Kulmunin farkkutakki
Häiritseekö ketään muuta lehtien uutiskuvissa se, että Kulmunilla on farkkutakki päällä? Ylen nettivuilla navetta- sorry Marimekkohame farkkutakilla. Sanomalehtikuvassa oli parempi mekko, mutta se farkkutakki.
Pukeutumiskoulutus ei olisi mennyt hukkaan.
Kommentit (369)
Kike Elomaa näyttää omissa ” tyylikkäissä” puvuissa ihan mieheltä, sori vaan/ ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Kulmunin vaatetuksessa on haaasteena hänen muodokkaat rintansa.Kyllä,täytyisi olla uskottava sekä tyylikäs,mutta haasteellista aän suosii kietaisumallisia mekkoja,mitkä on helppo puhea,mutta ne korostavat rinnan aluetta,jota peittämään sitten farkkutakki.Tyylikästä löytyy joka kaupasta,mutta stailauksessa se ongelma.Toivon hänelle freesausta myös hiuksien laittoon,kaunis siisti ponnari on yksinkertaisuudessaann kaunis jos eihalua pitää hiuksiaan auki.Hänessä on kyllä tyttömäistä suloisuutta,josta saisi tyylikkäällä pukeutumisella raikkaan kauniin kokonaisuuden.Tyyliä löytää kyllä edullisesti,pointti on vartalomalliin löytyvät kokonaisuudet.
Kaikille vartalomalleille ja ei tehdä vaatteita paitsi jotain säkkimekkoja. Lyhyille ei myöskään löydy mittasuhteiden mukaisia asuja, ainakaan mitään ns parempaa vaatetta tai businessvaatteita. Pitäisi siis käyttää ompelijaa mutta mistä sellaisen hyvän löytäisi.
Hän on ministeri niin kauan kunnes tp hyväksyy eroamispyynnön. Navettaraitakuosi on tietoista brändäämistä maatalousväestöön. Vain päähuivi puuttuu. Farkkutakki puolestaan liittää urbaanin nuorison joukkoon, mutta kuvastaa myös kantajan mentaalista ikää. Polvirisat farkut profiloisivat jo liikaa uskottavuuden kustannuksella. Teen stylea harjoittaa myös Andersson, kuten opettajapiiritkin. Vaate on väline, väline on viesti.
Politiikko naisten ja Jenni Haukion pukeutuminen on usein karseaa, koska suosivat suomalaista vaateteollisuutta. Sori vaan, mutta ulkomaalaisista merkeistä löytyy tyylikkäämpää ja kohtuullisella hinnalla. Tuhansien eurojen Valentino ja vaatteiden ei tarvitse olla.
Valtioneuvoston jäsen ei pukeudu karjakkomekkoon eikä mustiin miesmaisiin kenkiin, saattikaan farkkutakkiin- joka ei edes siihen kokonaisuuteen sovi.
Kulahtanut farkkutakki pisti omaankin silmään, mutta Kulmunin vaatetus muutenkin kevään aikana on ollut aika kauhea. Huonosti istuvia, kinnaavia ja halvannäköisiä housupukuja, tosi outoja väriyhdistelmiä ja jostakin syystä käyttää paljon vaaleankeltaista, mikä ei yhtään sovi hänelle. Miksi olemus on niin homssuinen aina?
Nätti ja osaava nainen, mutta tarvitsisi pätevän ja napakan stylistin. Ei sen garderobin valtava tarvitse olla, muutama laadukas ja oikeankokoinen mekko ja housupuku, niillä jo pärjää. Ja olihan Kulmunilla jossain tilaisuudessa Uhanan vaaleanpunasävyinen paita, se sopi hänelle tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas hyvä esimerkkki aloituksessa, kuinka viellä v. 2020 naista arvostellaan ainoastaan vaatehenkarina ja näyte-esineenä, eikä työtehtävät merkitse mitäån. Sama ongelma kaikilla naisilla, jotka yrittävät panostaa työhönsä.
Ja lasikaton ovat laittamassa naiset itse. Ei ihme jos naisia ei arvosteta, muuta kuin ulkoisen olemuksen kautta.Enpä ole ainuttakaan aloitusta nähnyt tällä palstalla miesministerien ja k.edustajien pukeutumisesta.
Tiedän, että kautta maailman sivun naisia on arvosteltu pukeutumisen ja naaman perusteella ja yhä edelleen se sulkee monia ovia naisilta, mutta ihanko oikeasti ap. ja hänen kaltaisensa, haluavat siirtäå mallin vielä omille tyttärilleen ja heidän tyttärilleen.
Lapset ja nuoret ottavat esimerkin ja mallin meiltä aikuisilta naisilta, myös asenteestamme. Ja onhan se surullista, kun jo 7v tytöllä on valtavat ulkonäköpaineet, teineistå puhumattakaan ja sairastuvat ja malli tulee tytön äidiltä, sukulaisnaisilta, tutuilta jne.
Ja missä on hienotunteisuus ja käytöstavat, kun aikuiset nimittelevät pukeutumisen perusteella ilkeästi ja haukkuvat, ihan kuin pahin koulukiusaaja alakoulussa.
Anteeksi, että loukkasin aloituksellani. Heitin ilmaan kysymyksen häiritseekö ketään... ja montaa näyttää häiritsevän. - ap
Mä tykkään Kulmunin ulkonäöstä, farkkutakki sopii hänelle.
En ole Suomen politiikasta perillä niin paljoa, että voisin sanoa Katria nyt höynäytetty. Virittikö joku hänelle ansan? Jos, niin Lintilää epäilen. Keskustan vanhat jäärät eivät ole suopeasti Katria katsoneet.
Minusta se mekko on nätti, tosin en ole nähnyt kuin sellaisia kuvia että vain yläosa näkyy. Hyvän värinenkin.
Marimekot nyt eivät sovi kenellekään.
Tykkään sekä Lin, Sannan että Katrin tyylistä. Eivät mene vanhojen muottien mukaan.
N51
Mitäs jos miespoliitikolla vaikka ministerillä olisi kauluspaita ja farkkutakki, lähtiessään huikkaisi vielä jumakautajuunääspäivää!? 😁
Siis kyllä ihmiset on tyhmiä. Tässä tilanteessa kiinnitätte hänen pukeutumiseen huomiota.
Voi jestas.
Aivan siisti ja kaunis asu hänellä.
Mitä väliä ulkoasulla, tärkeintä on et tekee hyviä päätöksiä. Mut joo Kulmuni ei onnistunut valinnoissaan, mut ei liity millään tapaa hänen vaatteisiin. Ei jeesus
Naiset, joilla ei ole mitään tajua tyylikkyydestä, valitsevat Marimekon, koska kuvittelevat, että kallis merkkivaate takaa tyylikkyyden.
Minusta siinä asussa oli sellainen viesti, että hän on luopunut juuri siitä korkeasta asemasta jossa oli ja on nyt lähempänä tavallista kansaa. Timo Soinihan esiintyi näin läpi poliittisen uransa, ruttuisessa puvussa. Myös silloin kun oli ministerinä. Harvoin hänen habitustaan arvosteltiin, kuten naisedustajien.
Vierailija kirjoitti:
Politiikko naisten ja Jenni Haukion pukeutuminen on usein karseaa, koska suosivat suomalaista vaateteollisuutta. Sori vaan, mutta ulkomaalaisista merkeistä löytyy tyylikkäämpää ja kohtuullisella hinnalla. Tuhansien eurojen Valentino ja vaatteiden ei tarvitse olla.
Tämä on niin totta. Myös minä lyhyenä olen löytänyt vaatemerkkejä, jotka on valmistettu Euroopan eri maissa (ainakin lappujen mukaan, mistä niistä tietää) ja olen ostanut jopa verkkokaupasta lyhyen malliston vaatteita. 180cm mallien päällä olevista vaatteista on vaikea hahmottaa miltä vaatteet näyttää lyhyellä rinnakkaalla koossa 40. Suomalaiset vaatteet eivät vain sovi minulle enkä tykkää tunikoista erityisemmin. Ne tunikatkin ulottuvat yleensä alle polven. Businessvaatteita en ole suomalaisissa vaatteissa nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi ministerille ja valtioneuvostoon jäsenelle, muuten toki ok-yhdistelmä. Farkut (Siniset, siistejä mustia saa käyttää) ei kuulu eduskuntaan. Veltto Virtasta nuhdeltiin hatusta, Rosa Meriläisen roiskeläppää paheksuttiin.
Kulmunia on stailattu epätoivoisella vimmalla. Marimekko uppoaa koko kansaan. Tyyliä moitittu tärimäiseksi. Nuorekkuutta haettu farkkutakilla... aika huono yritys.
Keskustan kannatus alle 5% 18-35-vuotiaiden parissa. Se ei ihan farkkutakilla lähde nousuun.
Ei hän ole enää ministeri.
No on kyllä, kunnes seuraaja on astunut virkaansa...
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos miespoliitikolla vaikka ministerillä olisi kauluspaita ja farkkutakki, lähtiessään huikkaisi vielä jumakautajuunääspäivää!? 😁
Ei se Soininkaan Dressmannin alennuksesta hankittu lököttövä puku sen parempi ollut, sama olisi ollut tulla farkkutakissa, tai vaikka farkkuliivissä. McGyver tyylinen kampaus ei myöskään imartele pyylevää keski-ikäistä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta. Myös minä lyhyenä olen löytänyt vaatemerkkejä, jotka on valmistettu Euroopan eri maissa (ainakin lappujen mukaan, mistä niistä tietää) ja olen ostanut jopa verkkokaupasta lyhyen malliston vaatteita. 180cm mallien päällä olevista vaatteista on vaikea hahmottaa miltä vaatteet näyttää lyhyellä rinnakkaalla koossa 40. Suomalaiset vaatteet eivät vain sovi minulle enkä tykkää tunikoista erityisemmin. Ne tunikatkin ulottuvat yleensä alle polven. Businessvaatteita en ole suomalaisissa vaatteissa nähnytkään.
Saa antaa vinkkejä nettikaupoista. Itse koen ongelmaksi noissa ulkomaalaisissa nettikaupoissa maksullisen palautuksen. Kun ei ne vaatteet läheskään aina istu, vaikka ottaisi mittojen mukaan oikean.
Se Kulminin mekko oli hirveaa! Ja vielä se kolmiomainen kotimekon dekoltee- osa. Siis katastrofi. Ja sitten huomasin vielä ne mustat miesmalliset tylsät kenkät sen mekon kaa! Ei se sininen farkkutakki- joka sen mekon kaa ei sopinut yhteen( jonkun toisen mekon kaa olisi sopinut) ei enää edes jaksanut järkyttää sen jälkeen enää. Karjakolta näytti. Ja tukkatyyli / kampaus ollut aina ruma. Ja silmameikki... Onhän hänellä jotain outoja mekkoja, oranssi tai vaaleanpunaisia marimekon tyylisiä nähty ennenkin niissä tiedotustilaisuuksissa päällä. Ja aina olen miettinyt- miksi sillä naisella ei oo tyylikonsulttia palkattu. Tätimäiset nauset käyttää Marimekkoa.