Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä minusta on todella noloa ettei suomalaiset pysty omaa satoaan korjaamaan

Vierailija
06.06.2020 |

Luonnon marjat mätänee syksyllä metsiin kun ulkosuomalaiset ei pääse maahan.
Ja yhteiskunta maksaa miljardeja työttömille jotka ei viitsi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taida paljon metsissä liikkua itsekään?

Vierailija
22/25 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiväthän ne ole edes kypsyneet vielä 🤣 Olen lomautettuna pari viikkoa kesällä, hain mansikan poimijaksi, turhaan (vaikka on kokemusta). En osta yhtään viljeltyä marjaa enää vaan kerään itse ja myyn. Kuusen mansikoiden päälle ohi mennessäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kyse ole kustannustasosta, suomalaisten käyttö pelkästään työvoimana nostaisi kuluja niin paljon ettei kukaan enää ostaisi kotimaisia marjoja, kun paljon halvemmaksi tulee rahdata ne muualta.

Näin on. Silloin kun Suomeen ei vielä tullut ulkosuomalaisia poimimaan marjoja, kukaan ei ostanut niitä.

Vierailija
24/25 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne maatuvat. Mene joskus syksyllä metsään, niin huomaat, ettei siellä mitään vastenmielistä mädän hajua ole. Siellä on miellyttävä maatumisen ja lahoamisen tuoksu.

Eivät yleensä ehdi maatumaan. Eläimet ovat sellaisia ilkimyksiä, että syövät ihmiselle kuuluvia marjoja.

Vierailija
25/25 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerään joka syksy pakastimen täyteen mustikoita ja puolukoita. Mansikat kerään läheiseltä tilalta. Omenat omasta pihasta, samoin viinimarjat, vihannekset ja perunat. Ei tarvitse kauppiaita vaivata.😃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme