Millainen pitää olla että löytää Tinderistä miehen?
Latasin viikko sitten Tinderin. Tiedän että en ole kaunotar, mutta en mikään rumakaan kyllä, enkä ylipainoinen. Matcheja ei ole tullut kuin muutama, ja kaikki paitsi yksi ovat poistaneet minut. Olen yrittänyt aloittaa keskustelua, tuloksetta. En edes etsi mitään jumalaisia adoniksia, vaan ihan tavallisia miehiä jotka olisivat saman henkisiä, tykkäisivät ulkoilusta jne. Noita vaan tulee niin vähän vastaan, ja ovat ilmeisesti aika monien naisten mieleen --> saavat poimia parhaimmat.
Kertokaapa "tavisnaiset," oletteko muka onnistuneet löytämään tuolta seuraa? Eihän tällainen tavanomainen näytä pärjäävän niiden kaunottarien joukossa siellä ollenkaan. Tämä oli muutenkin ainoa oljenkorteni löytää ketään, kun IRL ei ole napannut.
Kommentit (59)
Niin kuinka kauan olet Tinderiä käyttänyt, miten laajalla alueella on haku, ja millä numerolla ikäsi alkaa?
Ohjeet täydellisen geneeriseen Tinder-ketjuun:
1) lataa Tinder
2) vedä oikealle sata komeinta miestä
3) ihmettele kun matchit poistavat sinut eikä keskustelut jatku paria kommenttia kauempaa, paitsi sen yhden panomiehen kanssa joka pani sinua ekana iltana ja ghostasi sen jälkeen
4) kirjoita threadi
M/40
Itse en edes kehtaa tinderiin mennä. Pelkään sen vaikutusta itsetuntooni jos ei tule matcheja. Olen ihan tavallinen mies. Kai parempi elää tiedottomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa se on. Seksiä sieltä toki saa mutta jos etsii vakavampaa niin ihan tuurilla mennään. Lisäksi niillä hyvillä miehillä on siellä paljon vientiä.
Huoh, alkaa epätoivo iskemään jo. Olen naisvaltaisessa työpaikassa ja harrastuksenikin ovat naisvaltaisia. Kaveriporukoista ei toivoakaan löytää ketään. Olen käynyt baareissa useasti, ei enää ikinä. Liikun ihmisten ilmoilla paljon - ja siltikään ei ketään.
Tinder oli vihoviimeinen vaihtoehtoni kolmen vuoden yrittämisen jälkeen, eikä sekään taida toimia.
Ala lesboksi. Naisista 90% on bi. Eli unlockkaat vaan sinun bi puolesi
Joskus ku mul oli enemmän meikkiä enkä ollut mitenkään "syvällinen", niin painoin "kyllä" kaikille koska ajattelin et helpompi niin yms. Tuli aika monet juttelee ja etenki kehu tosi paljon kauniiks.
Sit menin sinne uudestaan ku olin ns. sivistyneempi, vähemmän meikkiä ja rajasin aika tarkasti ne että kenelle painan OK, niin tuli joo jonkin verran matcheja, mutta ehkä 5% niistä tuli puhumaan mulle?!?! :'DDD
päätelmä :
Miehet tykkää idiooteista naisista joiden päässä ei liiku mikään :'D
Ap täällä, vedin vasemmalle kaikki joilla luki vaan että 200 cm tai ei mitään. Oletan että nämä ovat niitä panomiehiä? Niitä ei todellakaan ole hakusessa.
Toiveissa olisi, että miehellä olisi kunnon esittely itsestään, millainen luonne on, ym.
Ehkä kuitenkin olet vähän nirso jos et saa matcheja? Itse “syyllistyn” siihen myös, mutta kyllä minä ihan päivittäin saan osumia useitakin, jos vaan viitsin itse svaippailla. Ja olen herranjestas eronnut äiti-ihminen.
Suurin osa miehistä ei aloita keskusteluja. Itse teen aloitteita PALJON. Suurimmasta osasta selviää jo ekojen lauseiden perusteella että joko miestä ei oikeasti kiinnosta, tai sitten itseäni ei kiinnostakkaan kun näen mitä/miten mies vastaa.
Alussa sitä on vähän hellämielisempi. Nyt kuukauden jälkeen on itsekkin jo kyynistynyt. Jos mies vastaa hitaasti, laiskasti tai vaikuttaa tampiolta niin poistoon vaan samantien. Moni on siellä vaan katselemassa = tuhlaamassa sun aikaa. Tee itsellesi selväksi mitä haet, kirjoita se myös profiiliin (älä kuitenkaan hyökkäävästi) ja pidä siitä kiinni. Ja tee välillä muutakin kuin selaa tinderiä, niin et kyynisty/kyllästy liikaa lapioidessasi sitä p*skaa läpi. Kyllä sieltä tuurilla voi jonkun löytää ja yksi hyvä riittää. :)
Vierailija kirjoitti:
Tinder on panosovellus. Eli reikä riittää.
Aloittajakin on taas swaippaillut ne kaikki komeimmat, oman tasonsa yläpuolella olevat miehet.
Näinhän se on. Youtubessa yks jätkä testasi laittamalla rullatuolissa olevan kehitysvammaisen naisen kuvat tinderiin. Mätchejä tuli satoja. Heti samalle illalle olisi löytynyt halukas komea mies treffeille.
Ja ap kehtaa väittää että "ei tullut kuin muutamia" mätchejä. Joko ap on trolli tai sitten se vetää vain top 0.1% miehet oikealle.
Vierailija kirjoitti:
No mä oon taas kuullu, että jotkut tavisnaiset löytää sieltä paljon seuraa, ja rumemmatkin , kun taas itse kaunis tietääkseni?? ja ei kovin moni tuu puhumaan tms? et mistäköhän seki sit johtuu.. :D et ei pidä kyl paikkaansa että kauniit sais sieltä seuraa:D
Kyllä ne saa.
Jokainen joka väittää päinvastaista voi laittaa videon kokemuksistaan youtubeen. Siellä kun on jo liuta videoita jotka todistavat päinvastaista.
En vedä käsittääkseni top 0.1 % miehistä oikealle, vaan sellaisia asiallisia, joilla on kunnon esittelyteksti ja kuvat. Ei mitään röökiä huulessa ja kaljapulloja, ja vähintään on edes kävelyä tai muuta harrastettava. Vai onko ne sellaiset itsestään/kunnostaan huolehtivat miehet sitten juuri niitä top-miehiä?
Missä asut, Ap?
Itse käytin tinderiä Helsingissä kun olin 24-25v. Matcheja ei tullut paljon, mutta en itsekään painanut sydäntä kuin muutamille. Näistä suurimmasta osasta tuli match, kaikista sentään ei. Etsin vain ns. samanhenkisen oloisia. Itse olen kai ihan perusnätti, en mikään kaunotar ja saatan joidenkin mielestä olla rumakin. Hoikka ja nuori olin. Profiilitekstissä taisi lukea suunnilleen että tykkään kissoista.
Kävin muutamilla hyvillä treffeillä, muutamilla neutraaleilla, ja pari huonoakin oli. Alle 10 treffikumppania reilun vuoden aikana. Yhdet superhyvät treffit oli myös, jäivät viimeisiksi koska aloimme seurustella ja useampi vuosi onkin tässä jo mennyt yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Missä asut, Ap?
Itse käytin tinderiä Helsingissä kun olin 24-25v. Matcheja ei tullut paljon, mutta en itsekään painanut sydäntä kuin muutamille. Näistä suurimmasta osasta tuli match, kaikista sentään ei. Etsin vain ns. samanhenkisen oloisia. Itse olen kai ihan perusnätti, en mikään kaunotar ja saatan joidenkin mielestä olla rumakin. Hoikka ja nuori olin. Profiilitekstissä taisi lukea suunnilleen että tykkään kissoista.
Kävin muutamilla hyvillä treffeillä, muutamilla neutraaleilla, ja pari huonoakin oli. Alle 10 treffikumppania reilun vuoden aikana. Yhdet superhyvät treffit oli myös, jäivät viimeisiksi koska aloimme seurustella ja useampi vuosi onkin tässä jo mennyt yhdessä.
Helsingistä minäkin, ja tosiaan samanhenkisiä etsin. Hiukka toki harmittaa kun ihan tosissaan joutuu seulomaan, että niitä samanhenkisiä löytyisi, ja siltikään ei välttämättä tule matchia. Eikös ole jopa jokin raja, että kun on tarpeeksi kauan swaippaillut niin joutuu odottamaan 12 tuntia ennen kuin pystyy taas?
Vierailija kirjoitti:
En vedä käsittääkseni top 0.1 % miehistä oikealle, vaan sellaisia asiallisia, joilla on kunnon esittelyteksti ja kuvat. Ei mitään röökiä huulessa ja kaljapulloja, ja vähintään on edes kävelyä tai muuta harrastettava. Vai onko ne sellaiset itsestään/kunnostaan huolehtivat miehet sitten juuri niitä top-miehiä?
Toi asiallinen on aika kova vaatimus, niitä kun ei ihan liikaa Tinderissä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muualla päin Suomea sama juttu? Eikä jos tää on maksimi mitä tästä maasta irtoo. Alkaa jo itkettää..
Monet tuntuvat edelleen uskovan siihen miesten "visuaalisuuteen", eivätkä kirjoita profiiliinsa mitään. Tällaisia on n. 2/3 vastaantulevista profiileista, ja itse heitän ne suoraan vasemmalle.
Jos kaikki kiinnostuksen kohteet ja valokuvat ovat urheilullisia, ei tällaisena hyötyliikkujana ja viikonloppupyöräilijänä ole paljon yhteistä.
Oman pituutensa ilmoittavat naiset menevät lähes poikkeuksetta hylkyyn, samoin kuin tietysti kaikki, jotka ilmoittavat hakevansa minua pidempää miestä.
Perhettä haluavat, tai useampia kokoaikaisia lapsia jo hankkineet eivät minua valitettavasti kiinnosta.
Lopputuloksena on, että oikealle menee ehkä n. 1/50 naisista, eikä mätsejä luonnollisestikaan tule. Itse kuitenkin koen itseni tavalliseksi mieheksi, eikä nuo karsintakriteeritkään ole mitenkään kohtuuttomia, tai sellaisia että niistä kannattaisi alkaa rimaa laskemaan.
M40
Vierailija kirjoitti:
Monet tuntuvat edelleen uskovan siihen miesten "visuaalisuuteen", eivätkä kirjoita profiiliinsa mitään. Tällaisia on n. 2/3 vastaantulevista profiileista, ja itse heitän ne suoraan vasemmalle.
Jos kaikki kiinnostuksen kohteet ja valokuvat ovat urheilullisia, ei tällaisena hyötyliikkujana ja viikonloppupyöräilijänä ole paljon yhteistä.
Oman pituutensa ilmoittavat naiset menevät lähes poikkeuksetta hylkyyn, samoin kuin tietysti kaikki, jotka ilmoittavat hakevansa minua pidempää miestä.
Perhettä haluavat, tai useampia kokoaikaisia lapsia jo hankkineet eivät minua valitettavasti kiinnosta.
Lopputuloksena on, että oikealle menee ehkä n. 1/50 naisista, eikä mätsejä luonnollisestikaan tule. Itse kuitenkin koen itseni tavalliseksi mieheksi, eikä nuo karsintakriteeritkään ole mitenkään kohtuuttomia, tai sellaisia että niistä kannattaisi alkaa rimaa laskemaan.
M40
Veloja on arvioitu olevan Suomessa n.15%. Kerta naisillakin on vaikeuksia löytää ehta vela mies niin miten sitten miehillä? Joten samassa veneessä kuule ollaan.
Olen kyllä juurikin sellainen reilu parikymppinen, hyväkroppainen ja aika kaunis nainen ja minulle tuli tinderissä tuhansia tykkäyksiä jo viikonlopussa yhdellä kuvalla ilman kuvausta. Kävin treffeillä joidenkin tavismiesten kanssa, ihan perusliikunnallisten amisten, joilla oli ihan ok jutut. Sen vaan olin havaitsevinani lopulta, että tinder-tavis-miehillä on kova unelmaprisenssanaisen kaipuu, vähempi ei kiinnostakaan. Vähän aikaa voivat mennä ruusunpunaiset lasit silmillä ja "juttu" tuntuu täysin oikealta. Ensimmäisen epäselvyyden jälkeen miehen aktiivisuus tinderissä ja somessa lisääntyy jos jotain parempaa sittenkin olisi, pälyillään, yrittävät pitää "juttua" vähän pausella. Tinder on aika huono keksintö loppujen lopuksi, ihan paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä juurikin sellainen reilu parikymppinen, hyväkroppainen ja aika kaunis nainen ja minulle tuli tinderissä tuhansia tykkäyksiä jo viikonlopussa yhdellä kuvalla ilman kuvausta. Kävin treffeillä joidenkin tavismiesten kanssa, ihan perusliikunnallisten amisten, joilla oli ihan ok jutut. Sen vaan olin havaitsevinani lopulta, että tinder-tavis-miehillä on kova unelmaprisenssanaisen kaipuu, vähempi ei kiinnostakaan. Vähän aikaa voivat mennä ruusunpunaiset lasit silmillä ja "juttu" tuntuu täysin oikealta. Ensimmäisen epäselvyyden jälkeen miehen aktiivisuus tinderissä ja somessa lisääntyy jos jotain parempaa sittenkin olisi, pälyillään, yrittävät pitää "juttua" vähän pausella. Tinder on aika huono keksintö loppujen lopuksi, ihan paskaa.
Noilla onkin päällä älytön demialismi. Halutaan kieltää tosiasiat eikä myönnetä mitä todellisuudessa haluttaisiin, koska tämä vaatisi ajallisen uhrauksen lisäksi rahaa. Eihän se käy! Taviskin haluaa nopeat treffit jonka jälkeen voidaan prinsessat tumpata mäkeen. Siitä jaksetaan pauhaa miksei tää nyt niin vaan onnistukaan arvonsa tietävien naisten kohdalla.
No mä oon taas kuullu, että jotkut tavisnaiset löytää sieltä paljon seuraa, ja rumemmatkin , kun taas itse kaunis tietääkseni?? ja ei kovin moni tuu puhumaan tms? et mistäköhän seki sit johtuu.. :D et ei pidä kyl paikkaansa että kauniit sais sieltä seuraa:D