Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen pitää olla että löytää Tinderistä miehen?

Vierailija
06.06.2020 |

Latasin viikko sitten Tinderin. Tiedän että en ole kaunotar, mutta en mikään rumakaan kyllä, enkä ylipainoinen. Matcheja ei ole tullut kuin muutama, ja kaikki paitsi yksi ovat poistaneet minut. Olen yrittänyt aloittaa keskustelua, tuloksetta. En edes etsi mitään jumalaisia adoniksia, vaan ihan tavallisia miehiä jotka olisivat saman henkisiä, tykkäisivät ulkoilusta jne. Noita vaan tulee niin vähän vastaan, ja ovat ilmeisesti aika monien naisten mieleen --> saavat poimia parhaimmat.
Kertokaapa "tavisnaiset," oletteko muka onnistuneet löytämään tuolta seuraa? Eihän tällainen tavanomainen näytä pärjäävän niiden kaunottarien joukossa siellä ollenkaan. Tämä oli muutenkin ainoa oljenkorteni löytää ketään, kun IRL ei ole napannut.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä juurikin sellainen reilu parikymppinen, hyväkroppainen ja aika kaunis nainen ja minulle tuli tinderissä tuhansia tykkäyksiä jo viikonlopussa yhdellä kuvalla ilman kuvausta. Kävin treffeillä joidenkin tavismiesten kanssa, ihan perusliikunnallisten amisten, joilla oli ihan ok jutut. Sen vaan olin havaitsevinani lopulta, että tinder-tavis-miehillä on kova unelmaprisenssanaisen kaipuu, vähempi ei kiinnostakaan. Vähän aikaa voivat mennä ruusunpunaiset lasit silmillä ja "juttu" tuntuu täysin oikealta. Ensimmäisen epäselvyyden jälkeen miehen aktiivisuus tinderissä ja somessa lisääntyy jos jotain parempaa sittenkin olisi, pälyillään, yrittävät pitää "juttua" vähän pausella. Tinder on aika huono keksintö loppujen lopuksi, ihan paskaa.

Huomannut saman. Heti kun tulee jotain epäselvyyksiä mitkä normaalissa suhteessa yhdessä selvitettäisiin, äijä vetäytyykin koko hommasta. Kun suhde ei enää olekaan täydellinen ja mies huomaa, että sen toimimiseen pitäisi nähdä vähän vaivaa, alkaa uuden täydellisen etsintä. Sehän se on se helpoin reitti.

Vierailija
42/59 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla matcheja yli 30. Olen saanut yhden moi-viestin, yhden hei-viestin ja yhden miten menee-viestin (varatulta mieheltä). Olen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, olen tavallinen nainen, normaalipainoinen, ikää alle 30 ja mätsejä 100+ kuukaudessa.

Et todellakaan ole tavallinen, jos saat noin paljon matsejä miesten kanssa. Olet myös nuori. Kun ikä alkaa kolmella niin tajuat, että et saa enää mätsejä millään.

Vierailija
44/59 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Tinder sopii paremmin toisella kierroksella oleville? Oon löytänyt sieltä helposti seuraa seksi- ja kevytsuhteisiin. M40

Vierailija
45/59 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on panosovellus. Eli reikä riittää.

Aloittajakin on taas swaippaillut ne kaikki komeimmat, oman tasonsa yläpuolella olevat miehet. 

Näinhän se on. Youtubessa yks jätkä testasi laittamalla rullatuolissa olevan kehitysvammaisen naisen kuvat tinderiin. Mätchejä tuli satoja. Heti samalle illalle olisi löytynyt halukas komea mies treffeille.

Ja ap kehtaa väittää että "ei tullut kuin muutamia" mätchejä. Joko ap on trolli tai sitten se vetää vain top 0.1% miehet oikealle.

Amerikka ja Suomi ovat kaksi täysin erilaista markkinaa. Amerikkalaiset ovat sosiaalisia, miehet aktiivisia ja määrää on vaan niin paljon enemmän. Ei muuten varmasti tule Suomessa helposti matsejä pyörätuolissa oleville. Jokainen vammainen nainen voi kompata tätä.

Vierailija
46/59 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, olen tavallinen nainen, normaalipainoinen, ikää alle 30 ja mätsejä 100+ kuukaudessa.

Et todellakaan ole tavallinen, jos saat noin paljon matsejä miesten kanssa. Olet myös nuori. Kun ikä alkaa kolmella niin tajuat, että et saa enää mätsejä millään.

Monihan ei saa niin paljoa mätsejä ihan vain siksi, ettei ole niin montaa miestä jolle haluaisi antaa sydämen. Itse en löytänyt tinderistä lähellekään sataa kiinnostavaa, joten luonnollisesti mätsejäkään ei voinut niin paljoa tulla. Jos jakaa tykkäyksiä reilulla kädellä niin toki mätsien määräkin todennäköisesti kasvaa.

Vierailija
47/59 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hyvin tehdyt profiilit on niitä top 10 miehiä. Jos annat sydäntä harvoin, niin sitten tulee myös vähän mätsejä. Kokeile vaikka olla vähemmän kriittinen ja anna sydäntä mahdollisimman monelle, niin voi mätsejä ja juttukavereita alkaa löytymään. Aina voi jutella vaikka ei tulisi halua tavata.

Mä olen löytänyt Tinderistä muutamia todella mahtavia kavereita hyvillä eduilla. Olen itse hieman erikoinen persoona, niin ollut hienoa tavata samankaltaisia miehiä. Parisuhdetta etsin edelleen, mutta ainakin on hyvää seuraa sitä odotellessa.

Vierailija
48/59 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen ja hyvä perse.

Vierailija
49/59 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla kilpailu miehistä on armotonta. Ihan mahdotonta löytää ketään.

Vierailija
50/59 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso joskus jonkun miehen puhelimesta, millaisia naisten profiileja siellä tulee vastaan. Tuon tehtyäni en liittynyt tinderiin, ei mitään mahdollisuuksia, kun ulkonäkö ratkaisee. Kuvista voi valita edustavimmat ja muokatakin niitä.

Vierailija
51/59 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso joskus jonkun miehen puhelimesta, millaisia naisten profiileja siellä tulee vastaan. Tuon tehtyäni en liittynyt tinderiin, ei mitään mahdollisuuksia, kun ulkonäkö ratkaisee. Kuvista voi valita edustavimmat ja muokatakin niitä.

En ole koskaan katsonut millaisia naisten profiilit ovat mutta voisin kuvitella, että yleinen taso on niissä pikkasen korkeempi kuin miehillä...

Vierailija
52/59 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupunkiseudulla kilpailu miehistä on armotonta. Ihan mahdotonta löytää ketään.

Tästäkö johtuu, että eronneen, mutta hyväkuntoisen ja korkeakoulutetun nelikymppisen miehen on niin helppo saada naisia Tinderissä PK-seudulla? Olen ollut ihan ihmeissäni eron jälkeen, kun saa jopa valikoida naisia.

Vierailija
53/59 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kerää mätsejä, vaan tykkään vain niistä jotka haluan myös tavata, eli ihan normaaleja ja suunnilleen ikäisiäni naisia.

Keskityn yhteen ihmiseen kerrallaan, enkä juokse treffeillä. Pistän suht nopeasti aloitusviestin ja kaikki ovat vastanneet takaisin. Jokaisen matchin kanssa olen käynyt treffeillä, ja tinderistä on pelkästään hyviä kokemuksia, vaikkei sitä elämäni naista olekaan vielä kohdalle sattunut.

Luulen että monelle Tinder on vaan peli, jossa käteen jää lopuksi vain "musta pekka". Mutta jos toimit ihmillisesti ja toiset huomioiden, niin lopputulos voi olla useassa tapauksessa huomattavasti parempi.

Vierailija
54/59 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kerää mätsejä, vaan tykkään vain niistä jotka haluan myös tavata, eli ihan normaaleja ja suunnilleen ikäisiäni naisia.

Keskityn yhteen ihmiseen kerrallaan, enkä juokse treffeillä. Pistän suht nopeasti aloitusviestin ja kaikki ovat vastanneet takaisin. Jokaisen matchin kanssa olen käynyt treffeillä, ja tinderistä on pelkästään hyviä kokemuksia, vaikkei sitä elämäni naista olekaan vielä kohdalle sattunut.

Luulen että monelle Tinder on vaan peli, jossa käteen jää lopuksi vain "musta pekka". Mutta jos toimit ihmillisesti ja toiset huomioiden, niin lopputulos voi olla useassa tapauksessa huomattavasti parempi.

Täällä sama strategia, mutta vain noin puolet naisista vastaa aloitusviestiin. Tarvitsen keskimäärin noin 10-20 matchia, että alkaa jonkinlainen seurustelusuhde. Niin moni nainen ”huijaa” profiilissaan, että suuri osia yrityksistä katkeaa ekoilla treffeillä.

Vierailija
55/59 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai naisetko täällä leikkii, että on vaikeaa deittimarkkinoilla? LOL

ette te tiedä mistään mitään

Vierailija
56/59 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä juurikin sellainen reilu parikymppinen, hyväkroppainen ja aika kaunis nainen ja minulle tuli tinderissä tuhansia tykkäyksiä jo viikonlopussa yhdellä kuvalla ilman kuvausta. Kävin treffeillä joidenkin tavismiesten kanssa, ihan perusliikunnallisten amisten, joilla oli ihan ok jutut. Sen vaan olin havaitsevinani lopulta, että tinder-tavis-miehillä on kova unelmaprisenssanaisen kaipuu, vähempi ei kiinnostakaan. Vähän aikaa voivat mennä ruusunpunaiset lasit silmillä ja "juttu" tuntuu täysin oikealta. Ensimmäisen epäselvyyden jälkeen miehen aktiivisuus tinderissä ja somessa lisääntyy jos jotain parempaa sittenkin olisi, pälyillään, yrittävät pitää "juttua" vähän pausella. Tinder on aika huono keksintö loppujen lopuksi, ihan paskaa.

Huomannut saman. Heti kun tulee jotain epäselvyyksiä mitkä normaalissa suhteessa yhdessä selvitettäisiin, äijä vetäytyykin koko hommasta. Kun suhde ei enää olekaan täydellinen ja mies huomaa, että sen toimimiseen pitäisi nähdä vähän vaivaa, alkaa uuden täydellisen etsintä. Sehän se on se helpoin reitti.

Haa, just tämä sama käytös mulla tullu vastaan. Kaikki kolme tapailujuttua päättyny johonkin naurettavaan riitaan/erimielisyyteen eikä miehillä oo ollu mitään intressejä välejä korjata. Et uuden tyypin hakua vaan samantien. Ensin ollaan muka niin tykästyneitä ja vakavissaan, mutta kun eka kupru tulee niin se oli siinä. En mä sano mikään järin helppo olevani, mutta en mä ala matelemaankaan ja olemaan joku jookylläihankaikkisopii-tyyppi kenellekään, kun on vaan vaatimuksia, mutta ite ei mietitä yhtään sitä omaa antia toiselle. Mitään ei haluta panostaa suhteeseen, koska uuden kontaktin saa samantien, kun ei ookaan pelkkää kivaa hengailua kaikilla eduilla. Oon aivan kypsä näihin tindermiehiin ja ite poistuin koko paikasta lopullisesti. Ehkä huonoin juttu ikinä mulle. No jos illaksi panoo haluan ni tiedän mihin mennä :D

Vierailija
57/59 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pelkää "Tinder Pekkaa"  :)

Vierailija
58/59 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka suhde oli huono ja pysyin siinä liian kauan. Sen jälkeen olen jättänyt hyvinkin herkästi. Tuntuu, että naisena mun pitäisi ainoana osapuolena pyytää anteeksi ja setviä riita. Miksi näkisin vaivaa... Tinderistä ei kyllä löytynyt sopivaa seuraa. Lapsettomia luonnosta, kalastuksesta ja matkailusta kiinnostuneita ei ollut. Pleikka ja sali sekä "kulttuuri" (leffat ja keikat) oli miesten yleisimmät harrastukset. N38

Vierailija
59/59 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up