Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko maskien käytön kieltää?

Vierailija
06.06.2020 |

STM:n edustaja antoi tiedotustilaisuudessa ymmärtää, että maskien käyttö olisi voitu myös kieltää, ja ilmeisesti hänestä oli suurikin myönnytys, että niitä voi käyttää. Käsittääkseni Suomessa ei kuitenkaan ole lainsäädäntöä, jonka perusteella maskin käytön voisi kieltää. Saahan burkhaakin pitää.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä maskiasiassa täytyy olla jotain outoa taustalla, koska enää ei voida vedota siihen, että maskeja ei ole saatavilla. Laumasuojakin on todistettu vääräksi. Varhilalle maksetaan, että hän puhuu suojaimia vastaan? Miksi?

Tarvittaessa tartuntojen määrää saadaan lisättyä helpolla, kun maskeista annetaan epäilyttävä kuva. Suomessa STM:n Varhilalla, THL:n Salmisella ja Trumpillä sekä Balsonoralla sama poliittinen suhde maskeihin.

🤣 olet oikeassa 🤣! Varsinaiseen viiteryhmään on V päässyt 🤣!

Vierailija
42/44 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt maaliskuun alusta alkaen kirurgin maski tai ffp3 tilanteen mukaan. Tietty eläkeläisenä olen tarvinnut niitä rajoitetusti, kun lenkkeilyt olen päivittäin voinut tehdä ilman. Ei vois vähempää kiinnosta mitä joku ajattelee. Käytän jatkossakin, kun matkustan ja harvoin pakosta piipahdan kaupassa. Netti toimii ostoksissa.

Olen oman itseni herra, kenenkään mielipiteet ei kiinnosta vähääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Jos nyt vielä muistatte millainen proseduuri oli se kun Uusimaa haluttiin eristää ja ihmisten liikkumista rajoittaa, niin miten se maskien kieltävä laki voitaisiin luoda tuosta vaan? Toisekseen: mihin se (kielto)laki perustuisi? Kuka sitä valvoisi? Niin no olishan sillä työllistävä vaikutus: olisi parkkipirkkoja ja maskimikkoja.

Vierailija
44/44 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä ihme keissi. Miksi sitten kirurgit käyttävät leikkauksissa maskeja jos niillä ei ole merkitystä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän