Hiivasieni prkl, onko jotain omahoito ohjeita jotka toimii?
Iski siis ilmeisesti tämä kyseinen vaiva...aika lievät oireet, mutta oletan että siitä kyse. Nyt on tilanne sellainen etten oikein pääse apteekkiin, niin kysynkin jos jollain olisi oikeasti toimivaa kotikonstia millä vaivasta pääsee?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varpaidenvälissä vai muualla?
Juu, ei...tämä on alapään vaiva :/
Eli varpaiden välissä kuitenkin.
Isovarpaiden.
Kaikki sokerin ja vehnän lopetus muutamaksi päiväksi ellei peräti viikoksi.
Miten ois pullo Jallua? Ei ainakaan harmita hiiva niin pahasti
Vierailija kirjoitti:
Bulgarian jugurtti, oikeasti toimii! Toivottavasti pääset kauppaa jos ei apteekkiin.
Turkkilainen on vielä parempaa, koska on paksumpaa eikä valu niin nopsaan ulos.
Juu sotkuista hommaa se on, ei käy kieltäminen, mutta kyllä ihanasti se jogurtti lievittää kutinaa. Mitäpä sitä ei epätoivoinen ihminen tekisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, et pääse sinne kauppaankaan jugurtin ostoon. Sitten en osaa neuvoa.
En pääse, eli jos kaapista sattuu löytymään jotain toimivaa, niin ois kiva =D Kävisköhän maitohappobakteerikapselit? Niitä olisi.
-ap
Murskaa jauhoksi ja sekoita veden kanssa tahnaksi, jonka laitat alapäähän. Mä varmaan tekisin epätoivoissani kutisevana noin. Tai pari kapselia emättimeen.
Naurakaa vaan mutta hätä voi olla iso!
Huh, elä jo muuta sano! :D Voi olla että kokeilen yöksi XD
-ap
Eikös hiivasienille ole ihan hyvät markkinat niinkuin herkkusienillekin?
Ilmankos naisilla maha turpoaa, kun värkissä on hiivaa.
Haet miehen baarista ja lasti sisälle. Käsi kyynerpäätä myöten sisään ja armoton vispaus käyntiin. Kyllä kutinat lähtee.
Onneksi ei ole koskaan ollut tuota vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos naisilla maha turpoaa, kun värkissä on hiivaa.
Pulla tarvitsee kohotakseen hiivaa.
Maitohappobakteeri auttaa kans. Ei tarvi millään maitolitkuilla löträtä. Itse laitoin joskus pahimpaan kutinaan bepanthenia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, et pääse sinne kauppaankaan jugurtin ostoon. Sitten en osaa neuvoa.
En pääse, eli jos kaapista sattuu löytymään jotain toimivaa, niin ois kiva =D Kävisköhän maitohappobakteerikapselit? Niitä olisi.
-ap
Toimii ainakin mulla. Olen kokeillut! Kapseli auki ja hieroo ne jauhot alapäähän.
200 g suklaata kerta-annoksena. Jatkohoitona 100 g päivässä viikon kuurina.
Kannattaa myös noiden ulkoisten läträysten ohella opetella syömään maustamattomia jogurtteja. Tuo tulehdushan johtuu yleensä siitä, mitä on suustaan alas kiskonut eli sokerit ja vehnät ainakin minimiin. Jos taas tullut seksin harrastamisen jälkeen, silloin kumit käyttöön ellei tuosta halua jatkuvaa kierrettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut lääkäritkin suosittelevat maustamatonta jugurttia lievittämään kutinaa ja tasapainottamaan alapään flooraa.
Ok, kuulostaa tosi ällöltä :D ...oisko jotain muuta mitä kokeilla jugurtin tilalle, kun ei nyt ole sitäkään.
Ei siinä ole mitään ällöä. Paras kotikonsti mitä on, koska jugurtissa on hyvät bakteerit. Jos sulla on maitohappobakteerikapseleita tai tabletteja, niin ne sopii myös. Alapäähän nekin siis.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole koskaan ollut tuota vaivaa.
Onnekas olet. Mulle tulee aina jos joudun syömään antibioottikuurin.
Juo gefiluspiimää lasillinen päivässä. Näin neuvoi oma gyneni 15v sitten. Sen jälkeen ei ole hiivaa ollut.
Itse teen smoothien tuohon joten sitä ei edes maista
Kookosöljy voi jeesata , sinne vaan! Mulla auttoi myös jugurtti ihan syötynä.
Medical Medium: Secrets Behind Chronic and Mystery Illnesses
Anthony Willam