Voisiko maskien käytön kieltää?
STM:n edustaja antoi tiedotustilaisuudessa ymmärtää, että maskien käyttö olisi voitu myös kieltää, ja ilmeisesti hänestä oli suurikin myönnytys, että niitä voi käyttää. Käsittääkseni Suomessa ei kuitenkaan ole lainsäädäntöä, jonka perusteella maskin käytön voisi kieltää. Saahan burkhaakin pitää.
Kommentit (44)
Olen käyttänyt maaliskuun alusta alkaen kirurgin maski tai ffp3 tilanteen mukaan. Tietty eläkeläisenä olen tarvinnut niitä rajoitetusti, kun lenkkeilyt olen päivittäin voinut tehdä ilman. Ei vois vähempää kiinnosta mitä joku ajattelee. Käytän jatkossakin, kun matkustan ja harvoin pakosta piipahdan kaupassa. Netti toimii ostoksissa.
Olen oman itseni herra, kenenkään mielipiteet ei kiinnosta vähääkään.
Jep. Jos nyt vielä muistatte millainen proseduuri oli se kun Uusimaa haluttiin eristää ja ihmisten liikkumista rajoittaa, niin miten se maskien kieltävä laki voitaisiin luoda tuosta vaan? Toisekseen: mihin se (kielto)laki perustuisi? Kuka sitä valvoisi? Niin no olishan sillä työllistävä vaikutus: olisi parkkipirkkoja ja maskimikkoja.
Tää on kyllä ihme keissi. Miksi sitten kirurgit käyttävät leikkauksissa maskeja jos niillä ei ole merkitystä?
🤣 olet oikeassa 🤣! Varsinaiseen viiteryhmään on V päässyt 🤣!