Ryhtyisitkö suhteeseen astrologiaan ja tarotkortteihin uskovan kumppanin kanssa?
Kommentit (15)
Joo, jos nää jutut olis vain sellaista kevyttä hupia, ei elämän keskipiste.
Ryhtyisin, koska uskon näihin itsekin. Vaikeampaa olisi olla suhteessa henkilön kanssa joka pitäsi näitä hölynpölynä.
Vierailija kirjoitti:
Ryhtyisin, koska uskon näihin itsekin. Vaikeampaa olisi olla suhteessa henkilön kanssa joka pitäsi näitä hölynpölynä.
Minä uskon myös ja nimenomaan sen takia en alkaisi suhteeseen
mies52v
En missään tapauksessa. Emme selvästikään omaisi yhteensopivia mmailmankatsomuksia, saatikka käsitystä logiikasta. En myöskään arvosta ihmisiä jotka ovat kykenemättömiä ottamaan syyllisyyden/vastuun omasta elämästään itse, vaan mielellään sysäävät sen korkeamman voiman tai kohtalon niskaan.
Vierailija kirjoitti:
En missään tapauksessa. Emme selvästikään omaisi yhteensopivia mmailmankatsomuksia, saatikka käsitystä logiikasta. En myöskään arvosta ihmisiä jotka ovat kykenemättömiä ottamaan syyllisyyden/vastuun omasta elämästään itse, vaan mielellään sysäävät sen korkeamman voiman tai kohtalon niskaan.
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että näihin "uskova" ihminen olisi kykenemätön tuntemaan syyllisyyttä tai ottamaan vastuuta omasta elämästään itse?
I dont really care. Oon ite muslimi ja tottakai toivoisin miehenkin olevan, mutta rakkaus ei katso uskontoa.
Toki, itse asiassa kriteerinä on, että kumppani on (harjoittava) okkultisti.
Jep, pidän juuri sentyyppisistä naisista. Vaikka itse en ole lainkaan kiinnostunut nuista. Mutta jotenkin naisellista se on niin naisille sopii.
Miksipä ei, jos muuten natsaa. Eipä tuo mikään ongelma ole, kunhan ei tuputa uskoaan joka välissä.
En
mies52v