Kuinka pitkässä ajassa kotitaloutenne saa nettona rahaa kaiken kaikkiaan 50 000€?
Katri Kulmunin esiintymiskoulutus maksoi 50 000€.
Kuinka pitkän ajan kaikki tulot 50 000€ on teidän kotitaloudessanne ja millainen kokoonpano olette?
Meillä, 2+2 henkilöä, 50 000€ vastaa noin kahden vuoden kaikkia nettotuloja.
Kommentit (190)
Kaksi aikuista ja saisimme tuon kasaan 7,5 kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Taas tänne muka kerääntynyt kasa nettona 4500-5000 euroa tienaavia :D Niinpä niin.
Tietenkin hyvätuloiset ja heidän puolisonsa aina ilmaantuvat näihin ketjuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä näköjään valehdellaan oikein urakalla. Ei ketään saa noin lyhyessä aikaa 50 000 euroa kasaan, mitä täällä kirjoitetaan.
Osa ei varmaan tajua mikä on nettotulo ja mikä brutto.
Kyllä normaalit ihmiset erottaa nuo toisistaan. Ainoastaan sairaanhoitajilla on tässä asiassa vaikeuksia.
10 kk menee, miehen palkka, mun ansiosidonnainen ja lapsen kelatuet.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin näitä vastauksia lukiessa tulee taas mieleen, että porukalla ei oo aavistustakaan mikä on netto- ja mikä bruttopalkka.
Aloituksessa kysytään KOTITALOUTENNE tulot verojen jälkeen. Se käsittää usein kaksi aikuista.
Reilu 7 kk menosi, 2 aikuista ja 2 lasta
Noin 5-6 kuukautta, riippuen tuleeko palkan extroja juuri siinä välissä. Säästämiseen menisi varmaan noin vuosi, en ole ihan varma paljonko puoliso säästää.
Dink -pari, töissä ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tänne muka kerääntynyt kasa nettona 4500-5000 euroa tienaavia :D Niinpä niin.
Tietenkin hyvätuloiset ja heidän puolisonsa aina ilmaantuvat näihin ketjuihin.
Ohis mä en pidä itseäni hyvätuloisena, vaan tienaan kohtuullisesti. 2600 netto. Mieheni tienaa saman nettona.
Hyvätuloisilla on mökit, veneet, jokavuotiset ulkomaanmatkat, talven laskettelureissut jne. ok-talon ja autojen lisäksi. Meillä 5200 nettona tienaavilla vain okt, autot ja YT-uhka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin näitä vastauksia lukiessa tulee taas mieleen, että porukalla ei oo aavistustakaan mikä on netto- ja mikä bruttopalkka.
Aloituksessa kysytään KOTITALOUTENNE tulot verojen jälkeen. Se käsittää usein kaksi aikuista.
Moni on väittänyt tienaavansa tuon YKSIN puolessa vuodessa. Aika pirun hyvä bruttopalkka pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä näköjään valehdellaan oikein urakalla. Ei ketään saa noin lyhyessä aikaa 50 000 euroa kasaan, mitä täällä kirjoitetaan.
Oletpa kummallinen tyyppi kun en tajua, että jos keskiverto palkansaaja tienaa 3000€ brutto, siitä puolet tienaa enemmän. Meillä on kaksi työssäkäyvää aikuista, ja käteen jää kuussa yhteensä 4500€ verojen jälkeen.
Ei ole mikään ihme summa, emmekä kumpikaan ole isotuloisia.
En ole mitenkään kummallinen tyyppi, vaan jalat tiukasti maassa oleva mies. Kyllä tuo summa on sellainen, että todella harvat saavat sen kokoon.
Itse olen pankkivirkailija eräässä keskisuuressa pankissa. Yli 90% asiakkaista on tili käytännössä lähes tyhjä. Joten se siitä 50 000 eurosta.
Joku 1,5-2 vuotta, kaksi työssäkäyvää.
Nyt esim. puolessa vuodessa. Ennakkoperintöjen määrästä ja sijoitusten tuotoista riippuu. Ollaan työttömiä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pankkivirkailija eräässä keskisuuressa pankissa. Yli 90% asiakkaista on tili käytännössä lähes tyhjä. Joten se siitä 50 000 eurosta.
Voi luoja, et sitten lukenut aloitusta ollenkaan?
Kysymyksenasettelu on erikoinen. Nettotulojen määrä ei korreloi sitä että se raha jäisi säästöön. Nettotulot menee useimmilla elämiseen.
Tässä ei kysytä paljon jää säästöön/käytettäväksi pakollisten menojen jälkeen vaan kuinka paljon saat nettona rahaa kuukaudessa.