Johtuuko hormooneista?
Tää ei ole provo.
Vaimo kuoli vaikeaan sairauteen n.3kk sitten.
Vaikkei meillä kovin aktiivinen avioelämä ollutkaan viimeisenä parina vuotena,olen huomannut itsessäni oudon piirteen.Kivekset on kutistuneet ja nousseet ylös,kuin teini-ikäisellä,vaikka aiemmin 5-kymppisellä roikkui kun vitjakellot.Sama Peniksellä,sekin on lepotilassa aivan surkastunut.Voisko johtua surusta tai muutoksesta hormonitoiminnassa.Ei kiinnosta seksi just ollenkaan enää,ikävä on niin kova.
Kommentit (3)
Olen pahoillani menetyksestäsi, ap. Kun mieheni kuoli, minulla oli miltei yhtämittaa kuukautisvuotoa ensimmäiset pari kuukautta. Elimistö sekoaa surusta, kuten edellinenkin vastaaja totesi. Voimia sinulle!
Voimia takasin.Kiitos asiallisista kommenteista.Osanotot sun miehesi poismenon vuoksi,T.Mika
Otan osaa menetyksen johdosta. Sulla on elimistössä menossa surun myötä valtava stressitila. Stressi vaikuttaa suoraan hormonitoimintoihin. Testosteronin määrä vaikuttaa kivesten, mutta ei peniksen kokoon.
Älä murehdi tuosta turhaan. Jonain päivänä elämä taas alkaa näyttämään parempia puoliaan ja stressi väistyy. Elimistö palautuu kyllä samalla. Ja jos iän myötä hormonitasot ovat luonnostaankin matalat niin siihenkin saa hoitoa.