Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini on todennäköisesti aseksuaali

Vierailija
06.06.2020 |

Äitini "seurusteli" ensimmäisen kerran yli 30v. Hän sanoi, että suhde ei ollut niin vakava ja hän tapasi miestä vain kaveriporukassa. Hänen toinen suhteensa oli isäni kanssa yli 40v. Se oli todennäköisesti vain lapsien hankkimista varten, he esimerkiksi nukkuvat eri huoneissa.

Äitini tuntuu olevan muutenkin jotenkin lapsen tasolla. Hän ei ymmärrä miksi kavereistani suurempi osa on naisia kuin miehiä ja miksi en pyydä opiskelukavereitani asunnolleni viettämään aikaa. Hänen mielestään olisi normaalia, että seurusteluva 24v nainen pyytäisi miespuolisia opiskelukavereitaan asunnolleen vain kaverimielessä. Tapailin kerrn yhtä miestä, josta kerroin äidilleni. Sanoin sitten, että lopetin tapailun koska hän löysi toisen naisen. Äitini sanoi, että ei ymmärrä miksi sen takia pitää lopettaa.

Veljelläni on vähän sama juttu. Hän on 23v ei ole koskaan seurustellut ja sanoo, ettei koe mitään tarvetta siihen. Sanoo, että häntä ärsyttää kun kaikille muille miehille naiset oavt joku maailman tärkein asia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei

Vierailija
2/5 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin mielestä on normaalia, että seurusteluva 24v nainen pyytäisi miespuolisia opiskelukavereitaan asunnolleen vain kaverimielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin kuvailusta itseni. Olen miespuolinen a-seksuaali ja olen joutunut usein törmäyskurssille kun olen halunnut ystävyyttä naisten kanssa. Ilmeisesti nykyään aina ensimmäisenä oletuksena on se parisuhteen hakeminen tai vähintään seksiseura. Olen joskus maininnut olevani a-seksuaali mutta eivät ne sitä usko taikka ymmärrä jos kerran viihdyn mm. ravintoloissa juttelemassa naisten kanssa.

Vierailija
4/5 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä munkin mielestä on normaalia, että seurusteluva 24v nainen pyytäisi miespuolisia opiskelukavereitaan asunnolleen vain kaverimielessä.

Aivan, koska munkitkin elävät selibaatissa!

Vierailija
5/5 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niimpä! Esim. seurustelevalla lesbollako ei saisi olla muita kuin miespuoleisia kavereita kylässä, jos kumppani tai joku kolmas osapuoli ei ole paikalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä