Missä kohtaan lakia lukee ettei ihminen saisi asua
Yksin? Se ettei joku halua lemmikkiä,lasta tai miestä ei tarkoita että ihmisessä olisi jotain vikaa. Niin ja edelleen. Osoittakaa laista kohta jossa mainitaan pakkoavioliitosta.
Kommentit (16)
Oho, olenko minä toiminut lainvastaisesti viimeiset 40 vuotta?
Raamatussa sanotaan ettei ihmisen ole hyvä olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Lähde? Kirja? Luku? Jae?
Suomen laista ei toivottavasti sellaista kohtaa löydy (ainakaan enää), muista maista en varmaksi osaa sanoa mitään.
Oman käden oikeuteen verrattavat ja viidakon lait joissa vahvin (lue öykkäröivin) sanelee ja kontroloi ovat täynnä noita olet viallinen jos et miellytä minua -lakeja.
Suomen lainsäädäntö ei kiellä yksinasumista. Mistä moisen ajatuksen sait päähäsi?
Löytyy laki kokoelma asumisesta,lue ite
Saa asua, ja etenkin, kun ei elä muiden rahoilla, on ihmisellä täysi vapaus. Muiden rahoilla elelijät voisi majoittaa jonnekin asuntolaa, missä olisi makuulaveri.
Saat kuritushuonetta yksinasumisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde? Kirja? Luku? Jae?
Enpä muista, mutta siinä alussa kun Aatami tehtiin ja piti tehdä sitten kaveriksi kehittyneempi versio.
Sitten on täysihoito ilman vuokraa ja lääkäriin pääsee heti,sekä päivärahaa
Ei varmasti noin sanota. Ei varmasti sanota niinkään, että valtio maksaa kaikille yksinasumisen heidän valitsemallaan alueella ja asunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa myös kehotetaan pitämään orjia ja suorittamaan kansanmurhia joten joko lähetään?
Jos olisi laissa määräys, ettei saa asua yksin, niin sitten pitäisi olla myös määräys, että yhteiskunta huolehtii, että jokainen yksineläjä saa kumppanin. Meille kaikille yksineläjille kun ei ole osunut kohdalle halukasta kumppania. Ei minullakaan olisi ollut mitään sitä vastaan, että olisi löytynyt elämänkumppani, mutta kai minussa on jokin vika, kun en ole kelvannut kenellekään. No en minä missikisoissa pärjäisi, on tuo pärstävärkki sen verran ... niin, minkälainen, mutta ihan ihmisen näköinen omasta mielestä olen. Kaikillahan meillä on jotain vikoja, näkyviä tai näkymättömiä. Joskus minua on syytetty liian vaativaksi, kun olen todennut, että moukkaa enkä reppahousua halua, vaan edellytän sivistystä.
Naisen tehtävä on palvella miestä. Pulinat pois.
Se lukee siinä sivulla76 alhaalla,lue ite