varautunut rahojen kanssa ja en laske pennejäni tai nipota siitä, jos toinen ottaa kalliimman annoksen kuin minä. Luonto on kuitenkin aina parempi paikka treffeille kuin joku ravintola. Tai sitten ensin voi mennä kävelemään ja sitten syömään tai toisinpäin.