Minne lähdette kesälomamatkalle?
Itseäni kiinnostaisi saaristo, jossain Turun suunnalla tai sitten pohjoiseen vaeltamaan, esim karhunkierros.
Alunperin suunnitelmissa oli Lofootit, mutta sinne ei taida piästä.
Ja Savossa itse asustelen.
Kommentit (415)
Vierailija kirjoitti:
Kreetalle heinäkuun lopulla
Rakastan Kreikkaa. Olen käynyt useammalla saarella.
Albaniaan (Durres) ihastuin pari vuotta sitten, just ennen koronaan. Tarkoitus oli lähteä vierellä olevaan Sarandeen.
No, nämä suunnitelmat muuttuivat kesän kestäväksi matkailuksi kodin ja Meilahden syöpäklinikan väliseksi. Ei siinä paljon edes maisemia näe....
Tämä homma kun takana, niin sitten lähden jonnekin. Ei väliä minne, mutta jonnekin.
Puolan Krakovaan elokuun puolenvälin paikkeilla neljäksi päiväksi meen mun äidin ja vanhimman isosiskon kanssa.
M28
Ei mihinkään sillä olemme köyhää työväkeä
Me mennään eka norjaan kiertelemään , sieltä ruotsiin yhdelle järvelle josta on vuokrattu mökki. Viikko siellä ja kalastellaan ja nautitaan. Lapset me viemme vielä linnanmäelle ja visulahteen että saavat tehdä lasten juttuja. Ensi tiistai lähetään ja 10 päivää ollaan norjas ja ruotsis.
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä, lomarahat meni auton huoltoon ja nettikaupankäynnillä vasta 50 euroa jemmassa lomaa varten. Elokuun alkuun aikaa. Kotimaan matkailua ilman muuta, mutta kuinka kauas, se ei vielä ole tiedossa
Tossa tilanteessa lomailisin kotona ja alkaisin säästää joulun viettoon. Jouluun mennessä hinnat voivat olla pilvissä, eikä viidellä kympillä saa kuin maksalaatikkoa.
Viime kesän ketju. Olisi kiva kuulla, miten matkat onnistuivat.
Kävin talvilomalla ulkomailla. Kesällä olen mieluiten Suomessa. Olen tämän kesäloman aikana matkaillut jo monessa kaupungissa ja maakunnassa. Vielä pari päivää mökkeilyä, juhannus lomaresortissa ja sitten töihin.
Ihana kesä ja loma, ja vaikka loma on pian ohi niin kesä ei ole.
Oltiin toukokuussa 2 viikkoa Espanjan rannikolla. Helsingissä käydään heinåkuussa 4 päivän reissu ja syyskuussa viikoksi manner-Kreikkaan. Kreikkaan mennään miehen kanssa kahdestaan, muut reissut perheen kanssa
Elokuun lopussa kai Lappi, syyskuussa Ranskaan. Ei muualle, ja tuossakin on kaksi matkaa liikaa. Lähden kun satuin lupaamaan.
Tuohon viereiselle luonnonsuojelualueelle :), ehkä myös vesibussilla lähisaareen saunomaan. Mahdollusesti myös Loviisaan asuntomessuille ja vanhoja taloja ihailemaan.
Olen ollut jo Budapestissa tovin, aion olla vielä toisenkin tovin. Yhteensä siis kaksi kuukautta. Ja muutakin Unkaria tulee kierrettyä.
Suosittelen.
Miksi ihmiset lähtee Suomen kesästä ulkomaille?
Vierailija kirjoitti:
Tätä itsekin mietin. Haluan nauttia Suomen kesästä ja loskakeleillä sitten lähteä harmaata pakoon ulkomaille.
Kai se sitten kun monen on "pakko" reissata niin lähdetään saman tien ulkomaille. Toki Suomessa esim. hotellien hinnat niin järkyttäviä että lisää muutaman satkun ja pääsee jo muutamaksi päiväksi ulkomaille...
Postilaatikolla ppipahda kolmesti viikossa. Täytt säästää kun on kovat ajat jotka Orpo jengeineen koventaa tästäkin.
Vierailija kirjoitti:
En saa töistä vapaata 3 vk muuten kuin kesälomalla.
Kreikkaan minäkin lähden 🙂