Millainen pitää olla että löytää Tinderistä miehen?
Latasin viikko sitten Tinderin. Tiedän että en ole kaunotar, mutta en mikään rumakaan kyllä, enkä ylipainoinen. Matcheja ei ole tullut kuin muutama, ja kaikki paitsi yksi ovat poistaneet minut. Olen yrittänyt aloittaa keskustelua, tuloksetta. En edes etsi mitään jumalaisia adoniksia, vaan ihan tavallisia miehiä jotka olisivat saman henkisiä, tykkäisivät ulkoilusta jne. Noita vaan tulee niin vähän vastaan, ja ovat ilmeisesti aika monien naisten mieleen --> saavat poimia parhaimmat.
Kertokaapa "tavisnaiset," oletteko muka onnistuneet löytämään tuolta seuraa? Eihän tällainen tavanomainen näytä pärjäävän niiden kaunottarien joukossa siellä ollenkaan. Tämä oli muutenkin ainoa oljenkorteni löytää ketään, kun IRL ei ole napannut.
Kommentit (59)
Viinistä ja matkustelusta pitävä 18-25 vuotias blondi ja lihaksikas nainen.
Ulkonäkö edellähän siellä useimmat menee. Kuviin kannattaa panostaa, miehet itse korostavat olevansa visuaalisia. Tuo esille hyvät puolesi, älä ole turhan vaatimaton, mutta älä huijaakaan. Tekstissä kerro, mikä tekee sinusta sinut.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen mielestäni tosi tavallinen ja sain kyllä mukavasti osumia, mutta tuo sovellus ei itselleni sopinut ihan jo siitä syystä, että vei akkua puhelimestani niin paljon. Itse tykkään Happy Pancake-deittipalvelusta.
Miten paljon Happy Pancakella on käyttäjiä? Olen jotenkin olettanut että ei olis kovin yleinen sovellus ainakaan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Viinistä ja matkustelusta pitävä 18-25 vuotias blondi ja lihaksikas nainen.
Kumma kun olen monen kaverimiehen kuullut valittavan että kun kaikki naiset vaan tykkää viinistä ja matkustamisesta. Mutta sitten kun minä (ap) en em. asioista tykkää ja harrastan jotain muuta, kuten kielten opiskelua, niin ei sekään passaa.
Onko se vaan myytti, että jos omaat naisen kromosomiston niin saat mätsejä joka ikiseltä? Nimittäin minähän en todellakaan saa. Yhden yhtä viestiä en ole saanut, saatika vastausta viestiin.
Sen verran olen palstaa seurannut, että osaan antaa toimivat vastaukset:
1. Laihduta.
2. Laske rimaa
Noilla lohkeaa taatusti.
Vaikeaa se on. Seksiä sieltä toki saa mutta jos etsii vakavampaa niin ihan tuurilla mennään. Lisäksi niillä hyvillä miehillä on siellä paljon vientiä.
Kyllähän siellä mätsejä tuli vaikka kuinka paljon muttaei aitoa synkkausta kenenkään kanssa. Joidenkin kanssa juttu luisti niin hyvin että treffattiin, mutta livenä yleisin reaktio oli omalta puoleltani heti jyrkkä ei. Tosi pitkälle kiinni tuurista sattuuko just oikeanlainen tyyppi omalle kohdalle. Itse en sovelluksesta erityisemmin tykännyt joten päädyin luovuttamaan nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran olen palstaa seurannut, että osaan antaa toimivat vastaukset:
1. Laihduta.
2. Laske rimaa
Noilla lohkeaa taatusti.
1. Olen normaalipainoinen
2. Kuten sanoin, etsin tavismiehiä, en adoniksia. Toki mulla on tietynlainen miesmaku, pitkä tukka miellyttää enemmän kuin normaali tai kalju, ja niille tulee herkemmin annettua sydäntä. Miehen naamalla, pituudella, lihaksilla tms ei ole edes paljoa väliä, jos huomaa että mies kuitenkin huolehtii itsestään, esimerkiksi urheilee.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa se on. Seksiä sieltä toki saa mutta jos etsii vakavampaa niin ihan tuurilla mennään. Lisäksi niillä hyvillä miehillä on siellä paljon vientiä.
Huoh, alkaa epätoivo iskemään jo. Olen naisvaltaisessa työpaikassa ja harrastuksenikin ovat naisvaltaisia. Kaveriporukoista ei toivoakaan löytää ketään. Olen käynyt baareissa useasti, ei enää ikinä. Liikun ihmisten ilmoilla paljon - ja siltikään ei ketään.
Tinder oli vihoviimeinen vaihtoehtoni kolmen vuoden yrittämisen jälkeen, eikä sekään taida toimia.
Tinder on panosovellus. Eli reikä riittää.
Aloittajakin on taas swaippaillut ne kaikki komeimmat, oman tasonsa yläpuolella olevat miehet.
Mitä olen itse huomannut, niin Tinderin tyypit ovat myös Happypancaken jäseniä.
Itse en saa edes matcheja Tinderissä. Olen hoikka ja pitkähiuksinen. Tinder on nirsojen miesten paikka. En viitsinyt enää käyttää ko. sovellusta. Ei siellä ole edes kuin se osa miehistä jotka ei etsi parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Itse en saa edes matcheja Tinderissä. Olen hoikka ja pitkähiuksinen. Tinder on nirsojen miesten paikka. En viitsinyt enää käyttää ko. sovellusta. Ei siellä ole edes kuin se osa miehistä jotka ei etsi parisuhdetta.
Jos olet vähään googlettanut niin tiedät kyllä, ettei tuo ole totta. Tinderissä on suuri miesten armeija, ja ainoastaan 11% saa viestejä naisilta. Koska naisten huomio keskittyy hyvin pienelle miesten vähemmistölle, tulevat nämä huomion keräävät miehet (syystäkin) nirsoiksi.
Kun olin itse Tinderissä, sain ehkä 0-1 "mätsiä" viikossa. Jokaisen, joka vaikutti edes suunnilleen ei-läskiltä ja alle 45-vuotiaalta, halusin tavata kahvilatreffien merkeissä. Koska jos ei muuta niin ainakin saa käydä uuden ihmisen kanssa keskustelua livenä. Ehkä 50% näistä kahvilaistunnoista meni niin, että minua kohdeltiin tavalla tai toisella törkeästi (osaatte kyllä kuvitella).
En valita, koska oma etsintäni on jo ohi. Kuitenkin naisten puheet siitä, ettei miehiä muka löydy Tinderistä, eivät yksinkertaisesti ole totta tai jos ovat, ne johtuvat naisten omista valinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän sitä sitten voisi löytää? Ikääkin on itsellä jo 25 vuotta. Ei auta fraasi että mene ihmisten ilmoille, kun sen olen jo tehnyt - ei toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet vähään googlettanut niin tiedät kyllä, ettei tuo ole totta. Tinderissä on suuri miesten armeija, ja ainoastaan 11% saa viestejä naisilta. Koska naisten huomio keskittyy hyvin pienelle miesten vähemmistölle, tulevat nämä huomion keräävät miehet (syystäkin) nirsoiksi.
Kun olin itse Tinderissä, sain ehkä 0-1 "mätsiä" viikossa. Jokaisen, joka vaikutti edes suunnilleen ei-läskiltä ja alle 45-vuotiaalta, halusin tavata kahvilatreffien merkeissä. Koska jos ei muuta niin ainakin saa käydä uuden ihmisen kanssa keskustelua livenä. Ehkä 50% näistä kahvilaistunnoista meni niin, että minua kohdeltiin tavalla tai toisella törkeästi (osaatte kyllä kuvitella).
En valita, koska oma etsintäni on jo ohi. Kuitenkin naisten puheet siitä, ettei miehiä muka löydy Tinderistä, eivät yksinkertaisesti ole totta tai jos ovat, ne johtuvat naisten omista valinnoista.
No, minä (ap) en saa. Oletin että minulla olisi ollut jotain tarjottavaakin miehille, vaikka ulkonäkö ei ole parhaasta päästä. Olen kuitenkin juuri pitkätukkainen, blondi luonnostaan, urheilullinen ja sellainen maanläheinen. Oletin että tällainen tavallinen nainen jonka päässä liikkuu muutakin kuin viini ja matkustus, kelpaisi hyvin, mutta ei näköjään.
Ei enää harmainta aavistusta mistä niitä miehiä etsiä, vaikka kovasti haluaisin vielä joskus parisuhteen ja perheen.
Mitä ihmettä, olen tavallinen nainen, normaalipainoinen, ikää alle 30 ja mätsejä 100+ kuukaudessa.
On kesä. Ihmiset liikkuu ulkona. Mene puistoon kaverin kanssa jo tänä iltana ja tee tuttavuutta joidenkin kiinnostavan oloisten tyyppien kanssa.
Ei se sen vaikeampaa ole. Muista turvaväli.
No ei sieltä ap tahdo löytää tavallinen mieskään. Mulla on ihan vastaava tilanne matchien suhteen.
M37
Mä olen mielestäni tosi tavallinen ja sain kyllä mukavasti osumia, mutta tuo sovellus ei itselleni sopinut ihan jo siitä syystä, että vei akkua puhelimestani niin paljon. Itse tykkään Happy Pancake-deittipalvelusta.